Capitolul 2-Casa nouă

402 14 6
                                    


A doua zi,fiind mai matinală,mă trezesc la ora 8:00 a.m. cu zâmbetul pe buze,știind că astăzi este prima zi din noul job si ca sa țină minte ca a început serviciul,i-am pregătit surorii o trezire mai... neobisnuită. :) Cobor in living să iau toba tatei si merg in camera Vanessei.
- TRE-ZI-REAA!*incep sa bat la toba*
Astăzi este o zi specială,vom merge la primul nostru job!
-Bună dimineata si ție,scumpă sora!-spune sarcastic
-Da...neața!-chicotesc
-Mai stau doar 5 minute...promit!
-Nu accept niciun 5 minute. Trebuie sa ne pregătim,că la 11 începem!
-Off...te urăsc,Elizabeth!
-Hei! Știi că facem asta pentru tata,Vanessa! Apropo: si eu te iubeeesc!-afișez un zâmbet forțat.

*10:35h*
După ce ne-am facut rutina si ne-am îmbracat în pantaloni lungi negri si cate un tricou cu impreu diferit,in picioare avand amandoua niste botine negre,doar ca ale Vanessei aveau si ținte,l-am sunat pe Justin(iubitul meu) să ne ducă cu masina.

*11:05h*
Ajunși in fața casei lui Christian,Justin ca un adevarat gentalman imi deschide portiera,apoi cu pași repezi ne-am îndreptat către usă.

*Elizabeth POV*
Imediat a apărut si Christian îmbracat chiar foarte elegant. Pot recunoaste ca era foarte...hm..sexy?! Da,ăsta era cuvantul potrivit. Sexy. Am uitat sa menționez că-mi plac enorm bărbații în costum si pe deasupra avea si niste ochi superbi.Doamne,sper sa nu mă fi îndragostit!

-Bună dimineața. Ceasul e 11:10,parca am precizat odata ca nu-mi place sa astept.-spune Christian
-Buna dimineața,domnule! Si imi cer scuze ca am intarziat. Promit ca nu se va mai intampla.

Imediat ma intorc catre Justin si îi spun:
-Iubitule,iti multumesc ca m-ai adus. Te rog,sa o conduci si pe Vanessa pana la firma. Ai grija de tine si nu uita ca te iubeeesc mult!!
-Si eu te iubesc,viata mea! Pe curand!
Iar buzele noastre s-au lipit intr-un sarut scurt,dar foarte dulce.

*Christian POV*
E atat de perfecta,fata asta! De cand a intrat pe ușa,inima mea a luat-o razna...bate asa puternic! Nu-mi convine ca are prieten,dar o fac eu sa se desparta!
Doamne,sper sa nu ma fi indragostit!
Eu sunt genul de baiat mai dur si care doar profita de fete.

-Pff..ce?! Ăla e iubitul tău?!
-(Dau ochii peste cap,de parca nu ar fi auzit) Da,chiar el este si ne iubim foarte mult!-spun cam nervoasă.
-In fine. Stii sa gătesti?
-Ce intrebare e asta?!Normal ca stiu,am castigat o emisiune culinara.
-E minunat sa aud asta! Si...stai departe de casa?!
-Nu prea. De ce?-zic mirată
-As vrea sa locuiesti aici,ca sa-mi fi la dispozitie la orice ora. Maine,pe la 10 sa fi aici,cu tot cu bagaje! Inteles,domnisoara Elizabeth?
-Okey,domnule!
-Apropo,sa nu-mi mai spui niciodata "domnule". Urasc să mi se spună așa...am doar 23 de ani.
-Am inteles!
-Astazi vei sta doar 2 ore la mine sa te obisnuiesti cu noua ta casa.Acum,haide sus sa-ti arat camera in care vei sta.
-Wow! E atat de frumoasă!
-Ma bucur ca-ti place. Chiar sunt surprins ca ai aceleasi gusturi ca mine.
*incep sa înrosesc*
-Mbun...acum dupa ce ti-am prezentat casa..trebuie sa fug la o sedinta importanta la firma. Ai cheile aici,ai grija cand pleci s-ar putea sa vin maine la amiaza,ca voi merge in club dupa sedinta.
-Am inteles! La revedere!
-Pe maine,Elizabeth!
*îmi face cu ochiul*

Imediat dupa plecarea lui,am sunat-o pe Vanessa.
-Hei,surioara! Ce faci?
-Buna,Eli! Tocmai am primit postul de secretara. A fost un interviu foarte usor!Tu ce faci?
-Eu mai stau doar cateva ore pe aici,iar maine la 10 incep programul. Ma voi muta aici.
-Okey..mai vorbim acasa! Te pup.
-Pupici,Vane! Love you!

Urmatoarea dimineață vin însoțită de perfectul si minunatul meu iubit,Justin!
Am coborat din masina,mi-am luat restul geamantanelor si m-am indreptat spre casa.Imi iau la revedere si urc in camera pt a mă instala. Cobor in bucatarie sa pregatesc ceva de mancare. Am facut niste paste carbonara,iar ca desert o salata de fructe...in timp ce torn sucul in pahare...observ ca pe usa intra nimeni altul decat Christian,dar pare a fi beat.
-Domnule Christian,sunteți bine?
-.....

--------------------------------------------------
Hei,dragi cititori! Se pare ca am postat cel de-al doilea capitol. Sper din tot sufletul sa va placa. Pupici

You are mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum