Keesokan Harinya, Irfan pergi ke sekolah seperti biasa tetapi dengan semangat yang lemah kerana Irfan telah memutuskan hubungan yang bodoh itu.
******************************
Setiba saja Irfan di sekolah, Irfan terus berjumpa dengan Sahabat-sahabatnya untuk menceritakan hal semalam. "Weyh korang, aku dengan Mai dah putus dah" Beritahu Irfan kepada sahabat-sahabatnya. "Hah? Kau biar betul?" Tanya Haziq degan terkejut." Ye..." jawab Irfan. "Tapi, pasai pa hangpa putus?" Tanya Aidil dengan bahasa lain."Dia kata dia suka dekat seorang mamat korea nama dia Sung-Jae dari kumpulan Btob." Jawab Irfan selepas dia mendengar soalan Aidil. "Hah? Apa punya alasan tu? Alasan tu alasan paling bodoh dowh" pendapat Hakim setelah mendengar jawapan daripada Irfan. "Aku rasa, kau dah jalani cinta yang paling bodoh!" pendapat Haziq. "Hurmm, nak buat macam mana, dah tak de jodoh." Irfan mengeluh. "Haih, aku harap kau x la bercinta dengan orang bodoh macam dia tu" harapan Aidil.Nota: Janganlah kita permainkan perasaan orang lain, jika kita tak mampu untuk menjaga hati orang, jangan la bercinta. Dan, jika ingin memutuskan hubungan, jangan la cari alasan bodoh seperti Mai.
-TAMAT-
(Maaf, x best sangat cerita ini, kalau ada apa-apa idea, bagitahu ya, tapi ini adalah cerita betul. kalau ada apa-apa pertanyaan, sila komennye. Dan vote la wattpad sy ye, tq. Maaf kalau ada tersalah tulis atau apa-apa. Harap korang semua terhiburnya dengan wattpad ini . Dan harap korang Vote la)