ÖPÜŞMEE...

149 17 3
                                    


Multi : ADA..
Aryanın kardeşi....

"Bence romantiğe girelim." Dedi Derin. Tüm neşesiyle. Aslında romantik flimleri sevmem. Izlerkende kesin sonunu görmeden uyurum. Bide duygusal yerlerinde sadece birazcık belki çok acıklı olursa bi kaç damla yaş akar gözümden. Ama acıklı değilse ve sıradansa kesin gülerim.
Napim komik geliyor.
Derinin söylediği şeye Emir göz devirdi. Giray ise onun gülümsemesine bakıp kafa salladı. Ayyy... bide bunlar sinemada flimdekiler öpüşüyor bahandsiyle öpüşürlerde. Iyk.
Bende napim kardeşim için çekecez yapacak bişi yokdiiirr.
"Bana uyar." Dedim normal bi şekilde. Gözler bana döndü. Hemen sonra yanımda dikilmiş elleri cebinde sadece olanları izleyen Emire döndü gözler. Tabi benimde.
"Hepinizmi malsınız?" Biz ondan cevap beklerken dediğine bak ya . hödük. Ben gözlerimi devirdim Derinde.
"Ya abi saçmalama. 3 e 1 sin. Gir işte ne güzel film." Dedi yalvarırcasına Giray. Bu hali komiğime gitmişti ama gülemedim. Sırıtmakla yetindim.
"Hay sikeyim ya korku filmindede öpüşebilirsiniz."
Emirin söylediği şeyle ben güldüm Giray gülümsedi ama piç bi şekilde. Piç ya. Derin ise onu sormayın. Domates gibi kızardı ve saçma sapan haraketler yapmaya başladı. Emir tren misali bana bakıyodu. Gülünce direk bana dönmüştü zaten. Bende gülümsememi durdurup Derine baktım. Girayın kolundan tutmuş alnını koluna dayamış bana kötü kötü bakıyodu.
"Neyse girelim bari." Dedi bu sefer Emir. Iki tane sevgili koltuğu almışlar. Ya tamam kendine alıyosun benle Emire niye sevgili koltuğu alıyosun. Bişey demedim. Bu gün bi bitsin hepsinin hesabını tek tek sorarım elbet Derin hanım.
Film başlayalı 15 dakika olmuştur belkide daha az ama bana 1 saat gibi
gelmişti. Yarım saat geçti Emir sadece düz bi şekilde ekrana bakıyo. Yüzünü eline yaslamış daha çok bişey düşünüyomuş gibiydi. Tekrar ekrana baktım öpüşme sahnesiydi. Derinlere bakiyim dedim bi demez olaydım birbirlerini yiyolar. Ciddi anlamda yiyolar. Te Allahım ya deyip önüme döndüm. Emirde onlara bakıyodu. Sonra bana döndü. Sinsi bi ifade vardı suratında. Azcık yaklaşıp.
"Canım çekti bizde öpüşelimmi?" Dedi muzipçe. Yukarı bakıp sabır dilercesine ellerimi açtım sonra tekrar ona döndüm.
"Derin istiyo diye şu iğrenç filme girdik bide seni çekemem." Dedim . Tamam ters konuşmak istemezdim. Ama dediği şeye bakın canım çekti nedir ya. Bide üstüne bu iğrenç film var konusu bile saçma. Kim iki kız arasında kalıp ikisinide hep sevip hem üzer. Ama bakın şu işe ikisinede aşık ve ikisindende vaz geçemiyor. Bi ona gidiyo bi ona.
"Sen sevmiyosun yani böyle filmleri."
Sesi biraz düşünceli çıkmıştı ama ben yinede cevapladım.
"Aslında komedi ve korkuyu seviyorum. Bu ne böyle ." Dedim. Sonlara doğru ister istemez yüzümü buruşturmuştum. Cidden sevmiyorum. Korku en iyisi.
"Işte benim kızım. " deyip boynumdan tutup göğsüne bastırdı kafamı. Olayın şokunu atlatıp. Ellerimi göğsüne koydum ittirdim.
"Napiyosun be. Bide kızım falan. " dedim.
"Sanada dokunulmuyo." Dedi. vücudunu tekrar eski pozisyonuna soktu. Yandan bi bakış attı. Şuan tripmi atıyo bu yoksa bana mı öyle geldi. Göz devirip aklımı kurcalıyan o soruyu sordum birden.
"Seni nasıl güldürcem ben? Azcık yardım etsen." Durdum bi süre gözleri bana dönmüştü. "Imm..." dedim düşünürken. Vücudumu tamamen ona dönderip dudağımı ısırdım ve gülümsedim. Bu haraketimle gözleri dudağıma kaydı. Bende dudağımı
serbes bırakıp konuştum.
"Mesela gıdıklanıyomusun ?" Dedim. Heyecanla. Ona kafasını iki yana sallayıp.
"Daha yaratıcı olmalısın bebeğim." Deyip yanağımdan makas aldı tekrar döndü. Derin bi nefes alıp uzunca geri verdim. O değilde bikere gülmüştü aklıma o geldi tamam sarhoş falandı ama benim sayemde gülmüştü sonuçta . Aklıma o an gelince ister istemez gülümsedim hayla vücudum ona dönüktü.
"Ama ben seni bi kere güldürdüm o sayılmaz mı? " dedim masumca. Ha bi kerede sırıtmıştı kantine giderken.
"ne zaman güldüm?" Dedi gözlerini kısıp bana bakarak. Ah.. hadi ama neden hatırlamıyosunkii.
"Sarhoştun." Dedim Üzgünce. Malesef anlatsamda inanmazdı belki.
"Anlaşmadan sonrası geçerli. " dedi sinsice. Off pislik. Döndüm bende önüme.
"Pes edersem nolcak?" Dedim.
"Pes edersen benimle ilgili hiç bir şey
ÖĞRENEMEZSİN." dedi keskin bi sesle. Tekrar iç çektim ne zor bi adam böyle.
****
Film sonunda bitmişti. Dışarı çıkar çıkmaz derin bi nefes alıp oh çektim.
Derinin yüzü kızarmış. Ohh canıma değsin tabi içerde karanlık ortam kimsede görmüyo şimdi kızar. Tamam öpüşüyosun iyi hoşda öpüşmeninde bi adabı var dimi. Birbirinizi yemenize ne gerek var.
"Şimdi napalım. " dedi Giray. Onunda yüzünden gülümsemesi eksik olmuyo. Şuan Emirle ben bu aşk böceklerini izliyoduk. Kollarımı göğsümün altında birleştirip onlara bakmaya devam ettim. Zaten soruyuda bize değil derine sormuştu. Biz neyiz 3. Tekerlek . Iki kişiyiz ama öyle duruyo mal mal onları izliyoruz.
"Bilmem. Napalım sizce?" Oh.. bizide hatırlatıldılar.
"Bence ben eve gidiyim. Çünkü çoook uykum var. Sabah sabah uyandırmanızdaki amacıda anlamış
değilim zaten." Ben böyle deyince.
"Olmaaz.. nere gidiyosun kankacım sen yaa aa.. olmuyo ama bak buralara kadar geldik Bowling oynamadanmı gidelim yani?" Dedi kolunu omzuma atarak. Bowlinge hiç bi zaman hayır diyemem.
Sinsice gülümsedim.
"Guruplar olcak ve ortada bi iddia olucak. Boş oynamak olmaz dimi kankacım. " dedim bende onun gibi.
"Wuuu... iddalı hatun. Ama benim kadar iyi oynayamassın bebeğim. " dedi. Kolunu biraz daha omzuma bastırarak.
"Giray çek o kolunu. " tısladı Emir. Giray birden kolunu çekince Emir memnun olmuş bi ifadeyle baktı sonra.
"Aryayla ben siz ikiniz." Dedi. Ya niye ben senle oluyorum bu çocukta bi garip. Içimdeki sürtük göbek atarken diğer yanımda ona küfür etmekten çekinmiyodu . Ne?? Herkesin içinde bi sürtük vardır dimi ? Neyse...
Elime turuncu olan topu alıp önce topla aşk yaşıyomuş gibi bakıp biraz geri çekilip sonra hızla iki adım atıp topu fırlattım. Vee bingoo... hepsini devirdim. Sevinçle gülümsedim ve ellerimi birbirine vurup Giraya baktım şaşkınlığını atıp göz devirdi.
"En iyisi bumu yani hıh.. sen daha atış görmemişsin." Deyip eline mor bi top aldı uzun bi süre topa yavru köpek bakışı attı sonra tavana baktı dua ediyodu heralde bu haline kıkırdadım. Sonra topu fırlattı. Ve topla birlikte kendide fırladı. Ben kahkaha atıyoken Emir ona 'seni baban mı doğurdu' demiş gibi bakıyodu. Derin dehşetle Giraya bakıp koşmaya başladı benimle birlikte bi kaç kişi daha gülüyodu. Giray hafif doğrulup gülümsemeye çalıştı. Resmen topun gittiği platforma uçmuştu. Tekrar kahkaha attım. Gülmemi durdurmaya çalıştım. Giray ilk yüzünü buruşturdu sonra gülümsemeye çalışıp derine baktı.
"Iyimisin?" Dedi derin sesi telaşlı çıkıyodu. Giray gülümseyip.
"Iyiyim ben ya bişeyim yok sadece topları ağırlaştırmışlar o yüzden böyle oldu yoksa ben çok güzel oynarım bu oyunu." Dedi arada yüzünü buruşturuyodu. Bende bi kahkaha daha attım. Ben gülünce Emir bana döndü sonra kafasını iki yana salladı ve tekrar Giraya döndü. Girayda ayağa kalktı. Tek bacağına basıyodu biraz topallıyo gibiydi dizinin üstüne düştü heralde. Derinde hemen kolunun altına girdi. Elini beline doladı Girayda gülümseyip kolunu omzuna attı. Sonra kulağına bişey dedi. Derinde sadece hı.. deyip kestirip attı. Giray iyice gülümsemeye başladı. Arada yüzünü buruşturuyodu. Yanımıza geldi.
"Aslında iyi oynuyodumda işte toplar değişmiş.. yoksa bizi geçemezdiniz. Dimi Derinim. " dedi. Derine bakıp. Derin göz devirip. Hı.. dedi. Güldüm.
"He.. he.. kesin geçemezdik. " dedi. Emir.
"Aynen bende öyle dedim geçemezdiniz. " dedi.
Emirde göz devirip.
"Hadi yürü gidiyoruz mal bide ayağını burktu." Dedi. Bu hallerine kıkırdadım ve yürümeye başladık.
****
Eve gelene kadar Girayın Derine yaptığı saçma sapan " ayağım kırıldı kesin bu gece bende kalsana ev boş hem banada bakarsın ayağım kırık sonuçta bişey yapamam " sözlerini dinleyerek geçmişti. Kapıda Derinle Girayın vedalaşmasını izliyodum iki saattir ne konuşuyolarsa. Emir birden hadi görüşürüz deyip eve girmişti.
"Ya tamam siz iyisiniz hoşsunuz çok tatlısınız falanda. Bende insanım acıyın azcık bana bi daha görüşceksiniz merak etmeyin en fazla 3-4 saat görmiceniz birbirinizi." Deyip girdim içeri. Merdivenleri tırmanıp evin kapısına geldim bi süre sonra kapıda sarmaş dolaş çıkan Giray ve Derin belirdi. Ya zaten akşam bizde olcanız neyin şeysi bu. Bu akşam bizde toplanıyoduk. Eren, Miray, Derin o zaten bizde , Emir, Giray, BEN.
Ben olmadan bizde toplanamazlar ya. Erenle Emir birbirini öldürmeden biter inşallah bu gece. Bide Girayıda öldürma ihtimali var çünkü Derinler söylemeyi düşünüyo.
Eve girdim kapıyı kapatmadan salona daldım. Ordan odama geçtim temiz kıyafetler alıp banyonun yolunu tuttum kapının kapanma sesi gelince Derine seslendim.
"ben banyodayım. Canın bişey isterse mutfaktan al. Bide bu günün hesabını vereceksin. Kafana gö. .." lafımı kesen şey Derinin sesi değildi.
"Allah Allah ne hesabı vercekmişim." Dedi. Yavaşca bana doğru gelirken banyonun kapısının önünde kalmıştım öylece.
"Iıı.. şey ben Derin sandımda. Neyse. Senin ne işin var burda?" Dedim.
"Girayla Derini ayırmak gelmedi içimden sonuçta sevenleri ayırmak yakışmaz bana. " deyip durdu.
"Bide banyo yapcakmışsın istersen yardım edebilirim." Dedi sinsice. Göz devirip.
"Geç otur salonda. açsan mutfak orda." Deyip banyoya girdim ve kapıyı kilitledim. Kulağıma homurdanma sesi geldi.
"Korkma yemem seni." Dedi. Sonra ayak sesleri geldi. Bu ayakkabılarla mı girdi eve!!..
Kapıyı açıp çıktım daha çıkmamıştı koridordan ve ayağında ayakkabı vardı ben siliyorum lan yerleri insafsız. Bana döndü.
" fikrinimi değiştirdin." Dedi muzipçe.
"Ayakkabıları çıkar. " dedim. Keskince.
Önce ayakkabılarına baktı sonra bana.
"Niye?"
"Yerleri eben silmiyo." Dedim bende.
"senmi siliyosun sanki? " Dedi. Gözlerini kısarak.
"Ben siliyorum tabi başka kim silcek. Şimdi çıkar pis ayakkabılarını." Dedim. Şaşırdı. Bana bön bön baktı.
"Ciddimisin?" Dedi. Te Allahım .
"Evet ciddiyim hatta o ayakkabıları biraz daha çıkarmassan seni evden kovmak konusundada ciddiyim."
Dedim. Oda şaşkın yüz ifadesinden kurtuldu arkasını dönüp evin kapısına doğru yürüdü. Bende peşinden gidip onu görebileceğim bi yerde durdum. Ilk ayakkabılarına baktı sonra eğilip ikisinide çıkarttı. Bende memnun olmuş bi ifadeyle.
"Aferinn.." dedim. Kafasını kaldırdı beni gördü kafasını iki tarafa salladı. Salona doğru yürüdü.
Bende tekrar banyoya girdim kapıyı kilitledim sonuçta içerde sapık var!!.
Yarım saatlik bi banyodan sonra böğürtlenli duş jelimide sürüp çıktım. Bu jeli hep sevmişimdir. Bide vazgeçilmezim çikolatalı parfümüm var. O kokuya hastayım ya.
Odama geçip kot pantolonla salaş bi tişört aldım iç çamaşırlarıda aldım
Arkamdan bi kapı sesi geldi. Döndüğümde Emiri kapıya yaslanmış bi şekilde görmeyi beklemiyodum. Allah kahretsin kapıyı kilitlememiştim ben. Minicik bi bornozla Emirin karşısında durmak ne kadar güvenli? Bence hiç değil.
"Ne işin var burda? Çık dışarı. " dedim. Sert bulduğum bi sesle.
O ise hipnoz olmuş gibi sadece bana bakıyodu. Bu kadar yoğun bakması nefesimi kesiyodu. Hayır niye bu kadar yoğun bakıyosunki. Ve yaklaşıyosun!!. Bana dahada yaklaştı ama gözlerini gözlerimden hiç ayırmamıştı.
"Ya cevap versene?" Dedim. Sesim neden titrerki sanki. Allah kahretsin.
Biraz daha yaklaştı. Nefeslerimiz karışıyodu. Kesik bi nefes aldım kokusu burnuma dolmuştu. Hafif bi kokusu vardı. Parfüm banyosu yapan erkekler gibi değildi. Portakal kokuyodu!!. Tam ağzımı açtım bişey dicektim kii. Dudakları dudaklarıma kapandı. Yumuşacık dudakları bi süre dudağımın üstünde durdu. Ben zor nefes alıyodum. Heyecanlanmıştım nedensizce. Haraket etmiyodum. Ama onuda ittirmiyodum. Donup kalmıştım. Dudaklarını haraket ettirdi. Ben karşılık vermeyince hafif geri çekilip kafasını fazla uzaklaştırmadan gözlerime baktı.
"Lütfen. " dedi. Ve tekrar öptü. Ama bu sefer bilinçsiz bi şekilde dudaklarım aralanmıştı.
Alt dudağımı dudaklarının arasına aldı. Ama sadece o öpüyodu. Ben sadece ona bakıyodum. Gözlerini kapanmıştı bende otomatikman kapattım. Alt dudağımı ısırınca ağzının içine inledim. Ama ben Öpüşmeyi bilmiyorumkiiiii!!!!...
Bende onu hafif ittirip gözlerimi kaçırdım.
"Ben bilmiyorum." Dedim sessizce.
"Neyi bilmiyosun?" Dedi sesinde şaşkınlık ve anlamamış bi ton vardı.
"Şeyi. " dedim hayla gözlerine bakmıyodum.
"Neyi?" Offff mal bu çocuk.
"Ya demin yaptın yaa." Dedim çaresizce. Ağzından bi kıkırtı kaçtı. Gözlerimi büyütüp baktım ben bakınca hemen ifadesiz surata geri döndü. Suratsız.
"Güldün . Güldün. Anlatcaksın." Dedim. Öğrencektim sonunda onunla ilgili bişeyler. Belkide hayatını.... düşüncelerimi yarıda kesti.
"Ama kahkaha atmadım dimi güzelim?" Dedi. Ukalaca pislikk.
"Tamam bilmiyosun sadece gelişi güzel dudaklarını kıpırdat tamamı? " dedi. Kendime güvenmiyorumkii.
Ben gözlerimi kaçırınca. Bi elini çeneme koydu yavaşça kafamı kaldırdı. Ben hayla gözlerine bakmıyodum. Deminki öpüşmeden sonra gözlerine bakamam.
Birden öpünce şaşkınlıkla gözlerimi büyüttüm istemsizce dudaklarım aralandı. Oda fırsattan istifade alt dudağımı dudaklarının arasına aldı. Bende böyle durup rezil olmamak için dudaklarımı belli belirsiz oynattım. Gözlerimi sımsıkı yummuştum. Birden alt dudağımı ısırdı bende acıyla ve boğuk bi şekilde ağzının içine inledim. Oha o ses bendenmi çıktı kendimden iğreniyorum... öpüşü derinleşmişti ve ben deli gibi korkuyodum inşallah ileri gitmeyiz. Bu hormonların ağzına ayağımı sokayım ben ya. Beni geri geri ittirdi. Ne yapıyorsun dercesine dudağını hafifce ısırdım ama bu uyarıdan çok onu dahada zevke getirmişti ve ağzıma inlemişti. Allah kahretsin naptım ben. Beni yavaş yavaş geri ittirdi. Benim artık bütün duyu organlarım iflas etmiş ve hormonlarımla haraket ediyodum. Yavaşca yatağa düşürdü beni benden sonra oda üstüme çıktı. Öpüyodum ama sanki o yönetiyodu herşeyi. Ki benim yaptığım sadece dudaklarımı oynatmak. Eli bacaklarıma gittiğinde kan beynime sıçradı. Napıyodum ben? Ondan ayrıldım hemen ve kafamı yan tarafa çevirdim. Oda hemen üstümden kalktı.
"Bu gün olmassa başka bi gün olcak. Sen herşeyinle benim olacaksın. " dedi. Ne diyodu bu. Bende oturur pozisyona geçtim. Hayla utanıyodum.
"Çıkarmısın odadan?" Dedimde. Sinirlendi sanki. Kapıyı çarptı ve gitti. Bende olayın şokunu atlatıp giyindim.

Aşk Çıkmazı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin