Hello,my name is...

614 33 1
                                    

"Kristina, silazi dole, zakasnices u skolu!"- derala se Allen sa donjeg sprata kuce.

"Dolazim!"- uzviknula sam ustajuci se sa kreveta. Prisla sam velikim ljubicasto-belim vratima ormara iz kojeg sam izvadila pocepane svetlo plave farmerice, crnu koznu jaknu i belu majicu sa nekim natpisom. Obukla sam se, otisla u kupatilo i obavila jutarnju higijenu.

"Heeey, konjuu"- rekla sam Marku ulazeci u kuhinju. Tu su bili Allen, Mark i Maggy. Allen je moja i Markova maceha, a Meggina mama. Mark je 2 godine stariji od mene, ali se prilicno dobro slazemo. Mag je malecna, ima 4 godine, obozava me a i ja nju.

"Heey, krmacoo!"- Mark me poljubio u obraz i poceo jesti PALACINKE SA NUTELLOM I PLAZMOM. Allen ih pravi najbolje na svijetu!

Pojela sam jednu palacinku, poljubila Meg i Allen, stavila crnu kapu na svoju smedju kosu i obula crne duboke patike uzela kljuceve od BMWa i9-ke (imate gore sliku auta) i otisla sa Markom na fakultet.

Inace ja sam Kristina Knight, imam 18 godina, za par dana 19 godina. Zivim u New Yorku i idem na NYCU. Kao sto sam prije rekla imam mladju polu sestru Meggy ali je ja zovem Meg, i starijeg brata Marka, i imam 2 BFF Sashu i Mal, i dva najbolja druga, Michaela i Lukea.

Words: 240

Hejj piplzi, ovo je moja nova prica Secret ☺☺ I ovo je uvod i zato je kratak, ali sledeci nastavak ce biti duzi.. XD

Lots of love ❤❤

Secret || H.S.Where stories live. Discover now