Doerak

15 0 0
                                    

Het ene moment lig ik te fantaseren over de nieuwe poes die in onze straat is komen wonen, en het andere moment wordt dat ruw verstoord doordat ik gekrab aan de andere kant van het hek hoor. mijn tuin grenst aan Jerommeke's tuin dus het komt vast daarvandaan. Wanneer ik bijna weer slaap hoor ik een pot omvallen. Dit is Jerommeke niet! En Boelie? Geen idee, ik denk het niet... Snel spring ik op de tafel, en vanaf daar op het hek. Wanneer ik de tuin in kijk zie ik een zwarte kat. Who da fuck is dat. Ik ben nogal bang aangelegd, maar ga toch blazen. "Wie ben jij en wat doe je in Jerommeke's tuin!?" De kat begint te lachen. "Wat? De baas van deze tuin heet Jerommeke?" uit zijn toon klinkt gezag. Het maakt me zenuwachtig. "Umh, ja en Boelie." hij lacht weer zonder respect "Wat een flutnamen. Jagen ze op pluisjes ofzo? Neem nou mijn naam, Thor. Vernoemd naar de dondergod. Dat is pas een naam." ik kan hem wel krabben, zo boos ben ik. Mijn haren gaan overeind staan. "Nou, Jerommeke is vernoemd naar de sterkste man van het westelijk halfrond (zie suske en wiske). En Boelie uh... Naar zichzelf! Dat is pas cool!" hij lacht nu voor de derde keer "Wauw mannetje, volgensmij ken jij de definitie van cool niet. Maargoed. Waar zijn die 'Jerommeke en Boelie'? Overreden door een auto?" ik zal hem eens! Maar net als ik op hem af wil stormen. Staat Jerom voor zijn neus. "Nope, ik ben hier." Hij probeert hem te krabben maar Thor is snel, te snel. Gelukkig neemt Boelie het een paar tellen later van hem over. Als ik sta te kijken... Wauw, gewoon wauw. Er gebeurt zo veel. Boelie drijft Thor in het nauw en een paar bloedende schrammen zijn op zijn neus te zien. " Waag het niet, om hier ooit nog te komen. Want dat kom je er niet zo makkelijk vanaf." bij die woorden laat ze haar geklauwde poot zien en Thor vlucht als een kitten. Dit was een fijn avontuur. Maar weet je wat ik nog fijner vindt? Slapen in een bloempot.
-
Dus ik ben weer gestart met updaten. En ik vind dit gwn leuk om te schrijven. Dit was echt gebeurt (see cover). Ik heb hem nooit weer gezien. Als je nog een leuk personage hebt zet in de comments. Mag ieder huisdier zijn. Miss gebruik ik hem voor het boek. waarschijnlijk wel

Bye my kittens

Catlover

Een Kijkje In Het Leven Van Een KatWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu