I wasn't that drunk...

249 21 0
                                    

Kada sam usla u auto, zpljusnuo me je miris mente i pomorandze. Cjeli auto je mirisao na njega, bozanstvenim mirisom. Harry je zatvorio vrata, koja je otvorio da bih usla, otisao na mjesto vozaca, otvorio vrata i udobno se smjestio.

Kada je upalio auto, pitao me je za adresu. Tiho, promuklim glasom sam je rekla i naslonila glavu na prozor. Primjetila sam, krajem oka, da je pruzio ruku i auto se ispunio tihom muzikom.

Tiho sam pocela uu stihove pjesme 'Like I'm gonna lose you' i tako zadobila njegovu paznju, koju u ovom trenutku nisam zeljela.

"Predivno pjevas." rekao je jos uvjek gledajuci u mene. Preokrenula sam ocima

"Tebi bi bolje bilo da gledas gdje vozis, inace cemo udariti u nesto ili nekog. I da... Hvala."- rekla sam malo glasnije. On se samo nasmjesio i vratio pogled na cestu.

Pogledala sam okruzenje i shvatila sa smo u blizini moje zgrade.

"Mozes stati ovdje. Stigli smo. Hvala ti sto si me dovezao kuci iako ja to nisam zeljela i nije bilo potrebe za tim, ali nema veze."-rekla sam odvezujuci sigurnosni pojas. Krenula sam otvoriti vrata, ali sm cula njegov glas.

"Zar me neces pozvati unutra?"-pitao je sa smjeskom dok su se meni usta oblikovala u slovo 'o'. Pocela sam smisljati izgovor, i jesam.

"Bih, stvarno, ali moram okupati Maggy i spremiti joj nesto da jede i otici...-"-prekinuo me je.

"Hahaha, okej, ne moras smisljati vise izgovora. Shvatio sam, a i samo sam se zezao. Nego gdje cu parkirati auto?"-rekao je smejuci se svo vreme. Ja sam brzo zatvorila usta i rekla mu da cu ga ja parkirati. Izasao je iz auta, bacio mi kljuceve i otisao.Na ulazu u zgradu, poslednji put sam se okrenula i gledala njegovu savrsenu figuru kako se udaljava...

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

"Mag dolazi ovamo, moras u krevet! Pola deset je! Maggy, ako odmah ne dodjes, kunem se...-"-uhhh vec pola sata jurim za Maggy jer nece da spava. Huh, imam ideju.

"Maggy, sad sam tuzna jer mislim da me ne volis. Idem da plac-"

"Nemoj, idem u kjevet. Cekaj me. Nemoj da budec tuzna, ja tebe mnooogooo vojim."-na ovo sam se od srca nasmijala. Spustila sam se na koljena, uzela je u ruke, podigla se i sapnula joj

"Moja si! Prevarila sam te! Znam ja da ti mene mnogo volis. Volim i ja tebe."- otisnula sam par poljubaca na njen mekani obraz i odnijela je u krevet.

Kada sam rekla Jessici za to da mi je mama preminula, predlozila mi je da odemo u neki pub i da ubijemo tugu u alkoholu... Ludaca, ali zasto ne. Do sad,  za svojih skoro 20 godina, jednom sam se samo napila. I jos nesto. Strasno lose podnosim alkohol. Jednom kad smo bile na nekoj zurci, Mal, Sasha i ja, napile smo se, otisla sam sa Piterom u sobu. Ja sam skinula sve sa sebe osim donjeg vesa, i on je. Ja sam se uvukla pod pokrivac i on je. Ja sam zaspala, ali on nije. On je krenuo da me ljubi po vratu, ali kada je shvatio da sam zaspala otisao je i ostavio me tako.. Samu... I sledeceg dana u skoli, svi su znali za to i naravno sta bi drugo radili nego me zezali. Dugo sam bila poznata po imenu 'Usnula ljepotica' i nije mi smetalo. Nekad pomislim bolje da me tako zovu nego 'Kurva' kao pojedine .. 

"Jesi je konacno uspavala?"-pitala me je Jess mrsteci se. Samo sam potvrdno kimnula glavom i sjela na trosjed. Ma, zasto i ne bih otisla. Samo, sada cu umjereno piti.

'Kao da je to moguce.'

E pa dragi moji ovo vam je moj glas razuma i glasic koji me konstantno tjera u tri lijepe. Tacno imam osjecaj da nije tog glasica meni bi bilo dodsadno u zivotu.

Secret || H.S.Where stories live. Discover now