Selena ile Justin evlilik hayellerimi kuruyor?❤

157 12 14
                                    

Selena Gomez ve Justin Bieber ikilisi ayrıldıktan sonra bir çok kez birlikte görüntülenmiş ve kafalarımızda hep soru işaretleri bırakmışlardı. Birlikte oldukları süre içerisinde kavga eden ikili her ne kadar karışık bir ilişki yaşasa da birbirini çok seviyordu.

Son ayrılıklarından sonra tekrar bir araya gelmeyen Selena ve Justin'in birbirlerini sadece arkadaş olarak gördüklerini düşünsekte OK! Magazin bunun böyle olmadığını söyledi.


OK! Magazine konuşan bir kaynak ikili hakkında önemli açıklamalar yaptı. Bu açıklamalarda kaynak "Selena, Justin'in hayatının aşkı olduğunu itiraf ediyor, sadece biraz daha bazı duyguların olgunlaşması için bekliyor" dedi. Sonrasında devam ederek "Justin ile evlenip hayatının geri kalanını onunla geçirmek istiyor. Diğer çocuklar ile yakınlaşamıyor" dedi.

Bu oldukça iddialı bir açıklama. Doğrusu bu söylenenlerin gerçek olup olmadığından çok emin olamıyoruz. Selena ve Justin'in tekrardan birlikte olması bizi pek fazla şaşırtmaz bu bir gerçek ama evlilik olayı gerçekten de bir üst aşama ve çok ses getirir.

Ya artık Jelenayı destekliyorum çünki Selenanın beyenmediğimiz biriyle evlenmesine dayanamam mesela Zedd Selena ve Zedd'in evlendiğini düşünüyordum çok kötü oluyordum yaa Selena gibi güzel bir kadın Zedd gibi biriyle evlenirse bu bir mucize olur ama Justin beyimize geldiğimizde çok yakışıkli ayrıca Selenaylada gayet yakışıyorlar ama bana Zayn mı? Justinmi ? Harry mı? deseler Zayn ve Harry arasında kalırım ama Zayn la Selena çok yakışıyorlar eğer sevgili olsaydılar Bad Boy Ve Bad Girl olurdular yani çok güzel olurdu ama hepimizde biliyoruz ki bu bir hayel (

SELENATOR❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin