*Elizabeth POV*
Doamne,ce idioată sunt! Cum am putut să-mi sărut propriul șef și sa-mi înșel marea mea iubire in același timp?! Mă urasc,ma urasc,ma urasc!
Pur si simplu hormonii mei o iau razna in preajma lui Christian...sunt atrasă fizic de el,precum un magnet.Pâna la urma m-am hotârat sa ma ridic din pat si sa merg in camera lui să-l trezesc pentru micul dejun. Cand am deschis usa,pe pat era o scrisoare.
"Bună dimineața,draga mea!
Știu ca azi era ziua mea libera,dar am primit recent un mesaj de la Pablo în care zicea ca trebuie sa ma prezint neapărat pentru ședinta foto profesionala ce va avea loc în curand pt noua mea colectie de haine. Vin cât pot de repede. Ai grijă de tine!
Al tău șef,Christian
P.S.mi-a plăcut sărutul de ieri
Pe bune?! Deci nu cred așa ceva!!
Eu încerc să uit si el? În fine...
Am ajuns in bucatarie si profitând de faptul ca el nu-i acasa,am mancat doar lapte cu cereale,stand pe canapeaua din sufragerie asteptand ca la TV sa apara emisiunea "Next Top Models".Știind ca programul de azi al Vanessei e foarte scurt,m-am gandit sa-mi petrec ziua cu ea în mall la cumparaturi.
Înainte de a iesi din masina,i-am dat un mesaj lui Christian spunandu-i ca daca cumva nu ajung acasă,sa stie că sunt plecata cu sora mea in mall.
Imediat cum am ajuns am dat fuga prin toate magazinele posibile.Clar,aici e raiul tuturor doamnelor si domnisoarelor.*Christian POV*
Stau de 30min la birou gândindu-mă la acel sărut.A fost prea special pentru mine. Hm...am nevoie de o cafea cu lapte si frisca.
-Erika,poti veni la mine in birou?
LINISTE TOTALĂ.
Unde e Erika cand ai nevoie de ea?!
Am sa-i scad 5% din salariu luna asta.Sunt un rau :)),dar imi place ca lumea sa ma respecte!
Off,sunt nevoit sa merg sa mi-o iau singur! Cobor cele 10 de etaje cu liftul,ies din firma si ma îndrept spre cea mai aproape cafenea. Mare a fost mirarea cand la intrare spre masa din dreapta l-am vazut pe Justin sărutandu-se cu o blonda foarte buna.
Scot Iphone-ul,fac o poza si i-o trimit lui Eli. Presupun ca daca îi spuneam nu avea sa ma creada,dar asa macar se poate convinge cu ochii ei.Nu stau pe ganduri si ma pornesc acasa,știind in ce stare se va afla Elizabeth.*Elizabeth POV*
În sfarsit ajung acasa cu cele 5 pungi de la diferite firme cand primesc un mesaj de la Christian. Îl deschid si vad poza cu Justin si cu blonda sarutandu-se. Am avut un șoc,am scapat pungile si repetam incontinuu:
-Nu poate fi tocmai el! Nu poate fi tocmai el!-plangand
*Christian POV*
Ajuns acasă incerc sa o calmez.
-Heii,gata! Linisteste-te,te rog!
Nu puteam s-o vad in halul ala,rănita si cu lacrimi in ochi. Chipul ei de îngeraș plăpând nu mai era! Muream de ciudă ca nu pot s-o ajut cu ceva.Seara după ce s-a mai liniștit puțim,am ajutat-o sa pregateasca cina.Au fost niste spaghette delicioase! Si ca sa o inveselesc,i-am pregatit o surpriza a la Christian :)).
În timp ce spala vasele,mi-am scos pistolul cu apă si i-am dat în fața.
E:Asta era partea in care m-am udat leoarcă?!
C:O faci să sune ieftim!
E: Chiar e ieftină! Am vazut scena asta de sute de ori,dar stii ce nu se întampla niciodata?!
C:Nu stiu. Spune tu.
*atunci Elizabeth ia oala de pe aragaz plina cu apă ramasă de la spaghette si mi-o toarna in cap.*
E:Asta. ;)
*o iau pe umar si o duc in cada*
C:Mai bine ti-ai cere scuze!
E:Niciodata!!
C:Cere-ți scuze,domnisoara Elizabeth! Era tricoul meu preferat!
E:Niciodata! Mai bine mananc slănina afumată,cap de bostan!
C:Off,nu asta era planul.*Elizabeth POV*
Ne-am batut cu furtunul de la duș minute in șir. :)) Atunci cand ne-am apropiat amandoi,pt a evita iar un posibil sărut îi pun furtunul in fata.
C: OK,gata! Mă predau. Esti necruțatoare.
E: Victorie cu orice preț,Johnson!*Christian POV*
Dupa ce ne-am batut cu apa si asta i-a adus zambetul pe buze,am luat-o in brate si am dus-o in camera sa se schimbe de hainele ude. La fel am procedat si eu,iar cand am venit inapoi in camera la ea,am gasit-o stand in pat,parca stiind ca ma voi intoarce.
C:-Noapte buna,Eli!
E:-Ce voce de scroafa gestanta poti sa ai! :))
C:-Ce-ai spus?!
E:-Vrei sa zici ca nu ai auzit?
Ma asez usor langa ea..
C:-Oh,ba da! Dar îti dadeam șansa să schimbi ce-ai spus!-incep sa o gâdil :)
Asta e pt ce mi-ai facut azi.
E:-Inceteaza,te rog! Ma doare burta! :))
Apoi se întoarce cu fața spre mine si cade intr-un somn adanc.
Doamne,e atat de frumoasă! Nu te poti opri să o privesti!
-Noapte buna,scumpa mea!------------------------------------------------------------
Heii,dragii mei! Sper sa va placa si acest capitol. Vă multumesc pt cele +100 de vizualizari la primele 3 capitole. Vă iubesc! Pupici
CITEȘTI
You are mine
RomanceOare o fata simplă si timidă precum Elizabeth Carter va face faţa unui băiat pervers si bogat precum Christian Johnson?! Va fi mulţumit şeful de serviciile ei?