Tu pastebėjai tai pirmas

1.8K 128 3
                                    

Viršuje istorijos traileris :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Šiandien mokykloje pasirodė naujokas.

Kaip ir įprastai gerą išvaizdą turintis vaikinas iškart gavo dėmesio iš populiariųjų.

Kurgi negaus kai jis toks...išvaizdus.

Šiais laikais viskas vertinama vien tik išvaizda.Niekam nerūpi žmogaus vidus.Niekam.

Vos pamačius naujoką prisidėjusį prie populiariųjų aš tikrai nenudžiugau , nes tai man VISIŠKAI ne į naudą.Tai tik sukels man daugiau skausmo , nes jie - visos merginos ir vaikinai iš populiariųjų rato nustatys jį prieš mane.Jie pripasakos jam apie mane visko ir jis kaip ir viski kiti prisidės prie misijos "Visi žeminam Lucy"

Kaip ir įprastai sėdėjau valgykloje viena ir valgiau maistą kurį atsinešiau iš namų , kadangi valgyklos maistas man niekada nepatiko.

Aš girdėjau kaip jie tyčiojosi iš manęs ir pasakojo nebūtus dalykus tau.Aš jaučiau tavo gilų žvilgsnį į mane , bet tu nieko nesakei.

Susinervinus aš netyčia per aukštai pakėliau savo rankas ir pasimatė jos - mano raudonos linijos ant riešų ir tu pasibaisėjai.

Aš mačiau tai.Mačiau tavo pasibaisėjusį žvilgsnį į mano rankas.

Aš atsistojau nuo pietų stalo ir įsikišus maisto dėžutę su sumuštiniais į tašę pabėgau iš valgyklos.

Dar niekas gyvenime nėra matęs linijų ant mano riešų , niekas.Ir tu esi pirmas.Pirmas supratęs , kad aš esu per daug silpna , kad pakelčiau visą tai.


My Own HellWhere stories live. Discover now