Bu kokuyu taniyordum.
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Sabah uyandığımda biraz mutsuzdum yurt harici bi yerde ilk kez uyaniyordum bunun ustune bide kapali hava eklenince sanirim bu normaldi. Duşumu alıp saçlarımı kuruttum siyah saçlarımı örgü yaptım perćemlerim onden cikmisti pantolunumu giydim omzu dusuk tisort gecirdim bide uzerime. Nefsitimi hazirladim nescafe yapip televizyonun önüne geçtim . Sabah haberlerine baktım Fox yine en guzel sunuyordu. Disney channele baktim Finies ve Forb vardı biraz da izleyince evden cikma vaktim gelmisti dislerimi fircalayip cantami gitarımı aldim. Bildigim ilk otobus duragi okulun onundendi. Okulun önüne geldim. Karşıdan karşıya geçerken bir arabanın hemen arkamdan geçmesiyle dengemi sağlayamadim ve yere düştüm. Dizime dokundum şişmişti ve büyük ihtimal derim siyrilmişti. BMW nin kapısı açılınca bana çarpan dangoloz Köpeğe baktım.
Sanırım bu köpeklerin en güzeliydi...Ayrı bir cumhuriyet kurmuş açik kahverengi karamel tonu saçları rüzgar yüzünden yana eğilmişti. Gözlerini kısmıştı. Siyah gözleri vardı sanki bir yağmur bulutu gibiydi
. Otoban gibi omuzları vardı . Mavi tişortünü zorlayan ve belli olan baklavaları kasılan deri montu. Herşeyi birbiriyle uyumluydu.Yanıma eğilince kokusunu ciğerlerime doldu. Bitter çikolata , karamel erkeksi bir kokusu vardı sert sesiyle "İyi misin?" Kurduğum rüyadan sarsılarak uyandım . Hafif tebessüm ettim. Ayağa kalkınca sendeledım oda ayağa kalkmıştı ve üstüne düstum göğuslerimiz birleşti düşmemiz için dirseklerimden tuttu başım omzuna düştü kafamı kaldırınca yüz hatlarını tek tek sayabilirdim. Dudağının yanındaki ufacık beni çatılmış kaşları nefesi kokusu...
dudağı kıvrıldı neredeyse dudaklarımız birleşecekti. "Sakar " dedi. Yine aynı ses otobüs gelince hiçbişey demeden otobuse bindim. Adı neydi acaba ? İstanbul cardî geçirdim ve boş bir yere oturdum. 30 dakka sonra durağa gelmiştim
Evet heyecanlıydım hemde fazĺasıyla . 5 dakikalık yolu ayağım yüzünden 7 dakika 10 saniyede yürümüştüm. Evet gelince bahçe kapısından içeri girdim . 10 katlı bir apartmandı. Ben 30 numaralı daireye gidecektim zile bastım gòruntu gorebiliyordu karsi taraf kapi acildi asansore binip 10. Kata cktim her katta 3 daire vardı. Asansòrden inip hemen yanıma dòndüm kapıyı çaldım. Kapıyı bir bayan açtı. Sanırım kızın annesiydi.
"Hoşgeldin Güneşçiğim sen geç ben ve eşim şirkette olucaz burda pelin ve abisi uzay olucak iyi günler " dedi ve kaçtı. Sanırım evde ayakkabıyle dolaşıyorlardı converslerime baktım bağcıkları açılmıştı bağlayıp eve girdim kapıyı kapattım o sırada içeriden açık kahverengi saçlî iki orgülü bir kız geldi "Hoşgeldin öğretmenim odamda ... Aaaa" en son çakan şimşekle gelip bacaklarıma sarıldı o sîrada başka bir odadan Ne!?
Bu kafede bana kahvesini kırk kez getirttiren çocuk Uzay . Altında sadece şort vardı. Bacaklarında çıkmış ona erkeksi görunum veren tüyler . Gözlerimi yukarı doğru çevirdim 1 ,2,3,4,5,6 tane baklavası vardı. Tahminen bunları yapmak için çok uğraşmıştı. Belirgin köprücük kemikleri geniş omuzlari yeni çıkmaya başlamış sakaklları ağaç kahveremgisi gözleri yeni uyandığını açıkça belli ediyordu. Eliyle karamel rengi saçlarını karıştırıp yanımıza geldi. Uykulu ve kulağa melodi gibi gelen sesiyle bıkmış gibi "Yinemi abim?" Diyip tahminen banyo olarak tahmin ettiğim kapıyı açti ve girdi. Pelin bana gülümseyip elimden tuttu ve odasına doğru çekiştirdi. O abisinden gitarın temellerini öğrendiginden bana sadece şarkılar kalmıştı kolaydan başlamak adına Yıldızlarına ltında şarkısından başladım. Ilk baş fotokapi makinesinden defterimdeki notaları çıkardım.ve çekip önüne koydum
"Ilk baş ben başlayım ellerime dikat et "diyip sağ elimi gösterdim elimi tellerin üstüne koydum bir kaç kez dokundum İlaç gibiydi. Ve şarķıya başladım.Benim gönlüm sarhoştur
Yıldızların altında
Sevişmek ah ne hoştur
Yıldızların altında
x2Mavi nurdan bir ırmak
Gölgede bir salıncak
Bir de ikimiz kalsak
Yıldızların altındaYanmam gönlüm yansada
Ecel beni alsada
Gözlerim kapansada
Yıldızların altında
x2Gözlerim kapansada
Yıldızların altındaBenim gönlüm sarhoştur
Yıldızların altında
Sevişmek ah ne hoştur
Yıldızların altındaYanmam gönlüm yansada
Ecel beni alsada
Gözlerim kapansada
Yıldızların altında
x4Gözlerim kapansada
Yıldızların altında
x2Şarkı bitince kafamı yukarı kaldırdım. Kapıya bakınca bizi izleyen bir çift mükemmel gözle karşılaştım farkedilince hemen gitti. Pelinle biraz daha çalışınca kurs saatimiz bitmişti. Ama yağmur o kadar hızlı yağiyor du ki. Kapşonlumun şapkasını taktımve pelini optim . Diger okuz cikmamisti bile. Dışarı çıktım yağmur yağiyordu dolu yağiyordu rüzgar sert bir şekilde esiyordu bahçe kapısına 2 adım kalmış iken Beklemediğim anda sert bir rüzgar geldı. Beklemediğim için ayağım havada kaldi yere düstüm bileğimi hareket ettiemiyordum. Çok güzel ya bununla birlikte rüzgar ýüzünde tokam da gitmişti saçlarım açılmıştı yüzüme geliyordu dolu buzlari yuzunde kafam ağırmaya başlamıştı. Kendimi bahçe kapısına yasladım nefesimi kontrol ettim . Bahçe kapısından yardım alarak ayağa kalktım o sırada apartman kapisı açildi uzay çıktı. Koşarak yanıma geldi beni kuçagına aldı ve içeri goturdu asansore gelince hala birakmamisti "Adini bilmedigin bir kizi kucagina aliyosun uzay? ""Güneş""Ne!""Adın güneş ""Nerden""Çok meraklısın." O sırada kapiya gelmistik kapiyi calinca pelin acti. Ben pelinin odasina gectim o siara uzay bana kendisinin eşarfman ve tisortlerinden getirdi. Saçlarımı kurutup giydim. pelini tokalarindan birkyle sacımi kuyruk yaptim o surada Yıldız hanim aradi Bu gece gelemeyeceklermis yagmur yuzunden. Boylece yemek bana kalmisti. Uzay televizyon izliyodu pelini yanima aldim uzay da gelip yanimiza oturdu. Tabureyi alip yanima koydum peline ve kendime onlu bagladim pelin cok keyiflenmisti. Pelin taburenin ustune cikti . Birlikte pasta makarna ve salata yaptik. Ben masayi yerletirdim pelin de ellerini yikamaya gitti. O sirada uzay siritiyodu . "Ne guluyon?" "Dudaginda" dilimde dudagimin kenarlaeini yokladim "Gel " gidip uzayin yanina oturdu dudagimin kosesinden bas parmagiyla cikolatayi aldi. Avucunu yanagima koydu onun kahverengiler dudaklarim ve benim yesillweim arasinda gidip geliyodu "Cikolata yerken dikkatli olucam dedim " ve gulumsedim bas paagini gamzeme koydu "bencede " dedi bende yanindaki yerime yerlestim pelin de gelince yemegimizi yedik mutfagi toparladiktan sonra . Oturma odasina gectk animayon filmi actik filmin ortalarina dogru gozlerim kapandi ve kafam sert bir yere dustu sonra iki kasli kol belimi ve dizlerimi kavradi .
Bu kokuyu tanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzay
Teen FictionTuhaf Cidden Tuhaf 17.5 yıl sonra aklıma neden ben sorusu geliyor neden ben? Bu soru pek bana gore degil demekki Güneş annen ve baban seni svemiyomus aile sorunlarıyla büyüseydin daha mi iyiydi ? Her şeyin bir pozitif yonu vardir diyip icimdeki pol...