Professor of Math

529 33 3
                                    

Mark i ja smo izasli iz kola i uputili se ka fakultetu. On je cetvrta godina, a ja druga. Stigli smo kod ulaznih vrata fakulteta. Tu su me cekale Mal i Sasha. Mal Harper, ima 19 godina i rekla mi je da joj se svidja moj brat, mada to nisam smijela da vam kazem... xD Mal je pomalo smotana.Ona ima mladjeg brata, pa dobro ne puno mladjeg, godinu- dvije je mladji. Zove se Ian. Sasha Miller ima 20 godina. Ona je dobrica ovdije. Mislim ne kao da smo sad Mal i ja zle, samo ona je previse dobra. Prosle godine je jedan, ne znam kako da se izrazim a da ga ne uvrijedim, malo vise puniji decko kojem cure sline iz nosa, pitao da ide sa njim na igranku. Njoj je bilo zao da ga odbije, i ako joj se gadio, i pristala je.

"Mark, mozes slobodno otici kod svog drustva."- rekla sam mu, a Mal me je ubijala pogledom. Kad on ode, mislim da cu morati da pocnem da bijezim od nje ili nije toliko luda da pocini ubistvo u javnosti.

"Okej, onda vidimo se krmaco! Mal, Sasha, cao! Eee, Krisrina, zaboravio sam da ti kazem da me ne cekas posle skole jer necu ici kuci. Reci Allen da cu doci oko 8 navece."- poljubio me je i otisao.

"Zasto ja nisam tii, sad bi njegove mekane, pune, crvenkaste usnice ljubile moj obr-" - joj sta ja sve moram slusati.. Ona bi jos nastavila ovako da je ja nisam prekinula

"Ne zelim da slusam. Paa sta radite?" - morala sam preci sa mog brata na neku drugu temu jer bi ona stigla i do toga kako oni imaju djecu i ne zanam ni ja sve.. Krenule smo do ormarica, imamo ormarice jedne do drugih. Na njima mozemo da crtamo sta hocemo i da radimo sa njima sta zelimo. Mal je na njen nacrtala Maleficent Long LiveEvil. Kada smo je pitele zasto to, ona kaze da joj se to jako svidja... Ludo dete. Sasha je na njen nacrtala Evil Qeen Long LiveEvil, a ja Cruella DeVille Long LiveEvil. Kad je jedna u tom fazonu onda smo sve.. xD

"Nista, culi smo da mijenjaju nastavnika iz matematike i da je presesizgodan. I mi cemo imati tu cast da ga na prvom casu vidimo.."- paa, ako je Sashi presesizgodan neki dekica, jer su kod nas na fakultetu samo neke bake i deke.... ONDA TREBA NA LIJECENJE.

"Ajde i to da vidimo." - rekla sam i uputile smo se ka kabinetu matematike. Bilo je jos 5 minuta do zvona za pocetak casa. Stepenicama smo se popele u 5 red u sredini i posjedale na svoja mjesta. Na pocetku reda mi se ucinilo da sam vidjela Lukea i Michaela, ali sam zaboravila da su oni u Londonu sada... Nedostaju mi.

Iz razmisljanja o Lukeu i Michaelu prekinuo je ulazak profesora u kabinet. Holy Shit, da ovaj nije zalutao? OMFG pa ovo dijete nema ni 25 godina, a kamo li da moze da bude profesor. Ima kovrdzavu kosu, zabacenu pozadi, zelenkaste oci, savrsene zube i naravno savrsen osmeh. Da se rastopis. Pogledom je presao preko svih nas u razredu i zastao bas na meni.

"Kika, oci ce ti ispanuti koliko si ih izbecila, a i zatvori usta ulecece ti muva u nih. Privukla si mu paznju sa tim izrazom."- aaaa sad mi je jasno zasto je on mene tako gledo kao da sam pala sa Marsa, e pa sta ces cupavac, ali ja sam Marsovac! LOL.

"Dobro jutro, ja sam vas novi profesor matematike, Harry Styles. Pa posto nam je ovo prvi cas i ja ne znam vasa imena, mozete poceti da se predstavljate, icicemo redom. "-Rekao je sa sarmerskim osmijehom od kojeg su se culi uzdasi mnogih devojaka pa tako i Sashin, a ja sam samo prevrnula ocima. Umisljen je. Polako smo poceli da ustajemo i da se predstavljamo. Red je dosao na Mal.

"Ja sam Mal Harper, imam 19"godina." - ustala je i rekla, pa se vratila na svoje mjesto.

"Kristina Knight, 19 godina."- rekla sam sjedeci i gledajuci u nokte. Trebala bih otici kod Mellody da mi ih uradi, puno su izrasli...

"Sasha Miller, 20 godina."- rekla je Sasha i uputila mu zaljubljeni pogled, na sta se on samo nasmijao.

"Kendall Jenner, 19 godina."- opaaa, kucka nam se javilaa. Na nju sam potpuno zaboravila. Kendall Jenner, najpopularnija i najveca kucka na celom fakultetu i nisam jedina koja je ne podnosi. Pogledala je porfesora zavodljivo i isto tako se nasmijala. Spustila je majcu malo nize da bi joj dekolte bio sto veci.. Kurva... I evo gaa, profesor je pao na to. Namignuo joj je.

Udarila sam Sashu laktom u rebro na sta je ona tiho zajaukala. Pogledala mi u "WTF"smislu, a ja sam joj pokazala na pofesora Stylesa i Kendall koji su se i dalje jedno drugom smejskali, i napravila sam facu kao da cu da povracam i pocela da kasljem... Znam luda sam. Pogledala sam u Mel. Ona je svarala nesto po svesci,tacnije u svesci je pisala ime moga brata. Njoj u svakoj svesci, knjizi po hiljadu puta je napisano njegovo ime, ali rekla mi je ako mu zucnem nesto o tome kako je ona zaljubljena u njega, da ce da me ubije. I ja sam posle tolikih njenih prijetnji o mom ubistvu, stvarno pocela da se bojim za sebe.

"Pa posto se sada svi znamo, ostalo je jos 25 minuta do zvona, pa izvolite, pricajte, radite sta hocete. Ali od sledeceg casa pocinjemo sa uvjezbavanjem gradiva od porsle godine i sa nekim novim lekcijama."- juuu majko mila sa ovim likom se ne treba saliti. Za sekundu je promijenio raspolozenje. Na pocetku recenice se smeskao, a vec u drugom dijelu je bio mrtav ozbiljan... Uputila sam mu jedan ne zaintresovan pogled i pogledala sta je obukao i mogu reci da ima stila. Crne uske farmerice i bijela majica, a dolje je obuo smedje cizme. Svidja mi se njegov stil. Osjetila sam vibraciju u desnom zadnjem dzepu. Telefon. Poruka.

Od:Luke

"Hejj K, moram ti nesto vazno reci! :**"

Za:Luke

"Hejj L, pa pricajj! :***"

Od:Luke

"Dolazimo u srijedu u NYC! - zamalo mi srce nije stalo. Htjela sam poceti vristati i skakati od srece, ali sam se sjetila da sam u kabinetu. Pocela sam drmati Mal i Sashu i govoriti im kako Luke i Michael dolaze u srijedu. One su se ustale i pocele skakati i vristati.

"Miller, Harper, sta je bilo?"- Ii evo gaa, cupavac je progovorio, a ja sam prasnula u smijeh

"Nije im nista, samo su malo cudno reagovale na saznanje da se neko vraca u NYC. Odvest cu ih do kupatila da se malo smire."- rekla sam pokusavajuci da potisnem smijeh. On je potvrdno klimnuo glavom i vratio se svom buljenju u Kendall.

"Pa dobro jeste li vi normalne?"- posto smo izasle, ja sam se opet pocela smijati k'o lud na brasno. Mal me je udarila rukom po ledjima i otisla u WC da se malo umije.

*************************

Konacno!!! Zvonilo je za kraj poslednjeg casa za danas. Otisla sam na parkiraliste i uletjela u svoj BMW I9 i krenula ga upaliti, ali sam vidjela nesto na parkingu. To je bio crni Rang Rover sa zamracenima staklima i u njega su upravo ulazili profesor Styles i Kendall Jenner. Samo se pitam da li on zna da moze da izgubi posao ako bude imao aferu sa studentom? Ocito ne. Upalila sam auto i krenula. Pored njih sam prosla velikom brzinom i u u retrovizoru mi se ucinilo da se profesor Styles okrenuo za mnom ili prije ce biti mojim autom.




Words: 1.325

A/N

NADAM SE DA VAM SE SVIDJA OVAJ NASTAVAK I KAO STO SAM REKLA DUZI JE OD PROSLOG.

U OVOM DIJELU NAM SE POJAVLJUJE I HAZZO. Razmisljala sam koga da stavim da bude, znate EVIL, pa sam stavila Kenndal, jer je nesto ne volim.. xD

Pa Nastavak je tu, a ja cu se baciti na pisanje drugog nastavka, jer sam sama kuci pa imam slobodan komp. :D

byee

Di_Ou












Secret || H.S.Where stories live. Discover now