Bílý Nissan Gtr vyjel do jedné z mnohých ulic na okraji Londýna. Těsně před koncem ulice zastavil u typicky vypadajícího domu pro Londýn a celou Británii.
Vystoupila z něj blonďatá středně vysoká dívka. Na sobě měla černé skinny džíny, černé tílko, přes to černou koženou bundu, na nohou měla conversky Chuck Taylor v černo-červené barvě. Nevypadla jako zdejší a ani nebyla. Kůži měla lehce opálenou a každý kdo ji potkal, ji typoval na L. A. a typoval správně.
Dívka se rozhlédla po dlouhé ulici. Doufala, že ji nikdo nepozná. Neměla náladu na nějaké hry se Stylesovým gangem. Už tak měla problémy na letišti kvůli těm pitomcům z ochranky.
Ještě jednou se rozhlédla a nakonec se vydala vstříc domu. Znala ho moc dobře. Byla v něm už několikrát. Svojí kamarádku a její rodinu, která v něm bydlela, jezdila navštěvovat dost často. Nikdy jí však neřekla, kdo vlastně je. Řekla jí kdo je, ale ne úplně.
Když přišla ke dveřím, chytla do ruky klepátko a jemně s ním udeřila do dveří. Netrvalo chvíli a ve dveřích se objevila dívka s dlouhými hnědo-blonďatými vlasy.
"Ahoj," vykřikla. Hned se nahrnula k dívce s blonďatými vlasy a objala ji. "Musím ti představit svého bratra. Je úžasný, počkej, až ho poznáš," řekla nadšeně. Chytla blondýnku za ruku a vtáhla ji do domu.
Blondýnka byla nadšená, že ji vidí, těšila se, že uvidí ji a malou Sam a jejího manžela, ale neměla náladu na někoho jiného. Chtěla navštívit svojí kamarádku a její rodinu, ne se seznamovat s její další famílií. Nikdy nebyla na seznamování.
"Neboj, bude se ti líbit. Je milý a...neměj ten svůj pohled!" vykřikla. A dál táhla blonďatou dívku za ruku.
"Tady je," řekla, když ho uviděla stát zády k ní. "Harry, tohle je moje kamarádka Jade Wood. Jade, tohle je můj bratr Harry Styles."
Ahoj lidi, takže tohle je můj nový příběh. Je a bude trochu jiného žánru, než bylo DL, takže abyste nebyli překvapení. :) Doufám, že se vám prolog líbí a doufám, že tady uvidím komenty a votes. :) Samozřejmě je to jen na vás. :)
Vaše vylele.
ČTEŠ
Contract /POZASTAVENO/
Fanfiction"Chceš na hrob růže, nebo ti budou stačit kopřivy?" "Myslím, že si je vyberu až na tvým pohřbu." POZOR!!! V příběhu se vyskytují vulgarismy, drogy, alkohol, sex a mnoho další!