Bölüm 2

34 3 0
                                    

Oley!

Ablanız ANTALYA DENİZ KOLEJİ ÜNİVERSİTE KONSERVATUAR BÖLÜMÜNÜ Kazanmış. Açıkçası beklemiyordum yani evet sesim güzel ama %100 burs vay ya ben neymişim konservatuar bölümü 3 'e ayrılıyormuş alet çalıp söyleyenler şarkı söyleyip tiyatro oynayanlar bide eşit ağırlık hepsini yapanlar ( tiyatro alet söyleme ) eşit ağırlığı istediğim bölüm hemde ilk tercihim Allah'ım çok mutluyum ! Gece gündüz çalışmıştım. Ah bu arada ben yarın 18 oluyorum. Evet elifle abla kardeş olduk çok önem veriyorum ona okulun alt sokağında bi apartman dairesini kiraladım herşey çok güzel.
------
Bugün yeni evime taşındım. Çok mutluyum. Mutfağımda hoşmuş yani. (Multi)
Komşumla tanıştım. Adı Efsun. Çok tatlı bir kız. İstanbul Üniversitesi Tasarım Bölümünü kazanmış.
Evimin rengi kahverengi tarzı. Benim bütçeme göre çok iyi bir daire. Ama bir sorun var.
Benim acilen iş bulmam lazım!
Yine bir cafede çalışmak istiyorum ama bu kez gitar çalarak. Gitar benim hayatım.
Üniversiteye kayıt yaptığımda bana piyanonun zorunlu olduğunu gitarı ve bir dersi daha seçmem gerektiğini söyledi. Ben solo seçeceğim.
Ve.......
Kendime bir kaykay aldım!
Küçüklüğümden beri kaykay kaymayı biliyorum. Ama 16 yaşımdayken kaykayımı alıp kırdı gıcık LISE SON!
Ve o zaman çalışmıyordum bile. Yani kaykay alamadım kendime.
Pembe kaykayım çok tatlı. Ve bir başka hobimde voleybol! Yaz bitmeden gidip kesin plajda voleybol oynamalıyım.
Efsun da oynamayı biliyor onunla oynarız her halde.
Servis ayarladım bir tane. Kitap defter masrafı var.
Tek iş bana yetecek mi çok merak ediyorum açıkçası. Hmm aslında müzik gitar için özel ders verebilirim bu çok iyi olur evimde evet hem çalıp hem ders vermek uuvv çok güzel :) Aslında bir fotokopi yapıp işlek caddelere asarsam iyi olur evet bunu yapıcam ufff ya şimdi kıyafet derdim var bide benim hiçbir üniversitenin forması olmadığından doğal olarak bizimkininde yok zaten özel beklemezdim. Ve bu okulda inşallah ama inşallah bana bulaşmazlar ya rabbim tüm evimi yerleştirdim küçük şirin bi ev duvarları bej renginde siyah ve mavili koltuklarım var küçük 70 ekran bi de televizyonum zaten 1+1 evim amerikan mutfak banyo ve yatak odası :) .

suyumu içip kumandayla televizyonu açtım maç vardı bügün beşiktaşın ama lig tv olmadığından izleyemiyordum küçük siyah laptopumu açtım ve kendime instagram facebook twitter açtım neymiş bunlar diye. Bir çok arakadaşım kullanıyordu. Facebook açtım kendime ve ilk gönderim gitar kursum oldu. Veeee....

1 DAKIKA SONRA ILK OGRENCIM ARADI!

6. Sınıf öğrencisi pelin! Yarın 6 da dersim var. Evime gelemeyeceği için onun evinde yapacağız.

Ve iyi haber herşey çok iyi gidiyor. Bir tek 1 hafta sonra okul başlıyor ama benim içimde kuşkular var. Bakacağız artık ne olacak acaba?!

UzayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin