Capitol scris cu ajutorul celei mai bune prietene (Yoona din viata reala)- persoana cu cea mai perversa minte. LOVE U!
NU UITATI SA DATI DRUMUL LA CLIPUL DE SUS! ☝
Yoona:
Ajung cu Tae acasa. Nu e nimeni.
EU: Unde ati disparut toti?
Tae: Uite un bilet! Scrie:
"Am plecat la muzeu(AJUTOR!) Profa de engleza e foarte nerabdatoare sa vada locuri noi.
Catalin "
EU: Ok... Pe mine de ce nu m-au luat?
Tae: Stiau ca ai ceva de facut la muzica.
EU: Dar si ei au.
Tae: Atunci nu stiu...
Ma mai uit putin la bilet.
Simt doua maini pe solduri si o respiratie calda, excitanta pe gat. Ma intorc dand de un Tae cu un ranjet pervers pe fata.
EU: Tae, iubire,ce faci?
Ma saruta flamand si imi musca buza inferioara. Un geamat imi paraseste buzele.
Tae maraie.
Tae: Geme, nu te abtine!
Isi baga mana pe sub camasa mea si imi mangaie abdomenul. Imi musca iarasi buza, apoi ma lipeste de perete. Imi ridica picioarele la nivelul taliei sale si ma musca de gat.
EU: Ahh! Te vreau!
Tae: Si o sa ma ai!
EU: Hai sus in camera mea!
Ma duce in brate pana la etaj.
EU: Aici, la dreapta. Prima camera.
Tae ma aseaza usor pe pat.
Inchide usa.
Vine si se pune pe mine, incepand sa ma muste de gat. Apoi trece cu limba peste viitoarele vanatai.
EU: Tae?
Intreb, dar se sfarseste ca un geamat.
Tae: Da?
EU: Vreau mai mult! Acum!
Revine la buzele mele si ma saruta salbatic.
Ma apuca de fese, strangand. Gem si-mi arcuiesc spatele.
Rupem sarutul abia cand ramanem amandoi fara aer.
Se îndepărtează de mine si ma uit confuza la el. Ma priveste ranjind pervers.
EU: Tte vvreaauu! spun gemand, si arcuindu-mi si mai tare spatele.
Tae: Ce vrei ? Ce vrei sa-ti fac iubire?
Ma analizeaza din cap pana-n picioare. Rosesc.
EU: Vvreau sa ...
Imi musc buza ducandu-mi mana spre feminitatea mea.
EU: La dracu! Vreau să ma futi!
Tae: La dracu! Chiar o sa te fut rau de tot! De n-o sa mai stii cum te cheama!
Spune si sare la propriu pe mine.
Ma saruta apoi se deplaseaza cu saruturile pana la locul neatins pana atunci de nimeni.
Imi saruta feminitatea si apoi isi pune limba in aplicare. Gem bagandu-i mana in par. El maraie.
Limba lui se joacă cu clitorisul meu: il musca, il suge. Gem tare si il trag de par pana ajunge la nivelul meu.
Il sarut urcandu-ma pe el. Il musc de abdomen. Imi geme numele.
Cobor cu saruturile pana la masculinitatea lui. O iau in mana facand miscari de sus in jos. Geme si eu ma opresc uitandu-ma la el. Ma roaga din priviri sa continui. Ranjesc si continui: il mangai cu degetul aratator. Geme gutural. Ii iau in gura madularul. Imi apuca parul adancindu-l mai mult in gura mea.
Tae: Înghite pentru mine, Yoona!
Geme si isi da drumul in gura mea. Inghit lichidul cleios, sarat si putin dulce.
El ma trage de par ajungand la nivelul lui.
Tae: Pentru asta printesa trebuie rasfatata, nu?
Ranjeste si se urca iar deasupra mea.
Ma saruta, ma musca, ma apuca de fese si strange tare.
Coboara pana la abdomenul meu, incepand sa faca cerculete cu limba. Gem si strang cearsaful.
Ma penetreaza cu un deget. Gem tare, tragandu-l de par, dar proasta miscare pentru ca incepe sa faca miscari rapide cu degetul in mine de du-te vino. Il introduce si pe al doilea si pe al treilea, facand miscari alerte.
Tae: Da-ti drumul pentru mine!
Eu, ca o fata ascultatoare, imi dau drumul. El isi duce degetele in gura, gustandu-le.
Tae: Esti asa dulce, iubito!
Rosesc.
Tae: O sa te doara un pic. Sa-mi spui cand te obisnuiesti.
Imi saruta buzele cu pofta.
Intra incet in mine. Tip de durere si cateva lacrimi cad. Tae le sterge repede. Mai sta asa in mine pana ii dau acordul.
Începe sa se miste lent, eu gemand si bagandu-mi unghiile in muschii de la mainile lui.
Ii gem numele.
EU: Mmai repede!
Tae: Orice doreste printesa!
Fruntea sa e plina de transpiratie.
Incepe sa se miste mai repede in mine. Eu il zgarii pe spate, el maraie si geme.
Tae: La dracu! Esti asa de stramta si buna pentru mine! Si esti numai a mea! spune sarutandu-ma si impingandu-se cu totul in mine.
Face miscari foarte rapizi. Simtind ca vine apogeul, gem si il strang tare de brate.
EU: Tae ma apropii! Mai repede Taeeee!
Gem si imi dau drumul.
Tae: Yoonaaa!
Imi geme numele dandu-si drumul in mine.
Iese usor din mine.
Cand ma vede muscandu-mi buza se incrunta.
Tae: Te iubesc Yoona! spune si ma saruta pe gura si frunte. A cui esti tu?
EU: Si eu te iubesc, Taehyung! A ta sunt! Numai a ta!
Imi musc iar buza.
Tae: La naiba! Nu mai fa asta! spune urcandu-se pe mine si muscandu-mi sanii.
EU: Ce sa nu fac, iubire?
Fac eu pe proasta si imi musc si mai tare buza inferioară.
Tae: Asta!
Isi musca buza.
Tae: Las' ca vezi tu pedeapsa pentru asta! spune intorcandu-ma cu spatele la el.
Ma musca violent de ambele fese si intra brusc in fundul meu.
Tip cat ma tine gura.
El ma plezneste peste fesa dreapta. Ma apuca de par facand mişcări care imi provocau numai placere. Ma musca de umar, spate, apoi iese.
Se aseaza langa mine sarutandu-mi fruntea si tragandu-ma la pieptul lui.
Ma cuibaresc la pieptul lui tare si il sarut, apoi il musc si el maraie starngandu-mi fesa stanga in mana lui mare.
-Te iubesc! spunem amandoi, uitandu-ne unul in ochii celuilalt.
Ne sarutam si amandoi adormim.
CITEȘTI
Noi studenti in SCOALA NOASTRA
FanfictionIntre un liceu din Romania si unul din Coreea de Sud au loc pentru prima data schimburi de experiente. Asa se face ca 8 elevi din Romania (4 fete si 4 baieti) vor studia timp de 6 luni in Coreea, iar 8 elevi din Coreea vor veni sa studieze in Romani...