L-am innebunit pe Yoongi cu auditiile. Dar nu-mi pare rau. Pana la urma i s-au alaturat si Tae cu Hoseok. Se pare ca Tae are o voce chiar speciala, iar Hoseok se misca foarte bine.
Zilele cu Yoongi sunt minunate, dar nu pot inceta din a ma gandi la ziua in care ii voi spune "Adio". Toata lumea imi spune "Traieste clipa!", dar nu pot. Eu nu sunt asa. El nu trebuie sa mai piarda pe nimeni drag. Ma tot gandesc daca ar fi bine sa-l fac din nou sa ma dispretuiasca... Mai am 5 luni pana la plecare.
Imi pare rau de Rares. A aflat de curand. Am iesit cu Yoongi, el m-a condus acasa, m-a sarutat si n-am vazut ca era Rares in curte. Stiu ca l-am ranit. N-am fost dreapta cu el. Trebuia sa-i spun de la inceput, dar niciodata nu era momentul potrivit. Probabil acum in ochii lui sunt doar o catea, care umbla de la unu' la altu'. Si probabil si in ochii celorlalti baieti. E prietenul lor. E normal. Ma simt tare rau...Sambata, 7.39
~Primesc o notificare pe telefon~
"Yoongi: 'Neataaa! 😘😘
EU: Bunaa! 🖑 Te-ai trezit tu asa de dimineata in weekend? S-a intamplat ceva?
Yoongi: Mi-e foarte dor de tine! Atat de dor, incat nu pot sa dorm. Cand ne vedem?
EU: Nu vreau sa ne mai vedem.
Yoongi: Ce? Ce s-a intamplat? "
Nu ii raspund. Mai astept cateva minute, dar telefonul tot primeste mesaje.
-Bine. Au trecut vreo 5 minute. Ia sa vedem ce ai scris.
"Yoongi: Alexaaaa!
Yoongi: Alexa, te rog, te implor raspunde!
Yoongi: Ce-am facut?
Yoongi: Te rog iarta-ma
Yoongi: Am facut ceva ce nu trebuia?
Yoongi: Alexa
Yoongi: Babygirl
Yoongi: Te rog 😔"-Vai de capu' meu! Sa te mai las... sa-ti scriu...
"EU: Da. Ai facut ceva. Si nu te iert.
Yoongi: Ce? Spune-mi si promit sa imi repar greseala.
EU: M-ai trezit din somn cu mesaju' tau. 😡
Yoongi: Te rog, iarta-ma! Te rog! Te iubesc! Doar imi doream sa stiu ce faci, daca esti bine. Ma ierti?
EU: 😂😂
Yoongi: ???
EU: Nu m-ai trezit din somn. Eram treaza. Doar am vrut sa vad ce spui.
Yoongi: Nici nu stii cat ma bucur ca nu-i adevarat. 😥
Yoongi: Te iubesc muult!
EU: Nu e reciproc.
Yoongi: Sper ca glumesti din nou. Si sa fie pentru ultima oara. Inima mea nu mai face fata la multe lucruri de-astea.
EU: Hai taci!
Yoongi: Chiar vrei s-o fac? Bine. Nu mai scriu nimic.
EU: 😀
EU: Te iubeesc! 😘😘❤
EU: Bine
EU: Nici eu nu mai scriu nimicYoongi: Vin sa te iau azi pe la 15.00 sa mergem undeva?
EU: Aha! Deci vorbesti cu mine! ☝
Yoongi: 😂😂❤
EU: Unde mergem?
Yoongi: Unde vrei tu.
EU: Eu nu stiu unde vreau. Nu cunosc orasul asta. Cum am mai spus: de-abia ajung acasa.
Yoongi: O sa ma gandesc...Yoongi: Hai la bowling cu gasca.
EU: Nu stiu sa joc.
Yoongi: 😥 Ce bine! Nici eu.
Yoongi: Am crezut ca ma fac de ras.
EU: Ne vedem la 15.00 😘
Yoongi: 😍😘❤❤❤❤"Ce ma fac eu cu tine? Ma faci sa innebunesc! Cum o sa te fac sa nu ma mai placi?
Poate nu e nevoie de asta. Poate se va sfarsi de la sine. Sau poate ma va astepta sa ma intorc la facultate. Nu cred. Prea mult timp...
Speranta moare ultima.
Dar de un lucru sunt sigura: viitorul tau va fi infloritor. Trebuie sa fie asa. O sa ma rog pentru tine, pentru noi toti. Fiinta minunata ce esti!
CITEȘTI
Noi studenti in SCOALA NOASTRA
FanfictionIntre un liceu din Romania si unul din Coreea de Sud au loc pentru prima data schimburi de experiente. Asa se face ca 8 elevi din Romania (4 fete si 4 baieti) vor studia timp de 6 luni in Coreea, iar 8 elevi din Coreea vor veni sa studieze in Romani...