Bohaterowie

24 1 0
                                    

Nicole Black
Główna bohaterka. Ma włosy koloru blond i niebieskie przenikliwe oczy. Uwielbia czytać książki i słuchać muzyki. Nie interesuje się modą, ale ubiera się modnie, ponieważ jej tata jest projektantem, a mama modelką. Ma 16 lat. Urodziła się 16 Maja 1999 r. Idzie do pierwszej klasy liceum. Niedawno się przeprowadziła i nikogo nie zna. Jest bardzo ładna. Jest jedynaczką.

Harry Fight
Ma kruczoczarne włosy i orzechowe włosy. Lubi czytać książki fantasy i słuchać muzyki. Ma jedną siostrę Lily, która jest jego bliźniaczką i przyjaciółką Nicole. Jest pewny siebie, ale nie arogancki. Ma bogatych rodziców. Jest bardzo przystojny. Urodził się 13 Lutego 1999 r. Ma 16 lat i idzie do pierwszej liceum.

Lilyanne Fight
Ma włosy i oczy takie jak brat bliźniak Harry tylko, że długie. Jest do niego podobna, ponieważ też lubi czytać książki i słuchać muzyki. Jest towarzyska. Ma to do siebie, że łatwo jej zaufać. Nie da się jej nie lubić. Urodziła się tak jak Harry 13 Lutego 1999 r. Ma 16 lat i idzie do pierwszej liceum.

Christian Johnson
Ma miodowe oczy i włosy koloru ciemnego blond. Jest spokojny i przyjacielski. Lubi czytać i słuchać muzyki. Ma bogatych rodziców i trzy młodsze siostry Angelinę(13 l.), Alexandrę(13 l.) i Camile(15 l.). Zawsze można zwrócić się do niego o pomoc. Od dziecka jest przyjacielem Harry'ego. Urodził się 25 lipca 1999 r. Ma 16 lat i idzie do pierwszej liceum.

Amber Stone
Ma rude włosy i zielone oczy. Jest bardzo miła. Zawsze warto do niej się zwracać po pomoc. Ma łagodny charakter, ale jak ktoś ją zdenerwuje trzeba usuwać się z drogi. Lubi czytać i słuchać muzyki. Ma bogatych rodziców i brata Patrica. Urodziła się 19 stycznia 1999 r. Ma 16 lat i idzie do pierwszej liceum.

In pursuit of happinessOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz