Plecam in Coreea?

2.8K 130 3
                                    

Din perspectiva Alexei:

Era joi dimineata, dupa a doua ora de curs, cand domnul director ne-a chemat pe mine, Ioana, Sara, Kemy, Rares, Catalin, Stefan si Adrian la el in birou. Nu stiam despre ce e vorba, dar probabil facusera baietii din nou ceva, iar pentru ca eram sefa clasei trebuia sa merg si eu sa dau explicatii. Uram asta!

EU: Ce-au facut baietii IAR?! Si de ce sunt si fetele mele bagate in asta?

Rares: Nimic! Ei chiar n-au facut nimic!

EU: Pe buunee? (un pic sarcastica)

Rares: Eu am facut!

Kemy: Serios? Nu-ti sta in fire sa faci probleme.

Rares: Nu sunt probleme. Cred ca va veti bucura cand veti afla despre ce e vorba. Mai ales tu Alexa. Pentru ca am facut-o mai mult pentru tine.

EU: Eu???

Ce putea fi? Muream de nerabdare sa aflu!

Rares: Sunt sigur ca-ti va placea!

Ajungem in biroul directorului. Acesta ne povesteste cum Rares a dat de un proiect international de schimburi de experiente pe o durata de 6 luni, cum a inscris si scoala noastra...

Directorul: Maine nu veniti la scoala. Pregatiti-va bagajele! Sambata plecati in Coreea de Sud!

Toti: Ceee???

Directorul: Sper sa va distrati!

EU: Dar... ati vorbit cu parintii nostri?(Stiam cat de autoritari imi sunt parintii.)

Directorul: Da am vorbit. Mi-a luat ceva ca sa-i conving, mai ales pe ai tai! Dar cand au inteles ca nu veti fi singuri (va vor insoti doamnele profesoare de limba engleza si psihologie), ca veti cunoaste oameni noii si ca veti avea noi amintiri, pana la urma au cedat. Sper sa va distrati! Acum va puteti intoarce la ora.

Il salutam, ii multumim pentru tot si iesim din birou.

Rares: Deci...? Cum te simti?

EU: Cum ma simt? MI-NU-NAT! Si intr-o mie de feluri: imi vine sa tip, sa cant, sa lesin... Multumesc!

Il sarut pe obraz.

Ceilalti: Oooo...!

EU: Terminati!

Adrian: Haide ma! Cu totii stim ca intre voi e ceva!

Ioana: Auzi Rares... acum cateva minute ai zis ca surpriza era pentru Alexa. Nu era si pentru mine? Doar stii ca amandoua iubim la fel de mult, enorm as putea spune Coreea!

Rares(zambind): Da! Era si pentru tine! Te simti mai bine acum?

Ioana: Da.

Am ajuns in fata clasei.

Sara: Hai sa intram!

~Mai tarziu, dupa terminarea cursurilor~

Rares: Ne vedem sambata dimineata la ora 5:40! Sa nu intarzie nimeni!

Stefan: Asa... devreme?

Rares: Da. Pa.

EU: Pa.

~Pe seara ma suna Ioana~

Ioana: Ce faci? Gata pregatirile?

EU: Aproape...

Ioana: Chiar? Eu nici nu m-am apucat!

EU: Off...Ioana!

Ioana: Stiuuu....

~Sambata dimineata, gata de zbor~

Rares: Totul pregatit?

Cu totii: Daaa!

Zborul nu mi s-a parut lung pentru ca nebunii mei au fost acolo!






Noi studenti in SCOALA NOASTRAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum