Ξύπνησα για 6η μέρα στο άδειο μας κρεβάτι. Ευτυχώς σήμερα τα μεσάνυχτα η Πάμελα και η Χαρά θα επέστρεφαν από το ταξίδι τους στην Αμερική.
Μανία κι αυτή η Πάμελα να επισκεφτεί τους δικούς της για τα γενέθλια της μητέρας της. Μακάρι να μπορούσα να πάω κι εγώ μαζί τους αλλά έπρεπε να μείνω εδώ να διευθετήσω κάποια πράγματα με την τράπεζα και το νέο μας σπίτι.
«Καλημέρα Bruno» είπα νυσταγμένος ακόμη στον σκύλο μας.
Περπάτησα μέχρι το μπάνιο για να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου. Σήμερα με περιμένει μεγάλη μέρα.
Η Πάμελα μου έστειλε με μήνυμα μια λίστα λίγο πριν μπει με την μικρή στο αεροπλάνο, με τα πράγματα που έπρεπε να τελειώσω σήμερα γιατί αύριο ήταν η πρώτη μέρα της Χαράς μας στο σχολείο.
Κατέβηκα στην κουζίνα και άνοιξα τα παράθυρα. Κοίταξα λίγο τους δρόμους, δεν ήταν υπερβολικά νωρίς, περασμένες 10 ήταν μα οι περισσότεροι στην γειτονιά κοιμόντουσαν.
Έβαλα καφέ στην καφετιέρα και περίμενα ακουμπώντας στον πάγκο να τελειώσει. Όταν άκουσα τον χαρακτηριστικό ήχο έβγαλα το μηχάνημα από την πρίζα και γέμισα μια κούπα μέχρι την μέση.
Πήγα στο ψυγείο και πήρα το μπουκάλι με το γάλα. Κλείνοντας την πόρτα η ματιά μου έπεσε σε ένα ραβασάκι που μου άφησε η Πάμελα το πρωί πριν φύγει, πάει και μια βδομάδα τώρα.
''Πάμε με την μικρή στο αεροπλάνο, η πτήση φεύγει πιο γρήγορα. Σ' αγαπάμε πολύ πολύ πολύ. Θα σε πάρουμε μόλις φτάσουμε'' έγραψε με τα καλλιτεχνικά της γράμματα.
Γέλασα πνιχτά. Είχε ξεχάσει να μου τηλεφωνήσει και αναγκάστηκα να την πάρω εγώ τηλέφωνο για να δω αν είχε φτάσει εντάξει. Το απάντησε η μητέρα της και είπε πως η Πάμελα αποκοιμήθηκε με την μικρή στο αμάξι.
Ξεχασιάρα Πάμελα.
Αρκετή ώρα μετά, ήμουν έτοιμος. Πήρα άδεια από την δουλειά ήδη από χτες για να προλάβω να τελειώσω τις αγγαρείες που μου έβαλε η Πάμελα να κάνω γιατί είμαι σίγουρος πως αν ξεχάσω κάτι θα με φάει με την μουρμούρα της.
Θα την έπαιρνα τηλέφωνο αλλά δεν ήξερα αν ήταν στο αεροπλάνο ακόμη, η πτήση από Αμερική διαρκεί κι αρκετές ώρες!
Αφού σιγουρεύτηκα πως ο Bruno ήταν καλά ασφαλισμένος στην πίσω αυλή του σπιτιού, μπήκα στο αμάξι. Πρώτος μου σταθμός σήμερα ήταν το κατάστημα με τα έπιπλα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Πρώτη μέρα στο σχολείο. {MGW}
Cerita PendekΗ πρώτη μέρα της μικρής Χαράς στο σχολείο. Ένας τρελός μπαμπάς τρέχει να κάνει όλες τις προετοιμασίες ώστε η πριγκίπισσα του να έχει ό,τι χρειάζεται και να μην της λείψει τίποτα.! Ας παρακολουθήσουμε την τρελή του κούρσα!!! Μικρού μήκους-1 κεφάλαιο.