Multimedyada ege var
Ege'nin ağzından
"Ya ne demek baba ne demek o kızla evlenceksin ne demek? Ben tanımadığım biriyle evlenmem hem de sebebini bilmediğim bir şey yüzünden asla e-v-l-e-n-m-e-m ." inanamıyorum ya inanamıyorum adama bak ya adama bak evleceksin diyo bana ya evlenceksin diyo.Hayır yani ben niye evleniyim ki neden yani neden !? neymiş efendim bugün geliyolarmış ta kız bilmiyomuş da ona çaktırmıycakmışım da neymiş efendim sonra onlar allem edip kullem edip kızı ikna etçeklermişler de.... de de de de babam bana sinirle baktı ve konuştu "Evleniceksin çünkü,annen ve anneannen torun torun diye ölüp bitiyo,evleniceksin çünkü bu kızın babsı buna mecbur yoksa kızının beynine ezbere türkiye haritası çizerim. Anladın mı beni!" tamam her şeye tamam benim canım annem için her şeye değer..... ama aklıma takılan tek bi soru var neden o istanbul'da büyümüş şımarık jonjonu ? Ağzımı açtım ve konuşmaya başladım "Tamam baba her şeye tamam ama , aklıma takılan tek bir soru var neden o kız ?" babam sorumu duyunca önce beklemiyomuş gibi baktı ve sonra konuşmaya başladı "O kız çünkü ..... işte öyle bi sebebi yok annen kızı internette görmüş ailesini de tanıyoruz annen illa da o kız olacak diyo. Aslında başta kızın ailesi izin vermedi ama ben o işi hallettim.". Konuşmasını bitirdikten sonra ben söylediklerini sindirmeye çalışırken onun telefonuna öesaj geldi ve sırıtarak ayklandı sonra kapıya doğru yürümeye başladı yürüken de konuştu "Hadi canım oğlum müstakbel eşinle tanışmaya gidelim:)" Ben de el mahkum arkasından yürümeye başladım....
----------------------------------------------------------
Alya'dan
Kolumun çok nazik bir şekilde dürtülmesiyle anladım ki bu babam çünkü nazik dürtüldüm yani :) puahahah- gız Alya geldik ya gı Mardin'e
- he gız mecera başlasın wuhuuu
- pıahhaha hadi ben gidem sonra tekrar gelirim
- tamm hadi bay-bay
yavaşça gözlerimi araladım ve gözlerimi aralayıp gülümseyerek babama baktım,o da gülümsedi ve konuştu
"prenses kızım,hadi kal canım geldik" hua? babam bugün biraz fazla iyilik meleği mi ? yoksa bana mı öyle geldi? neyse be banane ben de ayağa kalktım eteğimi ve üstümü düzelttim sonra telefonumu elime aldım ve babama gülümseyip çıkış kapısına yürümeye başladım. Yürü yürü sonunda çıkış kapısına gelmiştim.Yehuu,ay bi dakka ya ben ne yapcam babam toplantıdayken? dur bi dakka ben iç sesim Hatçeye sıram en iyisi- Gız Hatçe
-yaw ne yaw ne istion yine sen ya ? Hem Bana hatçe dio hem de soru sormaya çalışıyo töbest ya töbest
-Anaaa gız çoh pardon öle dalgınlığıma geldi
- Hee ok. Bu seferlik affetdiyom ama bi daha olmasın :-)
-Tamam sorumu soruyom ben o zaman ?
-Ok sor bakem
-Soruom:ıı şey şimdi babam bu adamlarla toplantıdyken ben ne yapsam ?
- ee gız bu da sorumu aç vine'yi Mardinlilerle Freee Hug Days diye videolar yap at
-Ayy evet tamm cnm hadi bayss
-bayss muck ;*
Tabi ben bunları düşünürken bir baktım merdivenleri inmişim. Oha dur bi dakka ilk defa merdivenlerden düşmeden indim.Hemen kafamı babamın olduğu tarafa çevirdim ve babama baktım,alkışlıyodu. Ben de hemen koştum ve boynuna atlayıp konuşmaya başladım "Ayyyy,baba yaşasınnnn yea merdivenleri düşmeden indim ilk kez." sonra kafamı önüme döndürdüm ve en önüme döndüm bir de ne göriyim OH MY ALLAH Damon'um gel al beni burdannnn .....
yeni bölüm hemen gelecek :-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN'DE Ki MACERA
Humorİstanbul'da yaşayan zengin ve modern bi ailenin tek kızıydım ben.Mardin'e gezmeye gittiğimizi sanıyordum!sadece sanıyordum.Şimdi ise ağa dedikleri bi adamla hiç istemesemde nikah masasına oturmuştum. Bana zorla da olsa 'evet' cevabını dedittiler o d...