10. Just a dream

1.1K 67 3
                                    

*PORNESTE MELODIA* 

Suntem oamenii , si suntem diferiti . Albi , negri , blonzi , bruneti , roscati , increzatori , spontani , timizi , prietenosi , egoisti si lista poate continua la nesfarsit . Si mai sunt si eu . Nu am idee cum sa ma descriu , nu prea stiu multe despre mine , nu ma descopar singura , tot ce stiu ca ca iubesc un baiat la care nu am nici o sansa..un baiat perfect , asa frumos , asa ..perfect . Cum as putea sa il descriu ?  Nici un adjectiv nu e potrivit pentru el . El e creat din tot ce e bun . Ei bine , iubesc ceva gresit si visez la ceva care mereu va fi..doar un vis.

Nu imi place sa primesc complimente , nu consider ca sunt potrivite pentru mine , cred ca oamenii le spun doar asa ca sa fie acolo. Ca si cand treci pe langa vecina ta care are un bebelus in caricior si spui „ ce bebelus frumos” doar ca sa fi draguta . Nu e nimic frumos la un ghem cu bale si fara par . Nu pot accepta , consider ca nu e potrivit. Si mai ales ca EL m-a numit „frumoasa” ..el care e un zeu , care e minunat , care e perfect din toate punctele de vedere. Ultimele zile am avut nevoie de toata puterea pentru a nu urla si striga ca o dementa ca HARRY STYLES e la mine in casa. Cate tweeturi i-am scris , cate scrisori se afla in dulapul meu . Scrisori pe care am insiruit cele mai vaste si sincere sentimente pentru el , scrisori care nu le-am trimis niciodata..

Si acum e aici , e in spatele meu si palma lui marea imi mangaie umarul . Fata lui asa frumoasa e la cativa cm de mine . Oh Doamne , as vrea ca fiecare Directioner sa aiba parte de asta , as vrea ca fiecare din noi sa aiba sansa de a-l avea in fata. Se apropria incet de mine , asa incet incat era chinuitor. Vroia sa ma sarute ? Nu..are prietena ..si cred ca o iubeste nu poate face asta nu ? NU e ok . Dar totusi buzele lui trandafirii erau greu de refuzat . Astfel pana sa imi dau seama ca micul meu creieri spunea NU FA ASTA  el era deja lipit de mine , iar corpul meu era presat de greutatea sa .

Cum s-a ajuns aici ?

Era peste mine , era pe mine si ma saruta infometat..ce dracu se intampla ? De ce nu ma pot opri ..e asa gresit insa nu ma puteam opri. Buzele lui erau asa dulci si aveau gust mentolat , asa racoritor peste buzele mele. Limba lui ducea un razboi de domniare cu a mea si simteam cum iau foc sub atingerea lui .Mana sa mare imi era prinsa in par iar cealalta pe soldul meu incerca sa se strecoare sub maieul meu . Mainile mele erau peste tot pe spatele lui. Ii simteam muschi contractandu-se la fiecare atingere si de fiecare data cand se misca pe mine. Era cald , mult prea cald. Simteam ca parul imi e lipit deja de frunte si pielea mea emana foc .

-Harry –am incercat sa gem in sarut .

Era indeajuns , ce vroia sa faca? Are iubita ..nu poate face asta , nu sunt pregatita , mama pote veni orincand , totul e asa gresit . O Doamne.

-Harry STOP !

Dar nu se oprea buzele lui erau acum pe pieptul meu si maieul mi-a fost smuls brutal de pe mine. Muscaturi erau lasate pe corpul meu si oricat de mult imi doream , ceva in mine striga stop .

-Stop , te rog GATA !

-Bella ? – vocea calda a mamei se auzea din spatele usi . M-am ridicat rapid din pat si am pasit pe covorul rece , insa la urmatorul pas am cazut lata pe podea , impiedicandu-ma de un corp mare care sedea pe podea. Harry .

Savior ( A Harry Styles - FanFiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum