Днес денят на Виктория не бе един от най-добрите , но може би той щеше да се промени .Момичето не осъзнаваше , че дневничето което намери в гората е омагьосано и всичко което пишеше щеше да се збъдне, тя започна да чете:
-Мило дневниче днес видях много необичайни неща мисля, че в града има нещо необичайно.
Странно в дневникът пишеше само това момичето се очуди от това и се поразрови на гърба пишеше на Елиза . -О боже господи тази книга е на баба ми !
Бабата на Виктория бе починала преди много години от рак. Тя се зарадва много прибра старата книга и заспа.
На сутринта на вратата се почука момичето сънено отвори вратата и на нея беше застанало едно момче.Това момче беше Майкъл той бе влюбен в нея , но тя все още не беше го разбрала.
- За какво си тук в 5 сутринта?
-Дойдох да те видя как си званях ти но ти беше изключен телефона.
- О, да съжелявам влез ще отидем заедно на работа.
Момчето отказало и я исчакало отвън , когато моничето излязло то я гледало така както никога.
-Прекрасна си.
Момичето засрамено отговорило-Мерси.
Щом свършил работният ден тя се прибрала и видяла , че нещо в гърдероба свети , когато погледнала това било дневникът на него било исписано името на момчето ,а вътре в не случилото се днес.Вики уплашено оставила книгата на мястото и в този момент на вратата пак се почукало това било отново той.
-Дойдох да те поканя на вечеря у нас...?
-Ами добре ще дойда в 8.
Когато двамата се навечеряли той я целунал страстно и я завел в леглото си там той бавно я съблякал и започнал да целува цялото и тяло , когато стигнал до корема той и разтворил краката и страстно започнал да ближе докато тя се възбуди.
На сутринта когато тя се прибрала книгата отново светила и отново историята продължила тя започнала да търси информация докато не разбрала , че баба и е вещеца.