Ashton:
"How did we end up talking in the first place? You said you like my cobain shirt now were walking back to your place..."
/Elsőként, hogyan is kezdtünk el beszélgetni? Azt mondtad, hogy tetszik a Cobain felsőm, és most éppen hozzád sétálunk.../
Éppen egy bárban ültem és iszogattam magamban, amikkor egy velem egykorúnak tűnő csaj hirtelen felbukkant előttem a semmiből.
- Szia! Tetszik a felsőd! - Mondta, miközben minden erejével igyekezte túlkiabálni a zenét. Az alkohol hatása által már őszintén nem is tudtam, hogy mi volt rajtam, félmeztelen is lehettem volna akár, az sem tűnt volna fel. Lassan lenéztem magamra, hogy mégis mi lehet az ami ennyire elnyerte egy ilyen gyönyörű lány figyelmét: egy fekete-fehér Kurt Cobain merch volt rajtam.
Megköszöntem, hogy megdicsért, majd egy óriási mosollyal az arcán leült mellém, és rendelt magának egy sört. Szóltam a pultos srácnak, hogy majd az én számlámra írja, majd hamarosan igencsak egy hosszú beszélgetésbe elegyedtem a csajszival. Sok-sok sör és hülyülés után már bőven kezdtek megborulni a dolgok.
- Gondolom nem kérdés, te is egy kurvával vagy együtt... - Jelentette ki a semmiből, majd amint leesett neki, hogy mit mondott annyira elkerekedtek a szemei, hogy azon sem lepődtem volna meg, ha kiesnek a szemgödreiből, és végiggurulnak előttem a pulton.
Gondoltam, hogy enyhítsek egy kicsit a dolgokon viccesre veszem inkább a válaszom. - Én veled vagyok, nem? - Szemet forgatott rám, majd felállt, és megkísérelt elsétálni, de megragadtam a karját, magamhoz rántottam, és teljes erőmből megcsókoltam. - Mit szólnál ahhoz, ha áthívnál magadhoz ma estére... - Motyogtam az ajkaira, mire elmosolyodott, és már el is kezdett húzni a kijárat felé.
- xo EthereallyB
YOU ARE READING
preferences ÷ 5sos
Random5 Seconds of Summer Preference-k. A régi, eredeti tartalom amiket régebbi követőim megszokhattak tőlem a korai Wattpad-os éveimből. -FIGYELEM! Jelenleg átírás alatt van minden publikált (és nem publikált) könyvem, jelenleg a régi dolgokat javítom ki...