BÖLÜM 11:İHANET

96 18 3
                                    

Aradan bir hafta gecmisti ve aldığım haberler bende şok etkisi yaratti. 1 hafta boyunca evde pinekledim ve olanları düşündüm nasıl yapabilmişlerdi hala aklım almıyordu.

1 hafta önce
Sabah
Uyandığımda güneş yuzume vuruyordu ve o an yatak çok rahat gelmişti. Yorganı tam üstüme çekecektim annem "oğlum kalk hadi, saat kaç oldu hala uyuyosun. Daha bugün okul formanı, ayakkabı ve kayıt işlemleri..."evet dinlemiyordum.
Hadi ama anne alışveriş yapmayısevmediğimi biliyosun.
Gerizekalı sen hayatında hiç alışveriş yapmadın sevip sevmediğini bile bilmiyosun
İç sesim ben clever bir boy olduğum için kadınlarla alışverişe gidilmeyeceğini biliyordum. iç sesimle olan tatlı muhabetim bitince annemin benden bıkıp gittiğini fark ettim. Oww şet wc ye gitmem lazım sonuçta benimde idrar kesem var. Wc de işim bittikten sonra siyak bir şekilde giyimdim ve aşağiya cool bir şekilde inmeye başladım.

Bugün dövme yaptırmaya gidecektim. Mutfağa geldiğimde dolabin üzerinde bir not buldum -hayatım biz babanla kayıt işlemlerini tamamlamaya gidiyoruz ve geziceğiz akşam bizi bekleme. Masanın üstünde para var kahvaltını yap lutfen- Ne güzel bugün yalnız takılacağım.

Birşeyler atıştırıp parayı cebime attim. Biraz fazla vermişlerdi cebim kabarık görünüyordu. Ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım. Tam o sırada biricik eski sevgilim arıyordu ve açmak istemedim. Telefon ısrarla çalıyordu dayanamayip açtım. O sırada bir öpücük sesi duydum tam -noluyo lan !?!- diyecektim "hey kardeşim ordamısın, hadi ama bir hayırlı olsun yokmu" sesi geldi.
Neye uğradığımı şaşırmıştım.

Beyzanın telefonu neden behlüldeydi. Ahh lanet olsun ikisi sevgiliydi. Cevap vermeden kapattim. Behlül bunu bana nasıl yapmıştı birde utanmadan hayırlı olsun yokmu diyor. Karşımda olsa yumruğu yemişti. Ben şimdi arkamdanmı bıçaklandım.
Yok önünden bıçaklandın. Olum sen salak rolümü yapıyon yoksa gerçekten mi böylesin.
İç ses kapa çeneni seninle uğraşamam.

Öyle yürüyordum sahil e yakindim. Bir banka oturdum. Yanima bitisi oturmuştu merak edip baktığımda masal vardı. Ne MASAL mı burada ne işi vardı ki.
"Selam black boy napıyosun."tebessüm ettim.
Geziyorum işte sen. "Benimde canım sıkılmıştı hava almaya çıktım" hmm ladıktan sonra ona dövmecinin yerini sordum. Beraber gittik köprücük kemiğime Black boy yazdırdım. Masal çok istemişti ve farklı şekiller vardı. Masal da yaptirmıştı ve gerçekten ikimiz çok yakışmıştık ve hoş bir gülüşü vardı. Güzel kızdı gerçekten. Sonra evlere dağıldık zaten evimiz karşı karşıya.

ŞİMDİKİ ZAMAN
Kafayı takmaya gerek yoktu. Umursamıycaktım. Okullar acılalı 1 hafta olmuştu ve annem 1 hafta boyunca bana dinlenmem için izin vermişti. Yarın ise okulda olucağım. Lanet olsun pazartesi günleri.
Bekle beni yeni okul.

Bölüm sonu

GERİDE KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin