- Ce naiba ?
Mă trezesc speriată . Bell e peste mine și sare ca nebuna .
- Mergem la mall . E deja 9 . Doar nu credeai că te las să dormi până la 2 . În 30 de minute ne vedem jos . Ne duce Damian cu mașina .
Se ridică și pleacă iar eu arunc cu o pernă după ea .
Mă ridic și mă întind umpic . Merg fac un duș după care îmi aleg o rochiță albastră pe corp până mai sus de genunchi si niște converși de aceiași culoare . Îmi prind părul într-un coc dezordonat . Ma dau cu putin creion și rimel și cu un ruj nude .
Cobor jos unde tata citea ziarul pe canapea .- Kimberly .
Nu l-am băgat în seamă . Dacă crede că am uitat cearta lui de aseară cu Damian , se înșeală amarnic .
Am mers la frigider de unde am luat un suc natural , după care am auzit iar vocea tatalui .
- Kimberly . Eu plec .
- Ce ? Unde pleci ?
- Povestea este lungă și îmi pare rău . Poate totul e din vina mea . Dacă eram aici și aveam grijă de tine nu se întâmplau atâtea . O să vin înapoi repede, promit .
- Bine .M-a luat în brațe și m-a pupat pe frunte în timp ce eu stãteam ca o stană de piatră . Tot sunt supărată pe el . Bea un pahar cu apă după care dă să plece .
- Și mama ? , îl întreb .
- Mama ta este o femeie minunată , zâmbind .- Kiw... Bell își face apariția pe ușă .
- Nu e nimic . Acum am terminat . Vin .
- La revedere domnule Standley .
Tata îi zâmbește lui Bell.În fața casei , mașina cu care am venit de la spital ne așteaptă . Cu Damian la volan .
- Stai tu în față , îi spun lui Bell .
- De ce eu ? Stai tu .Am început să ne certăm care să stea în față . Damian a dat geamuriile mașinii jos și a spus Poate ar trebuii să stați amândouă în spate .
Pufnesc și deschid ușa din partea dreaptă și mă așez . Bell se pune în spate . După ce ne-am pus centura am pornit la drum .
Dacă ceea ce zicea Bel e adevărat atunci sunt nebună . Am mers prin tot mall-ul spunând că de aici cumpăram mereu . Ce naiba ?
Pe la ora 3 ne-am așezat la o masă din KFC și comanda a venit imediat .
- Nu o să mai ieșim niciodată la cumpărături.
- Sunt de acord . Spuse Damian în timp ce se îndopa cu o aripioară picantă de pui.
- Nu fiți așa măi . și Bel mă lovește prietenește în umăr .
Zâmbesc și mă pun și eu pe mâncat , sunt lihnită .După ce am mâncat , am mers direct acasă .
Mi- am făcut un duș și am mers să comand pizza .
Cineva sună la ușă.
Răspund eu , urlu .- Zacks , ce naiba faci aici ? Ies afară închizând ușa după mine.
- Voiam să văd ce faci . Deci , ce faci ?
- Bine , tu ? Ști că dacă te prinde Damian e vai de tine , nu ?
- Uite ce seară frumoasă , nu crezi ?
- Nu ai auzit ce am spus ? Adică las-o baltă . Ai dreptate.
- Mâine vii la liceu , așa e ?
- Da. Îmi e groază.
- De ce ? Hei . - mă ia în brațe - Sunt și eu pe acolo.
Zâmbesc.
- Am o idee . Vrei să ne uităm la un film ?
- Sigur . Ne vedem în 5 minute în camera ta .Râd și îl prind de mână.
Deschid ușa și îl trag după mine pe scări . Ne oprim . Mă uit să văd dacă e cineva după care fugim pe coridor până la camera mea . Când să deschid ușa camerei îl auzim pe Damian .
Deschid ușa , îl împing pe Zacks și o închid repede.- Kiwi , tu ești ?
Apare Damian din sala de jocuri .
- Da.
- Cine a fost la ușă ?
- Omul de la pizza .
- Păi si unde e pizza ?
- Mi- a pus măsline și l- am trimis să-mi ducă alta fără măsline .
Damian începe să râdă după care intră inapoi în sala de jocuri.Deschid ușa camerei și răsuflu ușurata .
- Am scăpat de data asta .
Zacks fuma o țigară pe geam .
- Învață-mă să fumez.
Se uită la mine și zâmbește.
- Știi să fumezi .
- Serios ?
- Încearcă.
Îmi întinde țigara lui și trag . Fumul îmi înundă gâtul , având un gust de vanilie .
Zacks îmi zâmbește. Mai trag câteva fumuri dupa care aud ușa iar.
- Ăsta sigur e omul cu pizza . Tu găsește un film .Cobor jos și o găsesc pe Bell .
- Hei . Acum veneam să îți aduc pizza .
- Mersi . O iau eu . Nu vrei ?
- Nu , mulțumesc .
Îi zâmbesc și iau pizza .
Merg în bucătărie și iau niște doze de Pepsi , niște chipsuri și merg sus .
Bell era la TV.Și se uita ciudat la mine.
- Dai o petrecere în camera ta ?
Mă panichez . Dar râd scurt .
- Mă pun în formă pentru mâine.
Râde și ea după care pornesc spre camera mea .
Nu cred că era mare chestie dacă îi spuneam de Zacks . Dar vreau să aflu toate variantele de povești care au legătură cu mine și el .Zacks găsise un film , de groază . " Masacrul din Texas " .
Ne-am așezat în pat și ne uitam la film .
Mi-am pus capul pe umărul lui și am respirat profund.- Zaks ?
- Da ?
- Ce am fost noi înainte de asta ?
Se întoarce cu fața nedumerită spre mine privindu- mă în ochi .
- Înainte de ce ?
- De accident.
- Credeam că ți- a spus Bell sau Damian .
- Vreau să aud și varianta ta .
- Aham .. Păi am fost iubiți .
- Și de ce ne-am despărțit ?
- Ne- am certat.
- De ce ?
- Nu mai știu .
- M- ai iubit ?
Înghite în sec .
- Ne-am iubit ?
- Da.
- Drăguț .
Zâmbesc .În următoarea secundă buzele lui sunt peste ale mele .
Limbile noastre se jucau pentru dominare .
După câteva secunde am rămas cu fruntiile lipite și am tras amândoi aer .
L-am sărutat iar .
De ce am făcut asta ?
Nu știu .
Parcă corpul meu voia ceea ce eu nu știiam.
A început sà mă atingă pe spate și pe piept cu atingeri scurte .
Mă topeam sub atingeriile lui.
I-am dat tricoul jos .
Voiam să-mi dau și eu tricoul jos dar m-a oprit.- Ce e ? Îl întreb .
- Nu vreau să facem asta .
- De ce nu ?
- Nu mă mai cunoști. De unde ști că nu te mint doar ca să ți-o trag ?
- Nu știu. Scuze , m-a luat valul .
M-am rușinat dintr-o data .
- E oke .Mă ia la pieptul lui și mă sărută pe frunte și ne uităm în continuare la film care era pe sfârșite.
Am adormit fără sà-mi dau seama . Nu știu ce e cu băiatul ăsta . De ce mă face să mă simt așa. Nu stiu ce s-a întâmplat între el și Damian , dar care ar fi problema mea , nu ? Dar o să aflu.