"Kristinaa! Kristinaa! Kristinaa!"-cula sam kako me Maggy zove. Pocela je skakati po krevetu sad.. O nee, to je ono jedino sto mrzim kod nje. Probudi se prva i onda pocne skakati i buditi ostale...
"Maggy, pusti me da spavam, subota je!" - rekla sam zijevajuci i jos drzeci oci zatvorene. Kad sam otvorila oci, vidjela sam Mag kako sjeda do mene i broji nesto na prste. U jebote, ponedeljak je! Skocila sam iz kreveta, i tako prepala Mag, otrcala u Jessicinu sobu i pocela se derati
"Jess, zakasnicemo u skolu, pozuri! USTAJ!!" - kada se ona ustala, otrcala sam u svoje kupatilo i krenula obavljati jutarnju higijenu. Jooj, sta je ovo, majko moja.. Prepala sam samu sebe kada sam se pogledala u ogledalo. Pa ja ne znam kako me je Maggy mogla pogledati, a da se ne prepadne..? Ocesljala sam kosu, oprala zube i umila se.
Pocela sam ceprkati po ormaru, trazeci nesto za obuci. Konacno. Nasla sam sivu, duzu, musku duksericu (Markovu), tamno plave farmerice i bijele stikle, navukla sam to na sebe i otisla trpati sveske u tasnu. Uzela sam novcanik i telefon koje sam takodje stavila u tasnu i otisla opet pozvati Jess.
"Jessica, odmah da si izasla iz sobe spremna da ti ja ne dolazim tamo!"- rekla sam joj pokusavajuci se ne zasmijati. Otisla sam u kuhinju spremiti palacinke za Maggy. Zvala sam Mellanie da dodje da je pricuva. Inace, Mellanie je bakica koja je mene i Marka cuvala kada smo bili mali.
"Maggy, dodji hitno, trebas mi!"- podsjetila sam se na mamu. Ona je ovako znala govoriti kada kasnimo u skolu ili nesto katastrogalno Mark i ja, uradimo. Nedostaje mi...
"Sta cam uladila?"- pitala me Maggy, tuzno. Cucnula sam ispred nje i objasnila joj da nije nista uradila, nego da sam je zvala da bih joj rekla da kasnije dolazi Mellanie. Ona je kimnula glavom i otrcala gldati crtace..
*15 MINUTA KASNIJE*
"Maggy, mi idemo, a ti mi obecaj da ces biti dobra, kao i uvijek" - rekla sam Magg kadje dosla Mellanie. Ona je kimnula glavom i zagrlila me oko koljena. Poljubila sam je u glavu i izasla sa Jess iz stana. Sjele u auto i odvezle se od fakulteta. Moram popricati sa Jess o tome da nadjemo, i ja i ona posao. Moramo od necega zivjeti, a ja ne zelim da ovisim o roditeljima cijeli zivot. Priblizavamo se, vec meni poznatoj zgradi. Fakultetu. Pogledala sam u Jess koja je zamisljeno gledala kroz prozor. Izglda kao da je nesto muci. Kasnije cu popricati sa njom. Polako sam je drmnula po ramenu i tiho joj rekla da smo stigli.
"Sada cu ti pokazati fakultet i ured direktora. A ko ti bude jos nesto tremalo, samo mi reci, vazi?"-rekla sam joj dok je ona klimala glavom.Izasle smo iz auta i krenule ka ulaznim vratima gdje su me kao i uvijek cekale moje dvije ludace. Sasha i Mal. Prisle smo im i ja sam ih poljubila, Jess im je samo mahnula, stidljivo, i rekla jedno tiho "Hej".
"Curee, ovo je moja najbolja drugrica iz djetinjstva, znate, ona o kojoj sam vam pricala. Jessic Sparcks."- rekla sam Mal i Sashi. Kada sam izgovarala njezino ime, iznenadjeno su me pogledale i pocele da je grle. Jess je bila zatecena, samo je stavila svoje ruke oko njih i pocela sa njima skakati...
"Okeeej, okeej, sad je pustite, zakasnicemo na cas. Sta je prvi?"- upitala sam ih kada su se smirile i kada smo napokon usle u fakultet. Tada sam dobila odgovor koji ni u snu nisam zelela da cujem
"Matematika." -rekle su Mal i Sasha u isto vreme. Mrak mi je pao na oci. Kako mu se pojaviti na oci posle onoga na aerodromu, i posle toliko gadjenja u meni koje osjecam u njemu nakon onoga kad sam ga vidjela sa Kendall?
"Jel to cas kod onog macana sto si mi rekla da je novi?"- sapnula mi je Jssica smjeskajuci se. Ja sam samo kimnula glavom i otvorila vrata od ormarica. Objasnila sam joj gde se nalazi direktorova kancelarija i takodje gdje se nalazi kabinet matematike. Uzel sam svesku i uputila se ka kabinetu sa moje dvije ludace.
Sjela sam na svoje mjesto i cekala da udje prof.Styles. Uzela sam telefon i pocela igrati Angry Bird. Posle par minuta pogledah na vrata i vidjeh Kendll i prof. Stylesa kako ulaze, i kako je on stipnuo za dupe... Kurva.. Ona je otisla kod svoja dva klona, a on za katedru i poceo nam predavati npvulekciju. Jednog momenta, pogled mu je zastao na meni. Pogledao me je sa osmijehom, a ja sam pocela da se crvenim u obrazima. Uzela sam hemijsku i pocela da svaram po svesci ne obracajuci vise paznju na cas. Culo se kucanje na vratima, ja sam se nasmijala i pogledala put prof.Stylesa.
"Naprijed!"-rekao je promuklim glasom. Vrata su se otvorila i u kabinet je usla Jessica. Na njezin izgled prof.Styles je zinuo, na sta se ona samo sarmantno osmijehnula i predstavila se.
"Dobar dan, izvinjavam se sto prekidam cas, ja sam nova ucenica. Sparcks .Jessica Sparcsk. Dolazim iz Londona i imam 19 godina." rekla je i sjela do mene, ja sam se zamo zasmijala i poljubila je u obraz.
"'Esi se snasla?"- pitala sam je kada se prof.Styles okrenuo i nastavio predavati lekciju. Ona je samo potvrdno klimnula glavom i nastavila prepisivati sa table kao i ja.
*******************************
"... Cas je gotov, mozete ici, ali ne i vi gospodjice Knight!"-rekao je prof.Styles. Ja sam ga zbunjeno pogledala. Okrenula sam se put Jess.
"Jess, idi kuci, ja cu doci kasnije. Pobrini se da Magg odspava, ako se zadrzim, jedno sat vremena. Vidimo se."- rekla sam joj i posla put katedre prof. Stuyilesa, a usput sam vidjela Kendall kako gori od ljubomore. DIE BITCH!
"Prof.Stylest, je li sve u redu?"- pogledala sam u njegove smaragdne oci i pitala ga, a on je zamucao
"D..Da-a... U stvarin... Ne.. Ne znam kako da ti kazem ali..."
"Sta nije u redu? Jesam li nest-"
"N-e.. N-nik-kako... Zvao e tvoj otac.."
"Sta? Zasto? Kako je, je li sve u redu sa njim? Allen? Mark?"- okej, sada vec su suze krenule da mi teku. Ov-ovoo, ako se sta jednom od njih desilo nesto.. Ja.. Jaa..
"Sa svima njima je sve u redu, a-ali, t-tvoja mama"- Tada sam pala na pod i pocela iz svega glasa jecati, ako je ovo neka sala neka odma prestane! Ne zelim se saliti na ovakav nacin...
"St-aa je s-sa nj-njom?- rekla sam kroz jecaje. On je sjeo kraj mene i poceo pricati, gledajuci me u u oci.
"O-ovako, na sredini casa, tvoj o-otac je zvao d-direktora i rekao mu da je-e pre-premi-"- kada mi je to rekao, bacila sam mu se u zagrljaj i pocela plakati i jecati jos vise nego sto sam ptije. Zao mi je sto zadnje dane nije provela sa mnom i Markom.
"Ja mo-mo-moram d-d-da id-idem. Joj, st-sta cu re-reci Ma-Maggy."- rekla sam kada sam se odvojila od njega i ustala se. Pocela sam setati lijevo desno, nisam mogla stajati u jednom mjestu, a suze su mi samo lile, kao vodopadi. Osjetila sam naglu mucninu, potrcala do kante za smece i povratila sve sto sam jela u poslednjih nedelju dana. On mi je prisao, gladio po ledjima i drzao kosu. Kada sam zavrsila dao mi je maramicu, obrisala sam usta i zahvalila se. Krenula sam do WCa umiti se, ali me je zaustavio njegov glas
"Gdje ces?"
Words:1306
[[Tntntntntntntntntntn Hello, from the other side 👋 Eo me nakon duuuugooog vremena.. Nadam se da vam se svideo Trailer, puno sam na njemu radila... Ok, sryy sto dugo nije bilo nastavka, ali imala sam problema. Deka mi je bio u bolnici, pa nisam mogla postavit dugo nastavak... Ovaj nastavak je duzi od ostalih.. BRAVO ZA MENE.. I eto takoo.. Ee, imam pitanje.. Jel neko od va gleda Teen Wolfa? Aa ako gleda, ko mu je najj? Meeh: Dapp, najj mie Stiles..]]
YOU ARE READING
Secret || H.S.
FanfictionStudent i Profesor? Zar to nije zabranjeno?-Da jeste! Ali zasto su njih dvoje izuzetak?- Nisu izuzetak. Kako su onda zajedno kada je on profesor, a ona student?- Shhh, to je tajna!! Written by: Magic_WriterLOL(me) Cover by: Magic_WriterLOL (me)