Jade's point of view:
"Dvojitou whisky!" zakřičím na sexy barmana, který by stál za hřích. Mám pocit, že si dneska užiju.
"Tak co, už si se uklidnila?" zeptá se mě ten tupec, který mi pořád leze za zadkem. To že se s ním sem tam vyspím, kvůli chuti na sex, neznamená, že mezi námi něco je. Měl by si ujasnit svoje city, nebo jak se té píčovině nadává.
"Maliku! Já tě na vodítku nemám, tak co za mnou pořád lezeš?!"
"Zlato, chci si vrznout a pomazlit se," odpoví mi. Nahodí ten svůj neodolatelný úsměv a čeká, kdy mu skočím do náruče.
"Odpal! Dneska na tebe mám opravdu náladu!" řeknu mu a i se svojí whisky si to mířím k otevřené zídce, ze které jde vidět dolů na obrovské parkoviště.
Zastavím se u velkého šedého sloupu a opřu se o něj. Dívám se na všechny ty závodní auta, které se za chvíli budou prohánět nočními ulicemi L.A. Miluji závodění. Zaprvé je to úžasný pocit, řídit auto a zadruhé miluji zakázané věci. No a ilegální závody jsou to nejlepší, co může být. Teda, v mém seznamu je to až po dobrém sexu a alkoholu.
"Dnes nezávodíš?" Objeví se u mě zase ten Pákistánec. Mezi levými prsty drží cigaretu a v pravé má flašku vodky.
"Ne, dneska ne. Dnes nechám výhru někomu jinému, řeknu pokojně."
"Tvoje ego je někdy dost velké zlato," řekne mi a vtáhne do sebe nikotin.
Okamžitě dostanu chuť na nikotin. Ruku natáhnu k němu a naznačím mu, aby mi dal svojí cigaretu. Okamžitě pochopí a mezi ukazováček a palec mi dává cigaretu. Dám ji mezi rty a popotáhnu si z ní. Hned jak vyfouknu kouř, uleví se moje tužba po nikotinu. Jenom mu rukou naznačím, aby si vzal jinou, protože tuhle jsem si právě zabavila.
"Každá ta děvka dole i tady nahoře moc dobře ví, že kdybych závodila, zase by prohráli!" odpovídám mu na jeho předchozí uštěpačnou poznámku.
Nic na to neříká, což znamená, že mám pravdu. Nikdo mě ještě v závodech neporazil. Všichni ti inbecilové jsou tak neschopní, že je vždycky porazím a je jedno, jestli ve dne, nebo v noci. Nechají se porazit všude a nijak se tomu neubrání.
"Jade!" Objeví se u mě Liam. Zadýchaně se chytá za hruď a snaží se pořádně nadechnout.
"Co je?!" vyštěknu na něj, když se nemá k mluvení. Kdyby ten debil zapracoval na té svojí kondičce, bylo by vše lepší.
"Styles!" dostane ze sebe.
"Co Styles?!" zakřičím na něj.
"Zoey...ona....oni jí zatkli a...Styles jí zaplatil kauci a..."
"Cože?!" zakřičím na něj. Předpokládám, že moje tváře rudnou zlostí. Jak si ta svině britská dovoluje platit kauce mým lidem. Doufám že....
"Nechal ji?" ptám se ho a snažím se zůstat v klidu. Jestli jí ten kokot nedal svobodu...dojebaný pravidla!
"No...ne. J...je tady a...no... vsadil ji do závodů a..."
"Mám ti vyřídit a teď cituji: "Pokud tu mrchu chce, tak ať si ji jde vyhrát," říká mi Zack. Postaví se vedle Liama.
Sice nevím, jak se tady objevil, a vůbec, jak se připletl do naší konverzace, ale právě teď jsem za to ráda. Paynovi to vždy moc trvá, protože se mě bojí.
"Kde je?" řeknu a stále si udržuji svoje klidné já, i když... Ten kokot mě tak naštval!
"Dole. Připravuje se na závod," odpoví mi.
ČTEŠ
Contract /POZASTAVENO/
Fanfiction"Chceš na hrob růže, nebo ti budou stačit kopřivy?" "Myslím, že si je vyberu až na tvým pohřbu." POZOR!!! V příběhu se vyskytují vulgarismy, drogy, alkohol, sex a mnoho další!