"Good to see you"

94 2 4
                                    

Jade's point of view:

"To si ze mě musíš dělat prdel! Jak mi tohle chceš jako vysvětlit?!" vyštěknu na toho debila, který sedí přede mnou a krčí se v tom zasraným křesle.

"J...já za to nemůžu. Payne nějak ty papíry prohodil a..."

"A...? Děláš si ze mě prdel?! Jak Payne mohl něco prohodit, když ty papíry neměl u sebe vůbec mít!" vyštěknu na něj ještě víc nasraně než předtím.

"No, já...neměl jsem čas a tak jsem mu je dal a...asi jsem mu to vysvětlit...blbě." Skrčí se ještě víc v tom podělaným kolečkovým křesle.

"Jak si nemohl mít čas?! Vy si tady ze mě všichni střílíte!" křičím mu do obličeje.

Do dveří vejde Malik a je mu úplně jedno, že jsem mu sto-krát říkala, že má klepat. Kráčí si to kolem mého obrovského stolu až ke mně. Přitom si dvakrát ulízá to svoje posraný háro.

"Lásko, tak se tak nerozčiluj," šeptne mi do krku a nezapomene mě na něj líbnout.

"Jdi do prdele Maliku," řeknu mu a odstrčím ho od sebe.

"Ale no tak, tohle není nic proti tomu, co ti chci sdělit babe," řekne mi. Z jedné kapsy vytahuje cigaretu a z druhé zapalovač. Zapálí si a do stropu vydechne kouř.

"Právě teď jsem se dozvěděla, že jsem kvůli tomuhle kokotovi a pár dalších, přišla o dvacet miliónů dolarů! Tak mi zasraně řekni, co může být ještě horší, než tohle!" řeknu a zkoumavě se na něj podívám.

"Vždyť je to jenom podělaný obchod. Takových ještě bude," odpoví mi jako bych mu vůbec neřekla, že mi rukama proteklo dvacet miliónů dolarů.

"Jasně, takových určitě ještě bude. Zase nám to vyfoukne ten podělaný debil z Británie! Ten kokot vyváží už dost dlouho drogy za moře. Teď jsem na řadě já!" řeknu, až závistivě. Kdo by nebyl. Tyhle obchody se tomu kokotovi daří.

"Styles je v L. A. a nemyslím si, že jen tak odjede," poví mi klidně.

Zasraný Styles! Člověk o něm jednou mluví a hele, on už je tam kde přesně nechcete. Navíc, jak si ten kokot dovoluje vstoupit na moje území. Satan, aby ho sežral, zmrda jednoho podělanýho. Nejradši bych mu uřízla ptáka a vystavila si ho na zeď jako loveckou trofej.

"Tak to bychom ho měli, jak se patří uvítat," odpovím mu, po chvíli přemýšlení nad mojí situací a zákeřně se usměji. Tohle je moje teritorium a Styles tu nemá co dělat!

.......................

Vystupuji z mého Nissanu a mířím si to k té kudrnaté hlavě, co mi stojí zády. Nenávidím Styles už od té doby co jsem se dozvěděla, že existuje. Taky kdo by měl rád takového kokota. Je mi opravdu líto Gemmy, která je jeho sestra.

"Dívejme se, jaký odpad k nám dovezli," řeknu posměšně.

Okamžitě se ke mně otočí on i všichni, co jsou kolem něj. Vidím, jak se nadechuje a zatíná čelist. "Drž hubu, nebo přes ni brzo dostaneš," vyštěkne a ještě víc se zamračí.

"Už se třesu," odpovím mu ironicky a dodám ještě smích. Toho dle zmrda se bát nikdy nebudu, ani kdyby na mě mířil jakoukoliv zbraní na světě.

"To by ses měla, protože takový děvky, jako jsi ty, brzo tak ojedou, zabijou a odjedou," řekne a zasměje se tomu pitomému vtipu, který dostal narychlo z hlavy.

"Opravdu vtipný. Zasmáli jsme se úplně všichni," odpovím mu suše. "Ono se ale není čemu divit, přece se říká, že vy Britové jste suchaři," řeknu a pozoruju, jak je čím dál tím víc nasraný.

"Drž hubu a jdi si po svejch, nejsem zvědavý na děvku, která mě bude obírat o čas," vyprskne.

"Drž radši ty hubu, nebo ti připomenu, že tohle je moje město. Tohle i zbytek Spojených států. Nejsi tu vítaný a radila bych ti, abys co nejrychleji vzal tu svojí britskou prdel a odjel!" povím mu docela klidně. I když v sobě držím všechno, co mu chci říct. Taková podřadná nula jako on, mi nebude nadávat do děvek.

"Víš co?! Já si budu dělat doprdele co chci a ty mi v tom nezabráníš," řekne mi.

"To si jen myslíš chlapečku, ale klidně si mysli dál, protože jsem právě zjistila, že nemám čas na mrhání ho s tebou, ale neboj, ještě se uvidíme," odpovím mu a na chvíli nahodím skleslý výraz, ale pak ho zase vrátím do mého zákeřného úsměvu.

Otočím se a kráčím ke svému autu. V patách mám Malika a ještě pár dalších. Nikdy nechodím na schůzky nepřipravená. Jenom debil by šel někam sám. Sice jsem říkala, že jeho se nebojím, ale ty jeho poskoci nejsou takový citlivky, jako je on.

"To doufám. Mrcho!" zakřičí za mnou a vztyčí na mě prostředníček.

Pohrdavě se na něj podívám a rychle nastoupím do auta. To rychle nastartuji a vyrazím od toho kokota, který mi tak hnul žlučí. Ne ani tak těmi slovy, ale spíše jeho přítomností tu. Nemám ráda, když mi někdo cizí přebírá obchody. Navíc on nevěstí nikdy nic dobrého.

Konečně se mi povedlo přidat další díl. Tenhle příběh mě tak moc baví psát (i když se to teprve rozjíždí :D), ale nemám moc času, kvůli škole. Měli by ji zakázat! :D I tady u tohoto příběhu budu přidávat písničky, takže...tady máte píseň od Rihanny Bitch Better Have my Money. A nahoře je Jade.

Za případné chyby se omlouvám.

Vaše vylele.

  




Contract /POZASTAVENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat