2.

8.1K 236 13
                                    

Probudily mě paprsky slunce,které dosahovaly přes okno až k mému obličeji. Otevřela jsem oči a zjistila jsem,že Philip vedle mě opět neleží. Jak typické,pomyslela jsem si,jeho brzké odchody byli čím dál tím častější. Vlastně si ani neuvědomuji,jestli se vůbec včera v noci vrátil domů. Ale podle úhledně složené peřiny na jeho straně postele se to očekávat ani zdaleka nedalo.

Vzala jsem telefon,který ležel na nočním stolku a obratem mu napsala krátkou SMS. "Kde zase jsi?" Nečekela jsem že mi během následujicí hodiny vůbec odepíše,takže jsem se odebrala do koupelny pod teplou sprchu,která mě snad probere. Dneska toho mám zatraceně moc na práci.

Po sprše jsem se zahalena jen v županu a s mokrými vlasy odebrala dolů do přízemí našeho domu,zapálit si na terasu. Venku bylo příjemně teplo a pofoukával jemný vítr,byl začátek léta. Posadila jsem se,vydechla kouř z cigarety a popíjela ranní kávu,když v tom mi začal zvonit telefon. Na displeji se ukázalo jméno mé nejlepší kamarádky Daniely.

"Platí dnešek?" Stálo v esemes.
"Jasně že jo,počítám s tím!" Odepsala jsem a přitom vyfoukla cigaretový kouř. Koněčně. Koněčně zase po dlouhé době vypadnu z domu. Už nějakou dobu jsem si nikde pořádně nevyrazila jelikož Daniela teď byla více než měsíc fotit v Maroku. Né že bych neměla žádné jíné kamarádky,to určitě ne,ale Daniela je mi ze všech nejbližší a říkám jí prakticky vše. Vlastně ona jediná ví,jaký je můj přítel ve skutečnosti. Známe se už od prvního ročníku střední školy. Obě jsme byli né příliš pěkné a dost tiché. Puberta hold dělá divy...

"Super,jsem u tebe v deset kotě,těším se😉." Přečetla jsem si ještě po zapípání esemesky. Mrkla jsem na čas "devět" řekla jsem si v duchu sama pro sebe. Zvedla jsem se a namířila si to do kuchyně. Rozhlédla se po místnosti a po chvilce přemýšlení jsem dospěla k názoru že stejně nemám moc hlad. Rozhodla jsem se,že bude nejlepší se jít připravit. Daniela chodí na čas a já už mám jen hodinu.

Otevřela jsem skříň a začala po ní těkat očima,venku je příjemně teplo,takže si můžu dovolit obléct už letní věci. Nakonec jsem zvolila jen jednoduché bilé tričko s dlouhým rukávem,modré džínové kraťasy do pasu a chlupaté hnědé papučky. Přidala jsem pouze zlaté hodinky,sluneční brýle a malou černou taštičku přes rameno. Mám ráda jednoduchý styl,nic přehnaného. Nemaluji se,jelikož mám řasy prodloužené a vlasy jsem pouze pročesala. Zdola jsem slyšela zvonek který mi oznámil příchod mé nejlepší kamarádky. V rychlosti jsem popadla kabelku,naházela do ní klíče,mobil a peněženku a vyrazila dolů za Danielou. Už mezi dveřmi mě uvítala medvědím objetím které mi tak moc scházelo.

"Pojedeme tvým nebo mým autem?" Byla otázka která byla mířena na mě.
"Pojedeme tvým." Odpověděla jsem Daniele a rebelsky se na ní usmála.
"Zase se ti nechce řídit co?" Zasmála se.
"Prokoukla jsi mě." Řekla jsem a mrkla na ni.

Nasedly jsme do auta a vyjely vstříc překvapení které Daniela přichystala. Celou cestu autem mi vyprávěla o zážitcích z Maroka. Já nadšeně poslouchala ale i tak jsem byla nesmírně ráda že už ji mám konečně u sebe. Nakonec jsme po asi dvaceti minutách jízdy zastavily před velkou,moderně vypadajicí budovou. Moc jsem nechápala kde to jsme ale kdyz jsme přišly blíž,měla jsem možnost přečíst nápis na dveřích "New visage clinic" takže klinika krásy. Usmála jsem se,Daniela přesně ví,co potřebuju. Už dlouho jsem nikde nebyla a mé strápené tělo potřebuje dostatečnou péči.

"Překvápko!" Oznámila mi Daniela s úsměvem a pokračovala "Né že bys nevypadala skvěle,ale vidím na tobě jak jsi unavená... zlato,potřebuješ o sebe nechat taky chvíli pečovat. Vím jaký je Filip a taky vím,že si zasloužíš něco lepšího a teď pojď." Usmála se,vzala mě za ruku a společně jsme šli dovnitř.

Rozhlédla jsem se kolem sebe,klinika byla opravdu nádherná,na směrovací tabuli bylo vše co jste si dokázaly jen představit. Od kadeřnic,přes kosmetiku a vizážisty až po plastické chirurgy. Daniela se na mě otočila a s úsměvem na tváři přednesla dnešní plán. "Takže,tady na klinice máme zaplaceno prodloužení vlasů,předělání řas,kosmetiku,masáže a depilaci,potom jdeme nakupovat a večer nás čeká jeden speciální večírek se spoustou prominentních lidí,chci ať se cítíš dobře a proto si musíš pořádně odpočinout a nechat se hýčkat zlato. Tak jdeme,jako první nás čeká kosmetika,potom řasy a depilace a nakonec vlasy a masáže." Když to dořekla vzala mě za ruku a rozešli jsme se do jednodlivých místností.

Už jsme prošly všechny procedury když mi přišla sms od Philipa "kde zas jsi ty špinavá čubko? Okamžitě se vrať domů nebo uvidíš jaké peklo zažiješ!" Když jsem si to přečetla,začaly mi po tváři téct vodopády slz. "Co se děje zlato?" Zeptala se mě s údivem na tváři Daniela. Ale já nám nechtěla kazit den a zaťežovat ji,tak jsem si rychle setřela slzy a snažila se obrátit řeč jiným směrem. "Nic se neděje,jen bych si potřebovala před nákupy zajít domů." Řekla jsem a věděla jsem,že doma mě bude čekat učiněné peklo. Ale už teď jsem tušila,že se z toho musím za každou cenu dostat. Teď a nebo nikdy. Byla věta která mi zněla v hlavě.

Hello guys,tak jsem tu zase s další kapitolou a mám na vás dvě otázky
1) co si myslíte že se stane až přijde Kate domů?
2) myslíte že by měla Kate s Philipem zůstat?
Své názory mi pište do komentářů <3
Commented,liked and votes angels!❤️

Ve zlaté kleciKde žijí příběhy. Začni objevovat