Hatırlatma
Çağkan ortaya fikir attı " Hey akşam film izler miyiz " diye aslında güzel fikir " Neden olmasın " dedim herkes onayladı sonra cips falan aldık içecek çikolata vs. Poşetleri arabaya taşıdık ve yola koyulduk .
Müzik eşliğinde yolumuzu tamamladık yavru kediler de evde mama almıştık onlara eve gidince besleyeceğim yavruları . Otele girdiğimizde gözler bize çevrildi ne yani hiçmi taş çocuk görmediniz abiğğ . ( Meriç ve Çağkan'dan bahsediyorum. ) neyse yavaş yavaş odalarımıza doğru ilerliyorduk .Bizim odada toplanıcaktık onlar kendi odalarına dağıldılar , içeri girdiğimde bizim yavruşların sütünü ve mamalarını verdim birazda sevdim . Ece' yle üstlerimizi değiltirdik . Ben gri bluzun altına siyah eşofmanımı giydim saçlarımı da salık at kuyruğu topladım Ece de siyah bluzun altına pembe eşofman giymiş saçını da ev topuzu yapmış . Küçük mutfak bölümüne geçtik ve aldığımız patlamış mısırı patlattık . Cipsleri bir tabağa koyduk ve diğer aldığımız abur cuburları 2 tane kaseye koyduk . Oturduk filmlere bakarken zil çaldı kapıyı açtık ve karşımızda Çağkan vardı . Ben tabi " Meriç nerde gelmedi mi ? " diye sorunca arkadan bi ses " Yooo burdayım geldim " dedi arkama döndüğümde bunun Meriç olduğunu gördüm " Uhaa lan nerden geldin ?" Diye sorduğumda zaten cevabı anlamıştım balkon ..... " Balkondan girdim yürümeye üşendim " hepimiz gülmeye başladık bunun ardından Ece " peki tamam ne izleyecez ?" Diye sordu film de seçememiştik . " Bence komedi " diye konuştu Ece herkeste onaylayan bakışlar vardı . Ben patlamış mısırları ve diğer abur cuburları getirdim Meriç filmi ayarladı Recep İvedik 4 ü açtı herkes koltuklara yayıldı ve Ece ışıkları söndürüp yanımıza geldi.Biz Ece'yle yan yana oturduk ve film boyunca kahkahalar attık film bittiğinde saat 11 olmuştu . Yarın tartı vardı ( hani maça gircekler ya onun için ajssk ) onun hakkında Biraz sohbet edip onları şutladık . Ve ben içeri geçip yatağıma yayıldım .
*********
Ece'den devamMerhaba arkadaşlar ben Ece ve şuanda uykumdan lanet olası alarm yüzünden kalktım offf
Bu Miray hala uyanmamış yanına gittim ve biraz dürtükledim uyanmıyo yaw bi insan nasıl bu kadar derin uyuyabilir yanında horon tepsen uyanmaz HADİİ MİRAAY KALK ARTIIK LAN TARTIYA YARIM SAAT KALDIII diye böğürünce malum tartı lafını duyunca hortladı " Lan yemin et yarım saatmi kaldı ??" Diye çığırıp saate baktı " Yaw kızım ne yarım saati ya 2 saat var " dedi ve yine yatağa gömüldü " Mal Kuzenciğim yarım saat duş desen yarım saat giyinme biraz Meriçleri beklemek ve yol saati , zaman geldii "
" Aynenn haklısın " diyip banyoya koştu salaq yaa
Benimde duş almam gerek bende diğer banyoya girdim yarım saat sürecinde ikimiz de banyodan çıkmıştık . Ben üzerime ; beyaz üzerinde love yazan tişört, altıma koyu mavi kot kafama siyah bandana , turkuaz ayakkabı ( multide ) saçımı at kuyruğu yaptım . Miray da giyinip geldi .. Güzel olmuştu . Övünürmüş gibi olmasın ama ikimiz de sporcu olduğumuz için fiziklerimiz güzel ve boylarımız da uzun . Neys Miray'da üzerine ; siyah üzerinde Yeah Yeah Dont Care yazan tişört altında açık mavi turkuaz gibi şort altına da siyah beyaz spor ayakkabı giymişti ve oda saçını örmüştü . Neyse 1 saat kalmıştı Meriçlere de haber verdik ve spor salonuna doğru onların arabayla yola çıktık . Ben camı açmalarını istemiştim tamam kış zamanındayız ama hava burda soğuk falan değil ben sıcakladım o kadar yaniMiray'dan devam
Çağkan arabayı kullanıyo Ece önde Meriç'le ben arkada benim kafam Meriç'in dizindeydi qwqwqwq . Neyse yolumuzu tamamladık Meriçle Çağkan erkek tartısına Ece'yle ben de bayan tartısına gittik sırada bekledik biraz daha bekledikten sonra içeri girdim ve tartıya çıktım tamamdırr. Şimdi Meriç beye bakalumm . Çıktık ve erkek tartısının olduğu yere baktık Meriç içeri giriyordu bekledik çıktığında yanına gittik ." Ee tam geldin mi ? " diye sordum ben o da " hayır 400 gram fazlam var terlemem gerek ." hımm " peki ozaman seni terletelim yedek tişört ve eşofman üstü getirmişmiydin ?" Evet dedi ve üzerini herkesin içinde çıkarttı oha baklavalara bakk gözüm kaldı o an farkettim ki benim kilodaki ve diğer bazı kızlar Meriçe bakıyodu lan siz benim karşıma bi çıkın görürsünüz 'Al giy şunları çabuk ' diye dürttüm . Sırıttı ve Uzun kollu tişörtünü ve eşofman üstünü giydi bahçeye doğru yürüdük . Sıcak güneşte yarım saat kadar hiç durmadan koştuk durduğunda terler damlıyordu vücudundan ahh yazıhh . Su istedi mal Çağkan , veriyodu da verdirmedim verdiği azcık gramı geri aldırtmazdım . Ve öylece kilosuna bakmaya gittik içeri girdi 3 dakka sonra çıktı sordum ' Eee olmuşmu ?? ' diye merakla ' Evet teşekkür ederim dedi ve sarıldı ayy yerum wkwkssj .
Yürürken fark ettim ki benim daha önceden hoşlandığım avrupa şampiyonu çocuk ona " Hey sen " diye bağırdım arkasına döndü koştum peşine ' Naber ' dedim ' Ben iyi sen' diye sordu ' Saol bende iyiyim . Kaç kg yapcan' diye sordum ' 53 sen ' dedi ' bende 63 şampionluk beklerim başarılar ' diye konuştum onun maçı da yarınmış ' Saol inşallah senden de beklerim başarılar ' dedi vedalaştık bizimkilerin yanına döndüm Çağkan ve Meriç bana soran gözlerle bakıyodu ' Ne be azcık konuştum' diye söylendim . Ve otele doğru yola çıktık az ilerleyip markete uğradık bişeyler aldık ve arabayla otele kadar geldik . Hazırlanıp dışarı gezmeye çıktık. Akşam eve geldiğimizde restorana indik makarna yedim . Yemeklerimiz bitince odaya çıktık biraz tv izleyip uyuduk he bide alarm kurmayı unutmadık ne de olsa yarın 6.30 da uyanmamız gerekkk .
Merhaba arkadaşlar bayaa uzun bir süre yazamadım . Umarım beğenmişsinizdir .
Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin asfgafshah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIFE
RandomBu benim ilk hikayem yanlışlarım olabilir lütfen önyargı ile yaklaşmayın . Bölümlere yorum ve vote vermeyi unutmayın :Dd Bu kitaba 25 Kasım 2015 de başlanmıştırr ..