Prima zi de scoala

1.7K 112 0
                                    

 Asta e prima zi de scoala. Yey! Abia astept! Cu totii vom purta uniforma scolii. A mea a fost lasata cu o poza si un mesaj: "Ai grija de uniforma! Mersi ca m-ai scapat de Yoongi! Sa te distrezi! :))".
   Ce vrea sa insemne asta?

   ~Curtea liceului~

   E atat de mare...Si sunt atat de multi elevi...

Profa de engleza: Ce mai stati? Sa mergem!

Toti: OK.

   Mergand pe hol ma simt putin stanjenita... Toti se holbeaza! Ce? N-ati mai vazut oameni pana acum?

   ~In clasa~

   Doamnele profesoare cu care am venit in Coreea se prezinta dupa care ne prezinta si pe noi. Din nou un sentiment stanjenitor. Mai ales din banca a treia, randul din mijloc. Un baiat ma fixeaza cu privirea. Atat de stanjenitor! Incerc sa ma uit cu totul in alta parte. 

Ne asezam in banca. Eu stau cu el. Firar!  

EU: Buna!

   Nu-mi raspunde. Nici nu se uita.Ce nesimtit! Sau poate nu stie engleza?

   A venit pauza si ne-am adunat toti afara, fetele pe banca si baietii in picioare.

Ioana: Cred ca deja m-am indragostit! E tipul langa care stau! Numele lui e Taehyung! Oooo e asa de... imi place asa mult! Am vorbit toata ora! Avem aceleasi gusturi! E taaare dragut! Haa...

   Cu totii pufnim in ras.

Adrian: Dar Iuli de care iti placea in Romania?

Ioana: Cine???

Stefan: Nu mai stie nici cum il cheama! E amorezata rau!

Sara: Eu stau langa Hoseok. Tare nebun baiatu'! Nici n-am stiut cand a trecut ora!

EU: Ma bucur pentru voi. Eu stau langa un prost-crescut!

Rares: De ce? Ti-a spus ceva nemernicul?!

EU: Chiar invers! Nu mi-a spus nimic! L-am salutat si nici nu s-a uitat la mine. Foarte arogant!

Kemy: Hopaaa! Ce te aprinzi asa?

Sara: Chiar asa! Ce e Rares?

Catalin: Lasati-l in pace fetelor! E si el indragostit!

   Imi cobor privirea in pamant. Stiu ca e vorba de mine. Simt cum imi ard obrajii.

   Restul orelor trec repede si pornim cu totii spre casa. In fata casei Rares ma opreste spunandu-mi ca vrea sa vorbim ceva singuri, afara, pe banca .

EU: Despre ce?spun asezandu-ma.

Rares: O sa fiu scurt: daca se intampla sa se ia unu' de tine sau eu stiu...sa vii la mine imediat! O sa am eu grija de el!

   Uau! Chiar a zis asta? 

   Adrian iese din casa.

Adrian: Haideti porumbeilor! La masa!






Noi studenti in SCOALA NOASTRAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum