18.Harry..

411 29 1
                                    


Heiiiiiii buna , saluuut. Da am revenit cu acest capitol. E unul mai..+ 18 asa ca a fost putin ciudat sa-l scriu stiind ca mai multe persone il vor citi. In fineeee . Nu stiu cat de des o sa postez fiind a XII-a si incercand sa nu raman corigenta la nimic *glumesc..sper* . Scz de greseli , probabil sunt multe dar am scris pentru ca am zis sa nu va mai fac sa asteptati si acum fug sa invat -_-


*PORNESTE MELODIA : www.youtube.com/watch?v=qWWSM3wCiKY *

Muzica rasuna , cel mai probabil niste perechii de ochi ne priveau suspicios , dar asta era ultimul lucru de care-mi pasa acum. Nu sunt sigura daca era acloolul din mine , daca era nebunia care m-a impins sa fac asta sau daca iubirea aceea pe care am adunato pentru el . Nu imi pot imagina cate fete nu si-ar da o coasta sa fie acum , aici in locul meu . Dar sunt si curioasa cate din ele ar avea curajul de a face asta. Simt nevoie de a tipa si urla de fiecare data cand il vad , sangele meu pulsand mai tare in vene , dar trebuie sa ma abtin . Parea ireal ,era ireal. Creierul meu probabil imi juca feste. Era un vis , probabil eu sunt acasa dorm de jumatate de an si visez ca toate astea se intampla.

Brusc gandurile mele s-au indepartat cand buzele lui Harry le-a cuprins pe alea mele. Stateam langa el pe canalea ..mai mult pe el ce e drept. Unul din picioarele mele lenevind pe ale sale . Mana lui urca si cobora creand fiorii de placere pe coapsele mele. Din cand in cand , mici sarutari umede faceau ca fluturii din stomacul meu sa coboare si in alte parti . Sarutul devenea din ce in ce mai intens . Brusc mana sa mi-a cuprins capul , prinzandu-mi parul in mana si tragand lasandu-mi capul pe spate . Asta nu a dus decat la provocarea unor scancete de placere ,care probabil nu s-au auzit fiind acoperite de muzica mult prea puternica .

-Vreu sa te fac sa te simti bine , okay iubito ?

Stiam ce inseamna asta , si nu puteam fi altfel decat fericita . Am dat peste cap si ultimul pahar de vodka . Nu stiu al catelea era , insa cred ca trecusem de 3 . Ma surprindea faptul ca coerenta mea era cat de cat ok , gandirea..poate si ea era ok . Nu am incercat inca sa ma ridic sa vad daca pot face doi pasi. Imi venea sa rad continuu de cand Harry mi-a spus acele cuvinte. Doar imaginandu-ma goala , pe un pat imens , transpirand in timp ce gura mudara a lui Harry imi provoaca placere . Acea imagine imi dadea fiorii.

Harry s-a ridicat de pe canapea si mi-a intins mana pentru a ma ridica si eu. El nu parea sa fie afectat cat de putin de bautura . Cand am dorit sa ma ridic am simtit cum pamantul se misca odata cu mine si doreste sa fie putin mai rapid decat mine . Pentru o fractiune de secunda eram sigura ca o sa fac contact cu podeaua rece , insa bratul puternic al barbatului de langa mine a asigurat ca asta nu se va intampla. Am mers un pas , doi pasi dinou podeaua dorea a ma prinde in bratele ei. Insa Harry era mai atent decat ea. Am inceput sa rad , de fiecare data cand ma balansam si simteam ca imi pierd echilibrul radeam si mai tare.

-Iubito , esti ok ?

L-am auzit pe Harry intreband ingrijorat.

-Norma ! -am spus incercand sa par serioasa si sa stau singura pe picioarele mele. Eram asa de prinsa de faptul ca nu pot sa merg incat nu aveam idee unde merg . Prinsa in gandurii nici nu am observat un tip care a venit si i-a dat o cheie lui Harry . Mi-a ranjit intr-un mos dezgustator apoi a plecat. Brusc mi s-a facut putin rau privind fata acelui individ.

Am continuat sa mergem pe un hol lung , luminat de cateva veioze ce atarnau de perete . Holul era vopit cu un rosu puternic, pe o parte si alta putand fii distinse usi masive din lemn negru . Incepusem sa merg cat de cat ok pe picioarele mele. Mana lui Harry ma tinea inca strans de sold , aproape de fund. Mergeam in liniste.. era foarte liniste ,muzica inca se auzea putin , insa prea putin. Incepusem sa ma intreb unde sunt .

-La dracu cu asta ! -l-am auzit pe Harry injurand . Inainte sa ma uit in ochii lui pentru a afla ce se intampla , am fost izbita poate purin prea brutal de perete. Buzele lui flamande sarutandu-ma necontrolat. Mi-a prins abele copse urcandu-ma pe perete si impinganduse in mine. II simteam penisul tare izbit de feminitatea mea. Micile sale miscari imi provocau fiorii de placere , facandu-ma sa scancesc usor in sartut .

-Din momentul in care te-am vazut am dorit sa fac asta , te vreau asa de tare. -mia spus in timp ce imi saruta usor gatul ajungans pe pieptul meu coborand spre sani.

M-a lasat jos deschizand una din acele usi . Inauntru era un spatiu imens. Culoarea de pe pereti era de un visiniu spre rosu . Un pat imens se afla pe mijloc. Camera era mare , insa nu era foarte mobilata. Un dulap mare negru fiind pozitionat in fata patului. Pe usile dulapului erau prinse oglinzi imense .Harry a inchis usa , iar cand am dorit sa ma intorc , mainile sale m-au cuprins . Ma saruta intr-un mod salbatic , deloc romantic , deloc dragut. Un mod infometat. Mergeam usor spre directia patului , lasandu-ma usor pe asternuturile moi ce mirouseau ca fiind proaspat spalate. In scurt timp m-a scapat de maieul de mine si pantaloni . Am reust sa-i trag si eu tricoul , lasand la vedere pieptul sau musculos ornat cu acele tatuaje pe care le stiam si cu ochii inchisi. M-a tras peste el , prinzandu-ma de fund iar mainile sale imi misca mijlocul peste al sau. Mi-am dat seama ca asta trebuie sa fac , asa ca am continuat singura in timp ce doar printr-o mica miscare el mi-a descafut sutienul . Mi l-a indepartat , tragandu-ma acum sub el . Mi-a sarutat fiecare san in parte , facandu-ma sa gem de placere. Coborand pe abdomen cu sarutari mi-a prins bata chilotor . Printr-o miscare brusca , a trad de ei , iar materialul subtire s-a rupt.

-Nu ai glumit cand ai spus ca esti gata pentru mine iubito .

Fara a mai putea spune ceva gura sa s-a avantat spre feminitatea mea. Am prins materialul lenjeriei de pat in maini , placerea cuprinzandu-ma imediat. Mi-a departa picioarele mai mult acum 2 deget intrand in mine . Ma asteptat sa doara, insa placerea era prea mare pentru a simti ceva durere.

-Esti asa dulce . -cuvintele lui nu ma ajutau prea mult , fancandu-ma sa imi arcuiesc spatele in placere. Ridicandu-ma am putut privi in oglinda din fata patului spatele lui , muschii contractanduse la fiecare micare a sa. Era atat de sexy. Doream sa fac o poza asa si sa o pun tapet pe perete in camera mea. Brusc am simtit cum un manunchi de sentimente se trang in pantecele mele.

-Harry..

Acesta nu parea sa auda ceva din ce spun eu , atunci am simtit cum miscarile sale devin din ce in ce mai rapide , facandu-ma sa tip de placere. Musca, lingea , sugea fandu-ma sa cred ca atunci si acolo voi muri de la atata placere.

-Da-ti drumul iubito - l-am auzit gafaind . Atunci am picat extenuata pe spate simtit fiorii in intrg corpul . Nu stiam nici cum ma cheama , tot ce mai simteam era limba lui Harry curatandu-ma si creandu-mi si mai multi fiorii .

S-a ridicat spre mine si m-a sarutat pasional , prinzanud-mi sanii in mainile sale.

-Nu o sa ma satur de tine.

* A DOUA ZI DE DIMINEATA*

M-am trezit cu o durere de cap putin cam prea puternica pentru tot ce experminetasem pana atunci. Mahmura am fost , rau mi-a mai fost , insa o durere asa de tare nu am mai avut nicidata. Eram pe burta , acoperita pana la jumatatea spatelui de un material fin. Locull era unul strina , insa in cateva secunde amintirile de seara trecuta m-au lovit. M-am ridicat usor sprijinindu-ma pe coate , durerea devenind si mai insuportabila. Ma-am uitat in joc la mine. Eram in sani goi , probabil era goala sub acel material. M-am lasat inapoi pe pat , acoperindu-ma mai bine. Era o liniste ciudata . Nu il simteam pe Harry langa mine , m-am intors capul privind in stanga mea , apoi prin camare. Nu era nimeni .

-Harry ? nu a raspuns nimeni. Dupa cateva secunde insa o voce ciudata s-a auzit .

-Bells ? am privit repede spre locul din care se auzea vocea , crezand ca e Harry .

-Eu .. nu ..la dracu !



Chiar , chiarrrr va rog sa-mi lasati o parere sincer , pentur ca mor de curioziatate :3 . Mersii pentru ca ai citit. Lova yaaaa guys . - Clau


Savior ( A Harry Styles - FanFiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum