Miray Yıldız : Su yeşili gözleri, Sarı kahverengi saçları var . 18 yaşında .Kuzeniyle
beraber yaşıyor . Lise son sınıfa geçecek .Ailesi şehir dışında .İyi bir Taekwondocu dereceli vs.var
Paten sürebiliyor ,Buz pateni yapıyor, Yüzme ve binicilik de de iyi . Babası Faruk Yıldız ünlü iş adamı . Tanınan ve sevilen bir kız .Meriç Göçer : Siyah saçları , Mavi gözleri var . 18 yaşında . Lise son sınıfa geçecek .Yakışıklı ve durumları çok iyi . Kendini beğenmiş havalı ve ukala . Dersleri çok iyi. Taekwondocu farklı dereceleri var futbol a da ilgisi var . Çoğu sporda iyi . Okulun popüleri . Amcası okulun müdürü dolaysıyla okul Meriç ve Çağkana ait . Babası Harun Göçer ünlü bir firmanın sahibi.
Çağkan Göçer : Meriç'in kuzeni . Kahverengi saçlara ve kahverengi gözlere sahip. Okulun Basket takımında bu yüzden popüler . 18 yaşında Lise son sınıfa geçecek. Derslerle pek alakası yok ama dersleri çok iyi Meriç'le aynı evde yaşıyor . Babası Cihan Göçer zengin iş adamı .
Ece Yıldız : Miray'ın kuzeni beraber yaşıyorlar . Ailesi şehir dışında 18 yaşında Lise son sınıfa geçecek. Sınıf Sarışın Mavi gözlü tatlı bir kız
Basketçi ve popüler . Babası Levent'le dayısı Faruk aynı şirketin patronları . Bu yüzden tanınıyor .Arkadaşlar bu benim ilk hikayem . O yüzden ön yargılı olmayın okurken . Bu kişiler baş karakterler. O yüzden tanıtım yaptım ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIFE
RandomBu benim ilk hikayem yanlışlarım olabilir lütfen önyargı ile yaklaşmayın . Bölümlere yorum ve vote vermeyi unutmayın :Dd Bu kitaba 25 Kasım 2015 de başlanmıştırr ..