Miray
- Miraayyy
- Hıııı
- Uyansana lan
- Hıııı
- UYAN yoksa uyandırmasını bilirim
- Ece Allahını seviyosan git başımdan
- "Allahımı seviyorum " dedi ayak sesleri uzaklaşıyodu sanırım gitti derken Ece'nin yüzüme bir bardak su dökmesiyle güne merhaba dedim
- Eeee ne demişler suyun kaldırma kuvveti vardır.
- Manyak mısın ? kızım sen
- Hayır sen :)) ?
- Sayende canım . Ya sabah sabah nasıl uyandırmak o ?
- Yüzüne su dökerek uyandırmak . Uyanmadın uyardım . Bende su söktüm öyle uyandırdım .😜Görürsün kızım sen bunun intikamını senden çok pis alacağım . Bir dahakine de odanın kapısını kitleyeceğim . Omuz silkip cevap bile vermeden banyoya gittim . Kısa bir duştan sonra içeri gittim . Ece aşağı inmişti , bugün yorucu olacak yarın Ece'nin basket maçı var. Kazanırlarsa okullar arası şampiyon olacaklar , bugün de onun için alışveriş e çıkıcaktık. Üzerimi giyinip saçımı rastgele topladım . Aşağı indiğimde Ece nin hazırladığı kahvaltıyı görünce direk başa oturdum . Ece de çayları koyduktan sonra beraber bugünün planını netleştirdik 1.30 saat sonra alışverişe gidecektik . Kahvaltımızı yapıp direk odalara çıktık . Saçımı kuruttum ve topladım, aşağı indim Ece daha hazırlanmamıştı telefonumla ilgilenmeye başladım . Ardından Ecenin sesini duydum .
- Geldimm
- İyi hadi gidelim
- TamamEvden çıktık benim arabayla gidecektik . Mağlum Ece daha ehliyet almadı .
Birden müziğin sesi açılınca irkildim .- Kuzen az kız sesini ya ! sağır mı var ?
- Hemen laf söyleme ya ,
- Tamam be kalsın bişey demedikŞarkıya eşlik ederek 15-20 dakka da büyük alış veriş merkezine geldik . İlk önce spor mağazasına girdik . Dolandık Ama Ece burdan bişey beğenmedi , benim de gezerken gözüme çok güzel bir paten çarptı çok beğendim denedim de oldu kendi patenlerim de eskimişti zaten ben de bu patenleri aldım . Ardından Adidas a girdik . Ece basket kıyafetine bakarken benim de ilgimi maçta işime yarayacak soğutucu sprey gördüm aldım su geçirmez kap aldım ve koşarken telefonu koymak için kola takılan kaptan aldım . Ece de isteğine göre kıyafet aldı ve diğer gerekli eşyaları aldık . 3-4 saatimiz böyle geçti birkaç mağazaya daha girdik.
- Miray
- Efendim
- Ben çok acıktım ve yoruldum
- Bende acıktım Ece hadi burgere gidelim.
- Woww süper olur .En üst kata çıktık . Siparişlerimizi verdik tabiki duble whooper (yanlış yazmış olabilirim dfddfkfj) söyledik. 5-10 dakka sonra burgerlerimiz geldi .Hızlı bir şekilde tıkınıp karnımızı doyurduk . Ve aşağı indik benim istediğim nike ayakkabıyı aldık . Ece zaten ayakkabısını almıştı. Sonra arabaya doğru yürüdük . Arabaya bindik bir kafeye gittik biraz zaman geçirdik birşeyler içtik . Zaten saat akşam 6 ya geliyordu eve geçtik .
Ece aldığı kıyafetleri falan denedi bende dolabımı düzenleyip yeni aldığım kıyafetleri yerleştirdim . Ve tabiki patenciğimi sksj . Biraz kitap okudum ve aşağı indim . Ece televizyon izliyordu ben de izlemeye başladım yemek yedik ve izlemeye devam ettik saat 11 e geliyordu Ece yattı ben biraz daha durup yattım .Ece
Heyecandan zor uyudum sabah erkenden kalkıp duş aldım saçlarımı da topuz yaptım . Saçlarım uzun olduğu için topuz çok hoş duruyo . Ben direk aşağı indim maça daha vardı ....... Koleji ' yle yapacaktık . Çok heyecanlıydım ben bunları düşünürken kahvaltıyı hazırladım .Arkadan Miray'ın sesini duydum:
- Bakıyorum çok heyecanlısın
- Evet yha
- Olsun ben sizin takıma güveniyorum başaracaksınız
- İnşallah hadi kahvaltı yapalım
- Ok
-Yay
- Ece git yaa
- Tm sustum.
Miray
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIFE
RandomBu benim ilk hikayem yanlışlarım olabilir lütfen önyargı ile yaklaşmayın . Bölümlere yorum ve vote vermeyi unutmayın :Dd Bu kitaba 25 Kasım 2015 de başlanmıştırr ..