1.1

108 7 1
                                    

Seděl jsem ve svém Jeepu a projížděl LA. Věděl jsem že jí tady někde uvidím, protože přibližně před půl hodinou přiletěla na LAX.
Jel jsem kolem Froyo a v tu chvíli jsem jí odtamtud viděl vycházet!
Nemohl jsem tomu uvěřit že jí konečně vidím naživo! Tak strašně moc jsem chtěl jít za ní a promluvit si s ní a nebo jí někam pozvat... jen kdyby tam nebyla její pěti členná ochranka... ty chlapy byli strašný vazby!
Zaparkoval jsem tedy kousek od Froyo ale tak abych na ní viděl. Seděl jsem v autě a v ruce jsem měl foťák, fotil jsem každý její krok, každý její pohyb, ale ne jen její i každý krok a pohyb její ochranky. Musel jsem přesně vědět co má každý z ních na starost a kterýho bych se měl obávat nejvíc.
Po asi 40min nasedla do svého auta a její ochranka nasedala do těch svých a vydali se na cestu a já taky.
Jel jsem za nimi, ale v dostatečné vzdálenosti... nechtěl jsem v ních vzbudit jaké koliv podezření.
Po chvíli jedno z aut ve kterých seděli 2 členové ochranky zastavilo a oba vystoupili ven. Počkali dokud jsem nedojel blíž a stoupli si do silnice a ukazovali ať zastavím u krajnice.
Kurva...zpomalil jsem a zajel ke krajnici... teď už nebudu vědět kam jela... Ti dva šli k mému autu. Jeden z nich zůstal stát před autem a ten druhý šel k mým dveřím a zaťukal na okýnko, který jsem stáhnul dolů.
"Tohle má být přepadení ?" zeptal jsem se
"Ne pane, tohle není přepadení... jen jsme si všimli že za námi už nějakou chvíli jedete a tak nás napadlo jestli jste se neztratil" řekl, ale mě bylo jasný o co tady jde... věděli že je sleduju
"Děkuju za optání, ale tohle je svobodná země ne? a můžu si jezdit kam chci ne?"
"To samozřejmě můžete, ale..."
"Když už to musíte vědět..." skočil jsem mu do řeči a vytáhl z přihrádky mapu domovů slavných osobnosti "...tak mám v plánu vyfotit se u každýho toho domu" řekl jsem a pokynul hlavou k foťáku, který ležel na sedadle spolujezdce.
Chlápek se na mě díval a pak jen pokynul hlavou a řekl "Tak hodně štěstí" kývnul na svýho parťáka a oba se sebrali a nasedli do auta.
Odjeli, ale já nejel za nimi. Seděl jsem ještě v autě a celý si to přemítal... věděl že mu lžu... ten pokud mě teď uvidí v její blízkosti někde na ulici tak mi v nejlepším případě jen urazí hlavu... Na téhle udalosti ale bylo něco pozitivního; teď už vím na kterýho jejího bodyguarda si musím dávat nejvetší pozor...o tom chlapíkovy si musím něco zjistit než tenhle plán dotáhnu do konce.

KylieKde žijí příběhy. Začni objevovat