Şampiyon Muyuz ?

14 1 0
                                    

Hatırlatma *

Kızla tokalaşırken kız bana sarıldı noluyo dedim de kız anlamadı tabi gittim kızın hocasına selam verdim falan . Dönüp Meriçin yanına gittiğimde bana ' Aferim Ufaklık ' dedi bana dedi ufaklık " Ne ufaklığı aynı yaştayız diye çıkıştım bana onaylamaz gözlerle baktı " Hayır 4 Ay fark var "dedi " Yeleği çöz dedim uğraştıktan sonra çözdü .

Yelek kartla alındığı için yeleği verdik benim kartı aldık tribüne doğru geçtik Ece sevinçle boynuma atladı " Noluyo kızım daha ilk maç dur bakam daha 8-9 maç var dedim

Bölüm *

İlk maçı iyi almıştım sıra Meriç'in maçındaydı . Biraz bekledikten sonra yelek almaya gittik kartı teslim ettim ve yeleği aldım . Meriçe giydirdikten sonra ısınma alanına girdik Meriç'i çalıştırmaya başkadım.

Biraz bekledikten sonra maç sırası geldi . Kort a doğru ilerledik . Maç başladı aralarda tatktik verdim felan Meriç maçını aldı . Rakibiyle tokalaştılar .

Böyle maçlara gire çıka Derece maçlarına kadar 5 maç falan yaptım Meriç de aşağı yukarı o civar yaptı.
Şimdi derece maçıma çıkıyordum heyecanlıyım ama almam gerekiyor bunu oksa derece yapamam . Yeleğimi giydikten sonra maça çıktım İspanyol kız la yapıyordum kafama 2 kez tekme yedim ama ben bu maçı alıcaktım.

İlk ara verildi su içtim Meriç taktik verdi falan kız benden çekiniyomuş öle diyo ama kız çingene gibi maşşallahh cır cır bağrıyo tabi ben eksik kalırmıyım hiç arada tutarak kızın kafaya iki tane vurdum en son çığırarak kızın üstüne gittim arkadan tekmeyi kafaya kodummu kız yerde yatıyo şuan doktorlar geldi olay mühim galiba ilerledim falan baktım ortalığa hakem geldi ve 12-6 maçı bana verdiler kız devam etmedi .

Meriç'in de maçlar aynı şekil geçti kimisi nakavt kimisi zorlanarak şimdi en önemlisi yarı finale geldim Allaha şükürler olsun çok mutluyum şuan. İnşallah bunu da alırım da finale çıkarım  . Meriç'in de son finali kaldı benimde salonun baştaki sıkışıklığı şimdi birazda olsa düzgün bi hâl aldı .

Yelek aldık giydim maçı bekliyoruz . Meriç akıllısı da beni motive etmeye çalışıyo ama kendisi de benim kadar heyecanlı .
Çağırdılar gittik maça başladık ben kızı yokluyorum falan kız geldiğinde tekme atıyorum 4-2 falan zorlandım bayaa 1. Raund arası su falan içtim Meriç'ten aktik aldım maça başladık ben tam kızın kafaya vuruyodum ki kız dönerek benim karnımın biraz altına çok sert vurdu çok acıdı ama çaktırmamaya çalıştım bana bağrıyolardı ama anlayamıyodum zaten tek Meriç'i duyuyodum ben ayağımı kaldırdığımda kız yine aynı şekilde aynı yere vurdu ben acısına dayanamadım yere attım kendimi doktoru çağırdılar buz tutuyodu . O acıdan gözlerim yaşarmıştı çok kötü canım acıyodu doktor idare edebilcekmisin dedi ederim dedim gitti hakem saymaya başladı
1
2
3
4
5
Ayağa kalktım gard aldım .
6
7
8
hakem: iyimisin
"İyiyim " dedim ne olursa olsun bu maçı alıcaktım. Başladık bu sefer o tekmesinden yana kaçarak kafasına arkadan dönerek vurdum kızın kaskı çıktı yere düştü biraz rahatladım en azından biraz da olsa korkmaya başlar .

Bu sefer de hakem ona saymaya başladı kız maça devam etmedi ve ben böylece finale çıktım . Sıra Meriçin yarı finalindeydi

************

evet Meriç te ben de şuan finaldeydik maçını kazanmıştı . Ben fazla beklemeden final maçıma çıktım alt seviyem ağrıyodu hem de çok kötü kız Alman ve bildiğim kadarıyla tehlikeli tekmeleri var .
Herneyse maça başladık kız üstüme geliyo geriye çekilip vuruyorum falan 3. Raunda durum 15-8 şuanda ben kazanıyorum 45 sn var maç yapıyoruz en korktuğum şey başıma geldi ve kız alt seviyeme arkadan dönerek vurdu kendimi tutamadım yere yattım tribündekiler bağrışıyo doktor geldi Meriç'te hemen yanıma koştu .

Benim gözlerimden ister istemez yaş akıyo eğer kalkamassam maçı kız kazanıcak ve ben final maçımı nakavtla vermek istemiyorum .
Çok zorlandım Meriç elini uzattı ben de tutarak kalkmaya çalıştım kalktım hakem başladı gene saymaya sordu iyiymisin evet dedim devam ettik ben zorlamıyorum kendimi geldiğinde tekme atıyorum sağa sola gidiyorum son saniyeler kız üstüme gelmeye başladı ben geriye doğru artık koşuyodum hakem bi ceza verdi kız gene üstüme geldi son 6 saniye bizimkiler çığlık içinde Meriç bağrıyo ben geriye doğru çıkıyorum falan süre bitti herkes çığlık atıyo hakem çağırdı elimi kaldırdı ve artık Dünya Şampiyonuyum ben o sevinçle ağlamaya başladım ve hemen döndüm ağrı sızı demeden Meriçin kucağına atladım

Meriç beni havada döndürdü kucağındaydım federasyon fotoğraflarımızı çekti falan Ece'ye baktığımda Uzay'la beraber tribünden atlayarak yanıma geldi sarıldılar ben Uzay'a sarıldım uzay da beni havada döndürdü herkes geldi tebrik etti annem , halam ve Ece'de sevinçten ağlamaya başladı hepsine teker teker sarıldıktan sonra yine gidip Meriç'e sarıldım. Sonuçta beni bayaa bi çalıştırmıştı .
Meriç " Evet şampiyonum ne düşünüyosun ??" Diyip yanağımdan makas aldı " Çok sevinçliyim şampiyoncum ama sevincimin 2 ye katlanması için seninde şampiyon olman ve ikimizin milli takıma gitmesi lazım " dedim güldü ..

Meriçin ismi okundu gittik maç başladı geriye düştü 5-0 kaybediyodu ve ben onun kaybetmesini istemiyodum son raunda geldik hala geride artık boğazım patladı bağırmaktan ve hadi daha milli takıma gidicez diye bağrıyodum tribüne baktığımda annem bile bağrıyodu bu duruma gülümsedim maçın bitmesine 1 dakka vardı.

Ve Meriç bu sefer ard arda tekmeleri saydırdı o kadar hedefe vurdu ki maçın durumu 16-6 oldu iki kere daha kafaya vursa sayı tuşu olcaktı ve düşündüğümü de yaptı artık ikimiz de Dünya şampiyonuyuz ben koşarak Meriç'in kucağına atladım alıştım iyice he ;)

Kucağına aldı ben dayanamadım ve onu yanağından öperken kafasını çevirdi ve dudaklarımız buluştu
OHA ŞUAN ÖPÜŞÜYORUZ
BEN ŞOK
BEN İPTAL
BEN WEFAT
BEN BİM
TAMAM SAÇMALADIM
AMA ŞUAN CİDDEN ŞAŞKINIM
ve beni hâlâ döndürüyodu ben de bundan hiç şikayetçi değildim gülümsüyodum. Kucağından indim ve tribün yine aşağıya indiğinde herkes bizi tebrik ediyordu hakemler bile sıra sıra geliyodu yanımıza baktığımda Meriç ve Çağkan konuşuyolardı ben yanlarına gittim Çağkan yine beni tebrik ederken Ece de Meriç'i tebrik ediyodu biz öyle konuşurken arkadan gür bi kadın sesi " Oğlumm" diye bağırdı herkes ona bakarken Meriç'te " Anne "diye bağırdı yanına koştu sarıldılar kadın ağlıyordu ben şaşırmıştım annesi olduğunu öğrendim falan .

Uzay yanıma geldi alnımdan öptü ve kafama istediğim gibi gerçek papatyadan yapılmış taç taktı ve kulağıma eğilip " O öpüşmenin hesabını sormayacağımı düşünme " dedi ve öpücük atıp babamla konuşmaya gitti. Babama baktığımda kaşları çatıktı ama pek kızacağını sanmıyodum .

Sonra kürsü yaptılar her birinci çıktı fotoğraflar çekildi . Sonra Ece bağırmaya başladı " Haydi hep beraber denizeeeee " diye bazıları neden diye sordu Ece yine " Bu Miray'ın en büyük hayaliydi Dünya şampiyonu olduğu zaman tekvando kıyafetleriyle denize atılmak dimi kuzi " dedi heyecanlı bir şekilde bende " evet öyle de...." Dememe kalmadan "veee bu yüzden denize gitme zamanııı " diye bağırdı biz aşağı indiğimizde beni bu zamanlara kadar getiren çok sevdiğim 2. Babam gibi gördüğüm antrenörüm de buraya gelmişti gördüğüm anda sarıldım federasyondaki abi geldi bizim fotoğrafımızı çekti kürsüde de çekildik falan sonra bir hakem geldi ve hocamla beraber beni ve Meriç'i salonun üstündeki odasına çağrdı . Gittiğimizde Meriç e bana para ödülü verdibir de hocama bizimkinden biraz daha az para ödülü verildi bir de adam 1 hafta sonra şilt hediye edileceğini söyledi bizim hocayı da yurtdışında antrenör seminerine çağırdı. Bide bizi kampa çağırcaklarmış ama farklı ülkelerden kişilerin olduğu bi kamp çok güzel yaa ama acaba nerde şimdiden merak etmeye başladım.

Hep beraber dışarı çıkmıştık annem ve halamlarla vedalaştıktan sonra Uzay bizle geliceğini söyledi Meriç'in annesi de sonradan otele gelceğini söyledi işleri varmış biz hep beraber yola çıkmıştık hava da çok kararmıştı Meriç biraz hız yapmıştı ben telefonla uğraşıyodum önüme dönünce Meriç te torpido gözüne uzanmış bişey arıyodu birden gözümü kamaştıran bir ışık geldi önümd baktığımda tır üzerimize doğru geliyodu

"MERİİİİİİİİÇ !!! "

Arkadaşlar bölüm yazamıyodum yoğunluktan kusura bakmayın umarım bölümü beğenmişsinizdir. Yorum ve vote ;)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LIFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin