a new start

921 28 5
                                    

Ad Liam:
Hope and Nate zijn uiteindelijk inslaap gevallen en ik? Ik ben aan het wachten todat er eindelijk een dokter komt.

Waarom kunnen ze niet eerst komen zeggen wat er scheelt? Dat is veel beter. Maar nee dat doen ze niet, ze willen ons liever in spanning houden.

"Mr Payne?" hoor ik een man vragen als ik bijna in slaapval. "Ja?" antwoord ik wanneer ik opsta. "Mr Horan heeft een lichte hersenschudding en zijn wond op zijn hoofd is dichtgenaaid. Door de trui is er niets erger kunnen gebeuren. " zegt de dokter en meteen valt er een grote last van mijn schouder.

"Wanneer mag hij naar huis?" vraag ik. "Als hij wakker is maar moet waarschijnlijk wel in een rolstoel." zegt hij en ik knik. Ik weet zoizo dat hij niet in een rolstoel wilt dus draag ik hem straks wel, tis niet dat hij veel weegt ofzo.

De dokter laat me de kamer binnen waarvan ik de deur open laat staan zodat Hope straks weet waar ik ben. Ik kijk naar de jongen die zoveel opoffert. Normaal zou ik bang moeten zijn, om Hope aan een jongen te geven. Maar ik weet dat Niall er alles aan zal doen om haar gelukkig te maken. De eerste dag van toen we hier waren heeft Sterre me de brief gegeven.

Ik wist echt niet dat managment tot zo iets in staat was, ik weet dat ze zeker aan het bluffen waren met het 'one Direction' gebeuren maar met dat van Greg en Theo dat weet ik niet zomaar. Ze zijn tot alles in staat. Daarom heb ik een sms naar Simon en Paul gestuurd dat Niall onstlag heeft genomen en erin gezet waarom. simon heeft teruggestuurd dat ze hun ontslagen hebben dus wat betekend dat we een nieuw managment hebben, ook mogen ze niet meer in de buurt van ons of onze families/vrienden komen.

Nu maar hopen dat Niall terug deel van One Direction wilt uitmaken wat zonder hem zijn we niet compleet net zoals als er iemand anders weg zou gaan.

"Li?" hoor ik Niall vragen en ik knik. "Hope?" vraagt Niall dan. "Hope slaapt Niall en er is iets dat je moet weten Hope is mijn zusje." zeg ik tegen Niall. "Zoiets dacht ik al." zegt hij en ik geef hem een knuffel en druk daarna op het knopje.

Even later hebben de dokters hem onderzocht. Hebben Niall en Hope meer dan 10 minuten met elkaar zitten te knuffelen en draag ik nu Niall onder zwaar protest naar het hotel.

Eenmaal daar aangekomen, nemen we de lift naar boven en leg ik Niall in bed. Hope gaat er bij liggen samen met Nate en ik ga naar mijn kamer. De rest zal waarschijnlijk een poging zijn gaan doen om te eten waardoor het een grote shock zal zijn als we terugkomen. Vanaf vandaag zal alles beter worden. Morgen vliegen we weeral terug naar Londen waar we een nieuwe start gaan maken. Niet alleen hebben we twee nieuwe mensen in de One Direction familie maar ook heb ik mijn zusje terug. Messi vertrekt morgen ook naar Engeland om zo dichter bij Céline te zijn en zo hebben we niet alleen Nate nieuw in onze familie maar ook Messi een geweldige voetballer.

Who is that boy?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu