Race

145 7 1
                                    

"Fora je u tome, sto i nisam..", rekla sam vise za sebe. Protrljala sam oci, jer mi se jos uvijek spavalo i onda sam osjetila jaku bol koja se prosirila mojom glavom. Mamurluk. Mozda ja i jesam popila par casica ali se ne sjecam. Posle par minit sjedenja u sobi, zajedno sa svojom mislima, sjetila sam se maminog bezbriznog osmijeha. Njenih divnih tamno-zelenih ociju koje su me uvijek sa sjajem gledale.

Vrata od sobe su se naglo otvorila i u sobu je usao Mark.

"Kristina, idem ja zva-...Kristin nemoj plakati, proci ce sve i sve ce biti opet po starom." Tek tada sam shvatila da sam plakala. Tek tada sam shvatila da se topla tekucina sliva niz moje obraze. Brzo sam obrisala suze i sjetila se da je rekao da ce sve biti opet po starom, ali i on i ja znamo da nece jer je ona otisla. Napustila nas i vise nikada necemo imati priliku da osjetimo njezin topao i cvrst zagrljaj.

Ustala sam se sa sa kreveta, prisla Marku, koji je jos uvijek stajao na vratima, i povukla ga u zagrljaj jer znam da nam je oboma potreban.

*(***__**)*

Danas ni Jessica ni ja nismo isle u skolu jer smo osjecale preveliki mamurluk. Glava nas he jako boljela iako smo popile aspirin, ali nista. Sreca pa je Mark odveo Maggy jer trenutno nisam raspolozena da je pazim.

Iz misli me trgne lupanje na ulazna vrata. Kada je god necija ruka dosla u kontakt sa vratim imala sm osjecaj da mene po glavi udara. Ustala sam se sa kreveta, popravila odjecu i krenula ka vratima. Dok sam prolazila pored Jessine sobe vodjela sam da bezbrizno spava. Taman kada sam bila na par korka od vrata, ta osoba koja je bila s druge strane pocela je jos jace da lupa. Ubrzala sam korak i otvorila vrata, ali kada sam ih otvorila na pragu nije bilo nikoga. Izasla sam i pogledala lijevo-desno nebih li koga ugledala ali nista. Izasla smam iz zgrade i ugledala sivi Land Rover kako se udaljava. Slegla sam ramenima i vrtila se u stan.

*(****_****)*

"KRISTINAA"- kroz san sam cula Jessicin glas da me doziv, ali nisam pridavala veliku vaznost tome vec sam se vratila spavanju okrenuvsi se na drugu stranu. Osjetila sam tezinu na svom lijevom boku i odmah sam vrisnula, skocivsi iz kreveta, ali kada sam bila na nogama zacula sam pad i jauk shvativsi da je Jess sjedjela na meni i da je, kada sam se ja ustala, pala na patos  te sam se pocela smijati iz sveg glasa.

"HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH tako ti i treba. To ti je za ubuduce da to vise ne radis.." rekla sam joj dok sam pokusavala smiriti smijeh.

Uzela sam telefon sa nocnog stolica, koji se nalazuo tik uz krevet, i pogledala koliko je sati. Bilo je petnaest do sedam. Brzo sam bacila pogled na Jessicu koja je, jos uvijek, jaukala od pada te laganim korakom otisla do ormana koji se nalazio nedaleko od kupatila. Uzela sam ves i robu koju cu obuci za skolu. Istusirala sam se, oprala zube, obukla ves, sivu majicu kratkih rukava na kojoj se, sa lijeve strane, nalazila glava vanzemaljca, duboki, teksas sorts u koji sam uvukla majicu, obula crne polu-duboke  patike, kosu pustila,stavila crne sluncarice, bijeli digitalni sat i ogrlicu. Uzela sam telefon iz sobe i usla u Jessicinu sobu

"Jessica jesi spremna?" prodrala sam se da bi me cula jer je bila u kupatilu.

"I tako je rano, tek je 7 i 25. Zasto si ti ovako rano vec spremn?" rekla je gledajuci na sat, prevrnula ocima i objasnila joj

"Zato sto cu ici pjeske do fakulteta. Oces sa mnom ili ne?" rekla sam joj dizuci obrve. Odmhnula je glavom i nastvila sa spremanjem. Izasla sam iz njene sobe, uzela crni ranac pa izasla i iz stana. Krnula sam da silazim stepenicama jer mi se nije dalo cekati lift.

Lagano sam zadrhtala kada je malo hladniji vazduh dosao u kontakt sa mojom kozom. Malo sam odmakla od stana kada mi je zazvonio telefon. Pogledala sam koje. 'Sasha' procitala sam u sebi.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 07, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Secret || H.S.Where stories live. Discover now