*PORNESTE MELODIA*
Atunci cand visezi e usor ; daca nu iti place visul , in final te vei trezi si iti vei da seama ca e doar un vis , iar daca e pe placul tau iti doresti sa nu te trezesti niciodata.Insa ce se intanpla daca ceva ti se intampla si nu visezi…ce se intampla cand creierul tau lucreaza , insa in vag , caci ceea ce traiesti nu e un vis ? Insa tot corpul tau ,ficare neuron , fiecare celula din tine iti spune ca ce traiesti nu e adevarat. Insa ea , doar ea stie ca e adevarat . Inima. Ea stie ca e asa de real tot ce se intampla , ea bate in ritm cu a lui acum , ea iti trimite semnale in restul corpului si iti spune ca e real, ca nu visezi si ca nu ai inebunit.Felul in care bate frenetic si felul in care da drumul fluturilor din stomacul meu acum , e un sentiment care nu poate fi descris in cuvinte.
Mana sa mare a inghetat pe obrazul meu , insa eu eram stana de piatra sub el. Buzele lui nu s-au miscat de pe ale mele, desi tanjeam sa se miste si sa fie un sarut adevarat. Tanjeam dupa buzele lui si aveam nevoide de el ca de oxigen , ca de ziua de maine si …
-Ma poti saruta inapoi , nu o sa te musc –vocea lui era jucausa.Calmeaza-te Bells calm ..am zic CALMA . Eram calma pe exterior insa interiorul meu parca trecea printr-o exorcizare.
Am zambit , am zambit din toata inima si speram sa nu am ceva intre dinti acum . Mi-am lasat capul in jos fara sa stiu ce sa fac , insa anii de dedicatie si toate povestile mi-au strigat in cap ce sa fac. SARUTA-L .
Si asa am facut . Mana mea s-a prins in buclele lui si l-am tras spre mine pentru a-l saruta. Si am facut-o , am facut-o ca si cand asta e ultimul lucru pe care l-as face. Nu imi pasa daca m-am mai sarutat inainte , sau cu cati insa acum era magic , era perfect , era al meu asa cum niciodata nu a fost.Limba mea a cerisit intrare ,iar spre surprinderea mea nu a ripostat ba din contra m-a tras mai aproape de el. Oooh ok , devenea intens si simteam o gramada de chestii in interiorul meu care se adunau..acolo jos . *facepalm* Bella. Constiinta ma mustra .
M-a dezlipit din sarut , pentru a lua o gura de aer si ma privea ciudat prea ciudat. Pai ce pot spune , e total normal ca o fana pe care nu o cunosti sa te salveze de la moarte , apoi sa te culce in patul ei. Tu barbat minunat nu o lasi sa doarma pe canapea asa ca o aduci in pat cu tine pentru a-i multumi cum se cuvi…brusc totul in jurul meu a picat si inima s-a oprit pentru a nu stiu cata oara in seara asta. Asta era.
-Harry – am spus in timp ce m-am ridicat in sezut cu picioarele sub mine . Pentru ce a fost asta ? –am continuat .
El m-a sarutat doar pentru a face pe plac unei fane ..idioate. M-a sarutat pentru ca stia ca asta imi doresc , m-a sarutat pentru a fi chit , pentru ca i s-a facut mila de o fana care nu prea mai are sanse sa fie fericite dupa ce el pleaca si isi vede de viata ? Imi era rau .
-Asta am sitmit sa fac. –a spus el simplu . A fost o gresala ?- continua el cu o spranceana ridicata.
Doamne cat esti de perfect . Bella concentreaza-te .Vocea ciudat din capul meu avea dreptate . Brusc eram nervoasa ,eram suparata pe mine..pe faptul ca am fost slaba. Trebuie sa termin asta .
-Uite Harry , eu te iubesc…mai mult decat vei sti toata viata ta , insa nu e nevoie sa ma saruti pentru a-mi multumi. Ce te-ai gandit ? ca asa vei scapa de mine sau ca nu voi spune presei ca ai fost aici sau ce ai patit ? Oricum nu stiu ce s-a intamplat pentru ca ai refuzat sa imi spui , dar nu ma deranjeaza ok ? Nu sunt o fana si asta nu o sa intelegi niciodata sunt o directionera si una dediata , una care se uraste acum , una care e la fel ca alte sute . Una care uraste fiacare zi din viata ei,una care va uraste ca i-ati distrus viata , una care uraste ca de acum inainte nu te va mai putea scoate din cap , cu toate ca deja erai bine plasat acolo . Una care isi doreste sa moara chiar aici si acum , caci ingerul ei e langa ea. Ceea ce tu nu o sa intelegi niciodata e dragostea care ti-o poarta unele fete , una asa de sincera si mai pura decat o lacrimile care se scurg pentru tine . Nu o sa intelegi . Nu a fost o gresala ca m-ai sarutat poate asa ai considerat tu ca e bine , poate ca ai stiut ca asta e ceea ce veau de la tine ,insa nu e doar asta . Vreau totul de la tine , vreau sa te sec de puteri , de iubire sa iti iau fiecare particica de iubire si sa o multiplic de n ori. Nu a fost nevoie sa imi multumesti ca te-am salvat , si asa suna prostesc de pompos. Tu ma salvezi zi de zi , ora de ora , minut de minut si secunda de secunda doar prin faptul ca respiri. Insa , e timpul sa ma trezesc la realitate.
CITEȘTI
Savior ( A Harry Styles - FanFiction )
Fanfic-De ce nu te-as fi salvat ? Tu o faci in fiecare zi doar pentru ca existi. -Nu spune asta. Niciodata nu iti voi putea da nici macar jumate din ce imi oferi tu . Lacrimile mi-au curs pe obraji asteptand sa mai zica ceva , dar nimic. S-a ridicat si...