Ad Liam:
Al twee dagen lang zijn we aan het zoeken naar Hope. Het gaat echt niet goed tussen de One Direction familie, michelle en Harry zijn uit elkaar, Darcy slaapt nu bij op Louis Sterre Chloë Nate en als we bij het hotel zijn ook bij Niall.
Ze wilt niet alleen bij haar vader of alleen bij haar moeder zijn. Neymar heeft alles verteld tegen Harry. Michelle zegt dat hem kussen verkeerd was maar dat ze super veel spijt heeft en Harry is alleen maar boos op zichzelf. Niall daarentegen is niet meer zichzelf, hij eet alleen als hij moet van mij en dan is het hooguit 1 boterham. Sterre huilt vaak net zoals Darcy en wij kunnen er niets aan doen. Zelfs Lux voelt dat er iets scheelt, ze slaapt niet meer en huilt om het minste.
We moeten Hope echt vinden. Ik moet haar alles vertellen. Ik kan dit alles niet langer meer voor me houden. Ik moet het kwijt.
Zonder te kijken loop ik tegen iemand aan. "Ni wat doe je?" "dat is haar vader." zegt Niall wijzend naar een man. Ik trek Niall mee achter het muurtje en als de man verder gaat volgen we hem.
Na een tijdje komen we in een bos uit. Hier moet het zijn, hier moeten we Hope vinden. Ik wil iets tegen Niall zeggen maar als ik me omdraai zie ik nog een paar plukken blond haar het huisje binnenlopen. Kan die gast echt niet wachten, ik wil hem ook niet kwijt.
Snel pak ik mijn gsm en bel de politie en een ambulance, ik weet namelijk niet wat ik hier moet aantreffen. Als dat gebeurt is ga ik naar binnen.
"Oh hier se, de grote broer komt ook opdagen." hoor ik de iets of wat bekende stem zeggen. "Hoe ken je me?" zeg ik tegen de 'vader' van Hope. "Laten we dat maar ineens tegen iedereen zeggen." zegt hij en ik wordt vanachter vastgepakt en meegetrokken naar de kelder.
De deur wordt open gedaan en daar zie ik Niall bewusteloos op de grond liggen en zie ik het meisje die ik zo hard gemist heb, met alleen maar een deken over haar kwetsbare lichaam heen. Ik wordt de kamer ingeduwd en ga meteen naar Niall, ik zie dat er wat bloed uit zijn hoofd komt en trek mijn t-shirt uit ik bind het rond zijn hoofd, zodat de wond stopt met bloeden en ga dan naar mijn lieve hope.
Ik maak het dekentje vast bij haar en trek haar op mijn schoot. "Hope het komt goed we zijn hier. "
Hope doet haar ogen open en kijkt me verschrikt aan. Ze wil me wegduwen mar ik hou haar stevig tegen. "Hope het maakt niet uit."
"Oh zo lief broeder en zuster liefde en dan nog de held die me de vorige keer te slim af was en nu? Daar ligt hem." hoor ik de man zeggen. Hope kijkt me verschrikt aan en kijkt dan naar Niall, als ze tegenwrinkt laat ik haar los en gaat ze kruipend naar Niall toe.
"Alle ik zal jullie eens een verhaaltje vertellen he, de oh zo beschermende Liam en de oh zo liefhebende hope waren samen aan het wandelen. Hope die net kon stappen en Liam die er alles aan deed om zijn zusje veilig te houden. Tot ja ik er genoeg van had. Toen ik Hope pakte, deed jij Liam er alles aan zodat ik haar losliet maar ja. Waarom zou ik dat doen? Toen ik wegging met Hope kwam je me achterna, maar ja wat kan een klein ventje tegen me doen als ik het geweer op zijn liefdevolle zusje richt." hoor ik de spotende man zeggen. De neppe vader van Hope. Alle flashback's van toen komen terug, de pijn die ik toen voelde, voel ik nu terug maar 10 keer erger. Die man heeft alles verpest!
JE LEEST
Who is that boy?
RandomHope is een meisje van 16 jaar dat samen met haar ouders en 8 jarig oud zusje Sterre in België woont. Hope moet voor school en haar familie voorstellen. Daar heeft ze natuurlijk foto's voor nodig. Maar wat als het blijkt dat je niet bent wie ze zegg...