Evet arkadaşlar daha ilk okul haftası bitmeden ufak tefek bir şaka ile yine karşınızdayım ...
Hepinizin de bildiği gibi yeni eğitim ve öğretim sezonunda bir çok arkadaşımız liseye daha yeni başladı veya yeni bir sınıfa yerleşti ... Nerdeyse çoğu hocası değişti ve bu durumdan nerdeyse hiç kimse memnun değil ama bu durumunda kendince avantajları yok değil. Mesala ilk olarak daha hocalarımız sınıftaki isimleri tam olarak bilmediği veya sizi tanımadığı için sizleri sadece sınıf listesine bakarak kim olduğunu ögrenicek. "peki bu durumdan bize ne AMK "dediğinizi duyuyor gibiyim ve çok geçmeden konuya giriyorum : sınıfa gidince sınıf listesinin bir fotokopisini çıkartıyoruz ve akşam eve gidince bu listeyi bilgisayara taratarak herhangi bir montaj programı yardımıyla listeyi tekrar düzenliyoruz ve listenin arasına acayip acayip isim kombinasyonları ekliyoruz ve ertesi gün listeleri degiştiriyoruz...
Yazar not :
Hoca :Umut can
Hoca : Burak
Hoca : Gizem
Hoca : Fenasi Kerim
Sınıf : ( gülmeye başladı )
Hoca :Atilla
Sınıf :(hala gülüyor)
Hoca : (Hoca olayı çakmaya başladı.)
Hoca : 404 not foundVeya
Daha farklı isimler
Yazar uyarı : sakın mal gibi ben yaptım mk hahahahaa diye millete bahsetmeyin göte gelirsiniz sonra..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piçliğin El Kitabı
De Todo2014 yılında yazmaya başladığım ve içerisinde gereksiz fikirlerimi barındırdığım bir karalama defteri. P.E.K ailesine hoş geldiniz.