Maç Heyecanı :*

45 3 1
                                    

Ece'den devam ...

Şu nanet alarmla uyanmak zorunda kaldım . Valla şu alarm güzel ayfoncuğumda olmasaydı kaldırıp duvara fırlatırdım . Gözlerimi zor zar açarak evet zor zar yanlış değil .

Ayağa kalktığımda biraz yalpaladım ama dimdik ayaktayım şuan . Miray'ın odasına yürümeye başladım . Ulan maçı olan bu kız uyanan ben . Odasına gittiğimde ' Miray ' diye diye dürtüklemeye başladım . Ama takan kim azcık daha böğürdüm ama işlemeyince 'KALK ULAN SAAT 6 BUÇUK ' diye cırladım . Hadi uyanmada görelim güzelim .
'KULAĞIMI KIRDIN BE NE VAR UYANDIM İŞTE , NE VARDI DA Bİ GÜNDE İNSAN GİBİ UYANDIRSAN ' diye böğürdü yalnız şu ki kulağımı kırdın nedir abi yaa ve devam etti ' AH PARDON İNSAN DEDİM ' diyip gülmeye başladı kafasına bi tane geçirdiğimde düzeldi " Tamam onu anladım da kulapımı kırdın nedir yaa " dedim güldü sonra birden öfkeli gözlerle ciddileşti .

' Saat kaç ' diye sorduğunda uyuz etmek adına ' Saat neden kaçsınki ? Kovalayan mı var ' dediğimde ' Saati kovalayan yok da birazdan seni kovalayan bir Miray olucak . ' dediğinde sırıtarak saatin 06:25 olduğunu söyledim bana küfrederek kafasını yastığa gömdü . ' Noluyo Lan ' dediğimde 5 dakka diye geveledi . " Kalksanaaa " diye söylendiğimde bana gözlerini kısıp " Sana 5 dakka diye söyledim " dedi bende intikam alırcasına " Canım halamı aramamı istermisin ? " diye soru yönelttiğimde ben olsam bende kalkardım çünkü iki saat halamın ' ZAMANINDA UYANMAZSAN .... ' adındaki konuşmasını dinlemek istemem.

Ben bunları düşünürken benim akıllı kuzenim yataktan fırlamış vaziyette bana bakıyodu . Hemen konuşmaya giriştim . " Bak şimdi çabuk banyoya giriyosun saçlarını yıka ama çok durma kaslara zararlı , sonrada üzerini giyinip çantanı hazırlıyosun ve maça gidiyoz ." Diye anlatırken Miray bana tip tip bakıyodu ' Ne var be 'diye sorguladığımda yanaklarımdan tuttu gülerek " Ahh benim canım kuzenim maç benim maçım sen benden heyecanlısın " dediğinde düşüncelere daldım harbiden ben daha çok heyecanlıyım neyse çaktırmayak bari konuyu dağıtmaya çalışarak ' Hadi len banyoya çabuk ' diye ittirmeye başladım .

Ardından bende banyoya girdim . İşim bitince saçlarımı küçük havluya bedenimi de büyük havluya sararak odama ilerledim odayı sahiplendim resmen otel odası ama olsun benim işte vermiycem odamı size triplerine çok girmeden siyah adidas eşofman takımımı giyerek saçımı taradım , kuruttum ve at kuyruğu yaptım . İyiki de kabarmamıştı he iyi oldu düzleştirmekle uğraşamazdım malum büyük gün Miray' a baktığımda çantasını hazırladığını gördüm .

Miray'dan devam :) ...

Evet banyodan sonra taekwondo kıyafetlerimi giydim ve çantamı doldurmaya başladım .

- Yedek kıyafet
- Eşofman takımım ( çıkınca belki giyerim )
- Türkiye kıyafetim ve eşofman üstüm
- Korumalıklar
- Soğutucu sprey ( olurda bi sorun olursa diye )
- Yara bandı sargı bezi vs.
- Elektronik ayaklık , kask vs .
- Burun bandı ( lazım olursa )
- Yaka kartım ( olmazsa olmazım )
- Su , powerade mavisinden bide vitamin aldım

Bütün eşyalarımı yerleştirdikten sonra hazırdım giderken markete uğrar biraz abur cubur alırdık maç aralarında yemek için oda da olanlardan da biraz aldım .
" Eceeee hadi çıkalım ben Meriçlere bakıyomm "
" Tamamm geliyom bendeee "
" All şu yiyecekleri çantana koy bende yer kalmadıı "
" Ok sen bırak oraya alırım ben "

Dediğinde çekip gittim Meriç' lerin odaya kapıyı darbuka gibi çalmaya başladım .
İçerden ' Al lan gırdın gırdın ' diye ses duyunca gülmeye başlayıp çalmaya devam ettim .

Ahh aklıma benim baş belası kardeşimin benim kapımı çalmadan ani anlarda odama girişi geldi özledim lan keratayı neyse ya bugün gelicek onlar dur bi arıyim hatta . Güzel telefoncuğumu aldım ve SALAK METEOR <3 yazısını bulup arama tuşuna bastım evet kardeşimi salak meteor diye kaydettim .

LIFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin