Selena: "Kendimden Emin Hissediyorum❤

190 9 0
                                    

Selena Gomez, Flare dergisinin Kasım 2015 sayısında giydiği deri elbiseyle kendi enfes tarzını gözler önüne serdi.

23 yaşındaki ünlü çıktığı randevular, aşk hayatı ve daha fazlası hakkında sohbet etti.

Randevulaşma ve Tinder hakkında: "Tinder kullanmazdım! Sanırım bu beni biraz ürkütür. Randevulara çıkıyorum. Bu o kadar da zor değil. Hoş bir genç bayanım [güler] ama bu benim odak noktam değil. Şu an daha çok kendimle olma fikriyle doluyum."

Roller coaster gibi olan iki yılı hakkında: "Geçmiş iki yıl içinde çok şey hissettim; aşırı aşık olmam ve sonra büyümekle alakalı şeylerle başa çıkmam ve bütün bu karmaşık ve heyecan verici güzel deneyimler falan."

Taylor Swift hakkında: "Saygı ve hayranlık duyduğum bir grup kadın, hepsi birbirini destekliyor ve Taylor'ın insanları bir araya getirme konusunda iyi bir yöntemi var. Bu benim için iyi oldu çünkü ne kadar fazla çalışmaya başlarsam o kadar çok rahatsızlık duyuyordum. İnsanlara güvenemiyordum ve Taylor'ın her şeyi çıplaklaştırıp sadece insan olmayı sağladığı bi yönü var. Bunu seviyorum."

İnancı hakkında: "Tüm dinlere saygı duyarım ve insanları daha fazla güçlü olmaları konusunda teşvik ederim, her nasıl yaparlarsa yapsınlar. Çünkü -benim açımdan Tanrı'yla- bir bağın olması güzel bir şey. Yani bu konu hakkında hep net olmuşumdur. Merhamet sahibiyim, affedici biriyim ve bu benim hayatım, bu benim yaşamayı seçtiğim hayat. Yaptığım seçimler konusunda hiç pişman olmadım -ki gurur duyuyorum."

Sosyal Medyayla büyüyen kızlara verdiği tavsiye: "Sosyal medya gerçek değil. Hiçbiri gerçek değil, hatta yorumlar bile. Özellikle sosyal medyadaki fotoğraflardaki gibi görünmek zorunda olduğu düşünen kadın ve kızlar için çok zor. Bu beni kırıyor. İyi hissettiğimde ya da kıyafetlerimle güzel göründüğümde fotoğraflar yüklüyorum, ama mesela caddede yürüdüğüm fotoğraflarımı koymuyorum. Benim korkunç fotoğraflarımı Google'a aratabilirsiniz. Her yerde bulabilirsiniz. Bunu umursamıyorum. Sosyal medya eğlence ve görüşlerinizi online paylaşabileceğiniz bir yer."

Halkın onu yetişkin bir sanatçı olarak görmesinin zor olması üzerine: "Bence insanlar benimle beraber büyüyor. Bazı anlarda insanlar benim farklı bir şey yaptığımı görüyor ve buna alışkın olmadıkları besbelli. Sonuç olarak artık 16 yaşında değilim. Genç bir kadınım, büyüyorum ve bunu rahat hissettiğim şekilde yapmayı deniyorum."

SELENATOR❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin