5. 17

1.2K 73 3
                                    

*PORNESTE MELODIA* 

Mana lui mare mi-a atins mana ,urcand spre fata mea , indepartandu-mi cateva fire de par de pe fata. Inima imi batea si eram sigura ca o sa imi iasa din piept. Am simtit cum Harry paraseste patul. A mers sa stinga lumina , insa eram prea obosita pentru a ma misca. Mi-am simtit picioarele ridicandu-se . El m-a luat pe brate si m-a intins in pat. Dupa nici 2 secunde i-am simtit corpul langa al meu. Nu imi venea sa cred. Eram asa fericita..era Harry si era cu mine. Era aici . Simteam ca visez, ca nu poate fi real .Cand buzele sale moi mi-au atins obrazul am simtit cum stomacul incepe sa se miste. Mii de fluturi acum zburand si creierul care nu mai functiona. S-a intors cu spatele spre mine si asta m-a dezamagit putin.Insa nu am vrut sa se simta incomod asa ca m-am tras mai departe de el si am adormit pe loc , insa simtind caldura emanata de corpul sau spre mine.

__________________

-Crezi ca arati mai bine asa? –a intrebat el razandu-mi in fata .

-E-eu..nu am ..-am incercat sa spun timida insa cuvintele nu imi ieseau pe gura.

-Esti asa penibila –a spus acea fata razand.

 

Simteam cum totul in jurul meu se darama , simteam cum fata imi era indundata de lacrimi.Aveau dreptate sunt inutila.Sunt idioata, proasta.Mi-am ridicat capul din pamant si i-am privit in ochii cu toata ura pe care o puteam detine. Apoi au disaprut pe rand . Unul dupa altu…insa doar ca mai apoi sa apara de nicaieri sa ma impinga unde intr-o groapa.Ce era aia ?

 

-Nu..nu –am inceput sa tip si sa ma zbat .

-Trezeste-te la realitate fato .Nu esti buna de nimic. Trezeste-te.

 

__________________ 

 

-Trezeste-te ..hei esti ok ?- o voce ragusita m-a bruscat de umeri si m-a facut sa imi deschi ochii brusc.El..era aici.

-D-da..eu am-am spus sprijinindu-ma de coate si ridicandu-mi capu putin .El doar statea acolo si se uita la mine. Era asa frumos chiar si prin intunericul care inghitea camera. Era perfect .S-a uitat la mine si cand mana lui mare mi-a atins obrazul am ramas incremenita. Mi-a dat cateva suvite de par de pe fata. Nu stiam ce sa fac, eram blocata.

-A fost un vis, e ok – a spus el asezandu-se inapoi pe perna.

-Da..eu..ce fac aici?-am intrebat confuza.

-Ai adormit..nu puteam sa te car pana jos si am zis ca.nu e o problema..e ? –a intrebat el cu o privire speriata.

-Nu –am spus zambind. Incercam sa ascund faptul ca mai putin si lesinam acolo langa el. Corpul lui emana asa multa caldura. M-am asezat si eu inapoi pe perna si m-am uitat la telefonul mobil care indica ora 04:23 .

-Bella ? –a soptit el. Felul in care numele meu ii scapa printre buze era magic , era divin.

-D-da? –am spus ridicandu-mi capul spre el .

-Cati ani ai ?- a intrebat el.

-17 –am spus repede.

Nu a mai scos nici un cuvant,doar a stat acolo nemiscat. Am inchis ochii si cand am simtit ca pic intr-un somn lin am simtit mana lui mare care s-a asezat pe abdomenul meu . Ok..atunci si acolo simteam ca sunt pe un nor si ingeri canta in jurul meu .Era o senzatie asa perfecta. Ma facea sa ma simt in siguranta . Am asteptat sa adorm dar nu puteam..stiam ca trebuie doar sa profit de acest moment. Inca asteptatm sa ma trezesc singura in pat cu chipul transpirat si cu lacrimi in ochii. 

Savior ( A Harry Styles - FanFiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum