Jades point of view:
"Jade! Jade! Doprdele zastav!" křičí za mnou Sandy. Stále na sobě nemá svůj top, takže jakmile se za mnou rozběhne, mužská populace se k ní stočí.
"Co je?!" vyštěknu na ni. Konečně zastavím a otočím se. Moje levá tvář mi strašně pulzuje a docela i pálí.
"U zadní brány je polda a chce s tebou mluvit," říká mi mezitím, co si na svůj pravý ukazováček namotává svoje černé kadeře.
"Proč?! Ať to vyřídí někdo jinej, nemám na ty bastardy náladu," řeknu a snažím se svůj tón hlasu držet na uzdě. Nebudu si na ní vylívat zlost na ní zrovna ne.
"Oni chcou tebe. Doprdele! Já vím, že jsi nasraná, ale ten kokot neodjede, dokud tam nepřesměruješ tvůj pevnej zadek." Koukne na mě a mrkne, na což si vtáhne do pusy horní ret.
"Sereš mě, protože moc dobře víš, jak semnou máš mluvit," vyplivnu a upřeně se na ni podívám. Pod mým pohledem se sice trochu skrčí, ale nadále se snaží tvářit neutrálně. Nakonec ji s nezájmem obejdu. Moje kroky nasměruji k zadním vratům. Když se blížím k zadní části areálu, uvidím tam Malika a taky Payna a pár dalších očumujících kokotů.
"Co se děje?" ptám se policajta, jakmile se dostanu ke vratům.
"Co se děje?! Můžete mi vysvětlit, co to má znamenat?! Tohle auto?! Ten závod?! No?!" zakřičí na mě a poplive mi ruku.
"Nový?" zeptám se okamžitě. Když mi dojde, že jiní poldové jsou na to zvyklí.
"Ano. Jmenuji se Thomas Stone a byl jsem sem přeřazen z Jižní Karolíny a opravdu mě překvapuje, jak to tady vypadá." Nesouhlasně pokývá hlavou.
"Tak pane Stone, byla bych ráda, abyste se mi nesral do věcí, do kterých je vám úplný hovno," řeknu mu a dám se na odchod. Nezajímá mě nějaký kretén, který nedostal příručku "LA jak to tady chodí" opravdu ne.
"Zastavte se, slyšíte mě?! Okamžitě pojďte sem!" zakřičí na mě.
Okamžitě se otočím a vrátím se k němu. Pravou ruku vyšvihnu k jeho krku, který stisknu, tak, aby se ten kokot začal dusit. "Tak poslouchejte, tohle je moje území a tady jsou moje pravidla. Nikdy už na mě nezvednete hlas. Je vám to jasné?! Protože jestli ne, mohlo by se vám, nebo vašim nebližším něco stát," řeknu mu blízko jeho tlamy a nakonec ho pustím.
"Vyhrožujete mi? Víte, kdo já jsem?! Já jsem Thomas Stone policista a občan Spojených Států Amerických. Zažaluji vás za vydírání a..."
"Jo?" zeptám se ho pobaveně. Nemůžu si pomoct, ale to tomu debilovi to asi nedochází. Víte co, klidně si jděte a udejte mě. Pak si přece povíme, kdo vyhraje." Vysměju se mu do xichtu a konečně definitivně odcházím.
"Kde je Styles?" zeptám se Malika, jakmile ho uvidím vedle sebe.
"Proč? Snad ti nechybí?" zeptá se mě. V hubě má zase cigaretu, z které do sebe vtahuje nikotin. Je u toho neuvěřitelně sexy, to se musí uznat.
"Ano, moc mi chybí. Opravdu moc," odpovím s ironií. "Potřebuji, aby si odtáhl tu svojí kraxnu."
"Aha."
Otočím se k němu čelem a zmateně se na něj podívám. Opravdu řekl jen jedno slovo?! Ten bastard má vždycky milion připomínek.
"Co je?" zeptá se mě. "Co je?" zeptá se mě znovu. "Sakra! Mám něco na obličeji? Nebo na vlasech?" zeptá se. Okamžitě si začne hrabat na svoje vyčesané černé vlasy a ještě víc si je "vyčesává" nahoru.
ČTEŠ
Contract /POZASTAVENO/
Fanfic"Chceš na hrob růže, nebo ti budou stačit kopřivy?" "Myslím, že si je vyberu až na tvým pohřbu." POZOR!!! V příběhu se vyskytují vulgarismy, drogy, alkohol, sex a mnoho další!