Šįryt gavau laišką kurį perskaičius mano gyvenimas atrodo dužo į mažas šukes.
"Mieloji Lucy ,
Visiškai nežinau kaip reikia pradėti šį laišką.Bandau jį rašyti jau nebesuskaičiuoju kelintą kartą iš eilės.Aš žinau , kad tu dabar manęs nekęsi vien dėl to jog vos padėjau tau suprasti tikrąjį gyvenimo džiaugsmą aš viską sugadinau.Aš suprantu kaip tai yra neteisinga , bet aš norėjau padaryti kažką gero prieš savo mirtį.Aš žinau jog turėjau tau tai pasakyti prieš siūlydamas pagalbą, bet aš ir taip mačiau kaip sunkiai tu išgyveni savas problemas , o ką jau kalbėti apie manąsias.Aš sirgau vėžiu visus ištisus 2 metus , bet per visą savo gyvenimą nebuvau padaręs kažką gero kuo aš didžiuočiausi.Ir dabar , po to kai sutikau tave , aš didžiuojuosi , kad kaip ir tu sakei aš pakeičiau tavo gyvenimą.Aš džiaugiuosi susipažinęs su tavimi ir padėjęs tau.Džiaugiuosi , kad gyniau tave ir stūmiau tave , kad eitum į priekį negalvodama ką pasakys kiti.Visos akimirkos praleistos su tavimi buvo pačios laimingiausios mano gyvenime.Nesvarbu ar mes juokėmės ar ne , viskas dėl to jog TU buvai šalia.Būdamas su tavimi aš galėjau jausti kaip mano širdis pradeda plakti greičiau , o pilve pradeda skraidyti drugeliai.Nežinau ar įmanoma per tiek mažai laiko pamilti žmogų , bet aš pamilau tave.Aš tave pamilau, Lucy.Nežinau kaip būtų jeigu būtum žinojus apie mano liga , bet negalvokim kas būtu jeigu būtu.Viskas yra taip kaip yra dabar ir keisti nieko nereikia.Yra tik vienas dalykas kurio norėčiau tavęs paprašyti.Kad ir kas atsitiktų , kad ir kaip būtų skaudu ir liūdna niekada negrįžk atgal kur buvai.Gyvenimas daug geresnis ir mielesnis kai žiūri į jį spalvotomis akimis , nes kaip tu žiūrėsi į gyvenimą - taip į tave žiūrės kiti.
Myliu , Liam."
Mano rankos drebėjo , o lapas buvo permirkęs nuo mano ašarų.
"Aš tik dabar supratau , kad įsimylėjau tave."
***Autorės žodžiai***
Kodėl toks mažas dalykas kaip žodžiai kartais priverčia juoktis , o kartais verkti?Kodėl jie sukelia tiek daug jausmų?
Gyvenime mes daug laiko praleidžiame ieškodami atsakymų į tam tikrus klausimus.Mes ieškome jų net nenutuokdami , kad atsakymo paprasčiausiai nėra.Gyvenimas tuom ir yra įdomus , nes jis nori , kad mes patys į klausimus atsakytumėm savaip ir surastum lengviausia sprendimą SAU PAČIAM.
*PABAIGA*
---------------------------------------------------------
Labai norėčiau sulaukti komentarų apie VISĄ šią istoriją , kadangi tikrai stengiausi parašyti ją kuo geriau ir įdomiau , kad nenuvilčiau jūsų :) nesvarbu kiek laiko praėjo po jos baigimo.Visada lauksiu naujų skaitytojų komentarų ;)
VOUS LISEZ
My Own Hell
Nouvelles"Pasikeisk veidą" "Nusipirk normalių rūbų" "Nusižudyk" Kas yra skausmas?Turbūt visi jį supranta skirtingai.Vieniems tai mamos ašaros , kitiems miręs gyvūnėlis.O kitiems...Tiesiog žodžiai.Žodžiai kuriuos girdi nebe pirmą kartą.Kurie tave žlugdo , ver...