Beste'nin dramatik hayallerinden biri. Küçük bir alıntı daha sizlerle. #BU NİKÂH KIYILAMAZ!# Hayalperest#kurulan saçma hayaller#
Şimdi sıra sizde... Kurduğunuz en saçma hayali paylaşmaya ne dersiniz??? Hepinizden en saçma hayalinizi bekliyorum. isteyenler ozel den yazabilir, isteyende burada bizimle paylasabilir.
...............................................................
Mahalle kadınlarının baskısı sebebiyle görüşmek zorunda kaldığım bakkalcı amcanın oğlu Rüstem benim için en uygun aday olarak gözüktüğünden onunla bir yastıkta kocamak için evlenirdim. Ardından 'evlendin artık, çalışmasan da olur.' diyen avanak kocamın lafını dinler evimin hanımı olurdum. Temizlik, bulaşık, çamaşır derken bir bakmışsınız hamileyim. Hadi bir de ikizler çıktı mı o küçük delikten! Değmeyin keyfime. İkizlerin maması, kakası, banyosu; benim ağlamam, sinirlenmem, çıldırmam derken kırka basmışız. Çocuklar büyümüş, ben kartlaşmışım. Rüstem gelip demesin mi 'Acaba çalışmaya mı başlasan?' Ben şimdi bu adamı napayım siz söyleyin? Bir yastıkça kocamayacağım seninle diyerek ikinci bir yastığımı yerleştireyim yatağa? Yoksa çocuklarımı da alıp baba evine geri mi döneyim kırkımdan sonra? Babam alır mı beni içeri? Almaz. Annem alır mı? Annem eşikten içeri dahi sokmaz. Kaldık mı sokakta? Tıpış tıpış dön Rüstem'in yanına. Hazin son.