Hanii.. ımm.. nefes almakta zorlanırsınız ya kalbiniz sıkışıyomuş gibi olur yaa şuan tamda onu yaşıyordum. Eren beni aradı sesi boğuk geliyordu. Üstüne gitsen ağlıcakmış gibi. Noldu diye sordumda Miray bayıldı hastaneye gidiyoruz hemen gelin deyince başımdan aşağı kaynar sular döküldü sanki..
Eren duvar dibine çökmüş doktoru bekliyodu. Miray hakkında sadece önemli bi şey olmadığını söylemiştiler bide bi süre uyutmaları gerektini söylediler. Önemli bişey değilse neden uyutuyosunuz aptallar diye bağırmak istiyodum ama yaptım tek şey Derinle doktoru beklemekti. Merdivenlerden Emirle Giray belirince şaşkınca onlara baktım. Derin söyledi heralde. Derin kalkıp Giraya sıkıca sarıldı. Eren onları pek takmış gibi durmuyodu bir haftada alışmıştı ama yinede bazı kuralları vardı!!.
Emir Erenin yanına doğru giderken şaşkınca ona bakıyodum. Erenin yanına gittinde desteklercesine elini omzuna koydu ve oda yanına çöktü.
"Geçmiş olsun." Dedi. Sesi biraz üzgün çıkmıştı. Erende bu tavrına şaşırsada terslemedi yada kovmadı. Kafa sallayıp.
"Saol." Dedi. Zoraki bi gülümsemeyle karşılık verdi. Oda kafa sallayıp yanıma geldi. Derinin kalktığı yere o oturdu destek olurcasına omzumu sıktı omzumdan hafifce kendine çekti
Bende hemen ellerimi beline doladım sıkıca sarılıp saçımın üstüne ufak bi öpücük kondurup kulağıma doğru eğilip.
"O iyi olucak." Dedi. Kesin bi sesle. Burnumu çekip kafa salladım. Beni kendinden uzaklaştırıp göz yaşlarımı sildi parmak uçlarıyla. Dağılmış saçlarımı elleriyle biraz düzeltti. Derinle Girayda karşımızdaki ikili koltuğa oturmuştu. Derin Girayın beline sarılmıştı arada iç çekiyodu. Ağladığından dolayı burnuda kızarmıştı. Biz geleli nerdeyse 1saat oluyodu Derinle Giraya bakarken Mirayın kaldığı odanın kapısı açıldı.
Doktor çıkar çıkmaz biz daha ayağa kalkamadan Eren doktorun dibinde bitmişti bile.
"M..mirayy iyi dimii? " diye sordu korkarak. Bende hemen yanına gidip doktora beklentiyle baktım.
"Merak etmeyin oda bebekte çok iyi." Dedi gülümseyerek. Sonra devam etti.
"Aslında gebe olduğu kesin ama uyanınca tekrar bi ultrasona girince herşey daha net belli olcak." Deyip uzaklaştı doktor. Eren ufak bi şoktan sonra hafifce gülümseyip.
"Ben şimdi baba.. babamı olucam." Dedi sanki hipnoz olmuş gibi aynı yere bakarak. Sonra Derin gelip bana sıkıca sarıldı bende kahkahaya yakın bi şekilde gülüp karşılık verdim Derine. İkimizde aynı anda.
"Hala oluyorum."
"Teyze oluyorum." Dedik. Mirayı daha sonradan tanıdığım için hala ben oluyorum. Sonuçta Eren tek kardeşti bebeğe halalık yapcak tek kişi ben kalıyorum. Eren gür bi kahkaha attı bizde Derinle ayrılmıştık.
"Baba oluyorum laaan.." diye bağırıp belime sarıldı. Sonra beni kaldırıp döndürdü. Bende onun gibi kahkha atıp sıkıca boynuna sarıldım.
Oda durmadan 'baba oluyorum.' Deyil duruyodu. Sonra beni indirip Derine sarıldı sonra Giraya sarıldı. Ama hepsine aynı şeyi söyleyip duruyodu.
'Baba oluyorum' dilinden düşmüyordu. Cidden benim abim tek güvendiğim erkek çocukluk arkadaşım baba oluyordu..
Emire bakıp."kardeşim baba oluyorum." Dedinde ufak çaplı bi şok daha geçirdim. Emirde burukca gülümsedi. Gülümsemek bi insana bu kadar çok yaklaşırken neden hiç gülmezki?
Sonra ikiside sarıldılar birbirine. Kardeşim demişti Eren bi bebek insanı bu kadar değiştirebilirmi? Demekki değiştirebilirmiş. Ama büyük sorun şurda Miray bebeği ögrenince ne tepki vercekti. Heleki okul bitmeden bebek konusunu bile açmak istemezken. Yüzüm birden düştü. Derinde fark etmiş olacakki bana.
"Sorun mu var? " diye sordu.
"Miray bebeği istemesse?" Diye sordum endişeyle. O sırada Mirayın odasından bi hemşire çıkıp .
"Miray hanım uyandı. Geçmiş olsun." Dedi gülümseyerek. Eren direk odaya daldı bizde peşinden. Mirayın yüzü biraz solmuştu. Eren yanına gidip elini tutup dudaklarına götürdü. Mirayda.
"Neyim varmış? Ölcekmiyim yoksaa?!!" Dedi. Sahte bi telaşla. Erende.
"Ne saçmalıyosun Miray sen ölmeyip bide sana benzeyen bi canlı daha veriyosun bana." Dedi heyecanla. Yüzünde o kadar tarif edilemez bi gülümseme vardı ki benim bile o güldükce gülesim geliyodu..
Miray birden elini Erenin elinden çekti.
"Ne demek oluyo bu?" Dedi sinirle. Ahh.. çom ağzıma tükürim ben...
Ereninde yüzü düştü ama o bebeğin doğacağı kesindi. Eren hayatta izin vermez aldırmasına. Erende.
"Hamilesin güzelim. Ikimizin bi parçasını taşıyosun artık. " dedi hafif bi gülümsemeyle. Miray iyice sinirlendi sanki.
"O bebeği istemiyorum ben." Diye bağırdı birazcık. Erende.
"Ne demek istemiyorum o bebek doğucak." Diye sesini yükseltti.
Miray inledikten sonra.
"Senden nefret ediyorum. Nasıl bana sormadan böyle bişey yaparsın. Ben o bebeği istemiyorum naparsan yap." Dedi Miray. Erende ayağa kalktı.
"O bebek doğcak. Aldırmak gibi bi düşünceye kapılayım deme öyle bişey olmicak." Deyip. Kapıyı çarpıp çıktı. Peşindende Girayla Emir. Kız kıza kalmıştık. Derin gidip sarıldı bende hemen yanına gidip sarıldım. Mirayın gözlerindeki birikmiş yaşlar döküldü. Uzaklaşıp gözlerini sildim.
"Şşş.. tamam ağlama aldırmakta kararlımısın?" Diye sordum.
"Arya ben yapamam.. Karnımda bi canlıyla.... ahh olmaz işte gem okulum var ben doktor olcaktım bu bebekle ben okula hayatta gitmem. Tamam Erende haklı ama istemiyorum ilerde olsa neyse tamam der doğururumda olmaz işte. " deyip hıçkırdı. Sonra sıkıca sarıldım bende ona.
En büyük hayallerinden biriydi doktor olmak. Hatta küçüklükten beri istiyormuş Derin söylemişti. Sonra doktor içeri girdi bizde ayrıldık. Mirayda gözlerini sildi.
"Miray hanım sizi bi ultrasona almamız gerekiyor hazırmısınız ?" Diye sordu kibarca doktor. Beklentiyle Miraya baktık o ise gözlerini kaçırıp.
"Ben.. ben bebeği aldırmak istiyorum." Dedi zor çıkan sesiyle. Derin. "Nee?" Dedi sessizce ama Mirayın duyduna eminim. Doktorda şaşırmış olacakki.
"Eminmisiniz?" Diye sordu. Mirayda belli belirsiz kafa salladı doktorda peki deyip çıktı.
"Bence erken karar verdin." Dedim sitemle. Oda
"Başım ağrıyo uyucam biraz beni yalnız bırakın. " deyip yatağa uzandı sırtını bize döndü. Derinde derin bi nefes alıp yavaşça verdi. Sonra ikimizde birbirimize bakıp dışarı çıktık.
------------
Eren Emirin söyledine göre biraz sakinmiş ama kendini suçluyomuş ve hi daha barışamamaktan korkuyomuş. Miray ise biraz ısrardan sonra ultrasona girmeyi kabul etti şimdi ise doktor karnına jel gibi bişey sürüyo. Eline değişik beyaz bi alet aldı. Sonra karnında gezdirmeye başladı. Bi süre sonra.
"Kalp atışlarını duymak istermisiniz?" Diye sordunda. aynı anda.
"Eveeet.."
"Evett.."
"Hayır." Dedik.
Tabiki miray Hayır dediii...
Doktorda bıkkınca.
"Son karar?" Dedinde.
"Miray birazcık dinleyelim sonra hemen kalk." Dedi derin.
Mirayda .
"1 dakika sadece." Dedi. Sesi boğuk çıkıyodu.
Doktorda önündeki alette biyeri çevirdi yavaş yavaş yükselen o ses... Miray gözlerini yumdu kafasını yastığa koydu göz yaşları şakalarından aktı benimde gözlerim dolmuştu. Miray hıçkırdı sonra eliyle doktorun elini ittirip
"Yeter!" dedi. Onu öyle görünce bende ağladım.
Bi tane kağıt havlu alıp karnını sildi.
"Ne zaman olcak kürtaj?" Diye sordu.
Bende göz yaşlarımı silip.
"Miray bi kere daha düşünsen çok çabuk karar veriyosun." Dedimde.
"Ben kararımı verdim!!" Dedi. Bende oflayıp. Sinirle çıktım odadan amacım ordan kaçmakdı aslında Erene haber vermem gerekiyodu. Başka şekilde ikna olmaz çünkü Miray.
---------
Miray giyinmek için odaya girdinde Eren geldi.
"Miray nerde?!?! Girmedi dimi ameliyata??" Diye sordu nefes nefese. Onun arkasından gelen iki nefes nefese erkek daha vardı. Tabiki Emir ve Giray..
"Yok giyiniyo bişey yap vazgeçir Eren." Dedim. Göz Yaşlarıma hakim olamamıştım yinee..
Oda kapıya gidip yumruklamaya başladı. Kapı kilitli olduğu için giremiyodu. Bağırmaya başladı.
"Miray.. mirayy... aç şu siktimin kapısını... konuşalım bi.. aç şu kapıyı aç lan aç..." dedi aralarda durup yumruk atıyodu. Mirayla birlikte giren hemşire kapıyı açıp.
"Beyefendi sakin olurmusunuz burası hastane farkındaysanız." Diye kibarca uyardı. Erende.
"Sikmişim hastanesini Miray nerde lan?" Diye bağırdı. Erende kibar olmak nerdee... hemşirede sinirlenmisti elini yumruk yapmasından anlamadım. Haklı kız.
"Küfür etmeyin lütfen ve birazdan çıkıcak bekleyin burda." Diye kibar ve sert bi sesle söyledi. Sonra içeri girdi Erende sesli bi şekilde inleyip yumruk yaptığı elini duvara vurdu. Benim bile canım açımıştı..
Bi kaç dakika sonra Miray tekerlekli sandalyeyle çıktı odadan.
Deminki hemşire sürüyodu ve Mirayın gözleri kıpkırmızıydı kesin içerde hiç durmadan ağladı. Eren o çıkar çıkmaz önüne atlayıp diz çöktü ellerini Mirayın dizlerine koydu çok kötü gözüküyodu. Gözleri kırmızı olmuş ve teni bembeyazdı elleride titriyodu.
"Miray.. bak ben çok özür dilerim ama nolur bunu yapma ne istersen olur. Doğumdan sonra doktorda olursun olma demiyorum ama nolur bana bunu yapma ben baba olmak istemiyorum senden benden bi parça istiyorum nolur bunu benden esirgeme..." dedi. Son cümlesinde sol gözünden bi damla yaş aktı ve direk sildi. Mirayda ağlıyodu ama gözlerini kaçırıp.
"Beni götürürmüsünüz Ahu hanım?" Diye sordu titrek sesiyle. Eren yıkılmış gibi kafasını yere eğdi ve kenara çekildi. Eren gidip duvarın dibine oturdu sonra dizlerini kendine çekip başını dizlerine yasladı. Bende koltuklardan birine oturdum Emirde başıma dikildi. Derin ise Giraya sarılmış kafasını göğsüne gömmüş duruyolardı.Miray gideli nerdeyse 10 dakika olmuştu. Eren ayağa kalktı koridorda söylenerek volta atıyodu. o sırada ameliyathanenin kapısı açıldı içerden Miray çıktı. Titrek bi sesle.
"Yapamadım.." dedi. Erende koşup sarıldı.
"Seni seviyorum." Dedi Eren. Mirayda onun gibi tekrarladı.
"Seni seviyorum."
Eren geri çekilip Mirayın oturduğu tekerlekli sandalyenin önünde diz çöküp.
"Bebeğimiz olcak evlensek ya biz." Dedi. Mirayda gülüp akan göz yaşını silip.
"Aynen evlensek ne güzel olur." Dedi gülerek. Ne biçim evlenme teklifi ne biçim bi kabul ediştir bu.. ormantikler.. erende Mirayın ellerini öpüp.
" Aynen geç bile kaldık. " dedi. Derinle sarıldık. Sonra Mirayla. Sonra zorda olsa Emirle zordan kast ettiğim. Fazla.. heyecan vericiydiiii..
Düğün varr kopcaz demek oluyor bu.. ama sorun şurda ya Mirayın annesi erken deyip kızı vermesse...Arkadaşlar kısa bi bölüm oldu ama diğer bölümler uzun olcak hepinizi seviyorum okurcumlar. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Çıkmazı.
ChickLitÇıkmaz yazdığı halde, ısrarla girdiğin sokaktır AŞK!.. ARYA'NIN EMİR'E KARŞI OLAN DUYGULARI GİBİ..