Den třetí - Zase škola aneb domluva na schůzku.

784 69 2
                                    

Pondělí. Tohle slovo vám samo o sobě zkazí náladu. Ráno vstát, učesat se, najíst a pak škola. Nebylo tomu jinak ani v dívčích ložnicích. Jako první se probudila Angii. Pokusila se rozčesat své bujně blonďaté kudrliny což se ji stejně nepovedlo a rozhodla se vzbudit ostatní obyvatelky pokoje. První přišla k Lily. Zatřásla ji rameny, ale rudovláska nic. Trochu ji popleskala po ještě zrůžovělých tvářích, ale protože ani to nepomohla vytáhla hůlku a zřetelně zašeptala Aquamenti. Z jejího proutku vytryskl proud vody, který Lily okamžitě postavil na nohy, což bylo důsledkem pádu na tvrdou zem, jelikož nemotorně stoupla na mikinu, po které uklouzla. Lily se na hihňající blondýnku podívala a mezi zuby procedila

"Tak tohle si vypiješ." usmála se na ni přesladce a sáhla po své hůlce. Křikla je Aquamenti a slila Angii od jejích krásných kudrlin až po její růžové papuče. Ta se na ni jen zamračila, ale pak se začala společně s Lily smát. Neuvědomily si ani, že je celý jejich pokoj mokrý. Ovšem Kristy s Emmou stále ještě spaly. Lily se po Angii podívala a přešla k Emmině posteli. Angii si vyhlídla Kristy. Mrkly na sebe a vyslovily formuli. Emma s Kristy se zvedly sápaly se po hůlkách. Ty měla ovšem v ruce Lily. Holky se začaly smát a Emma s Kristýnou třepat. Lily vysušila sebe a Angii. Pak se ale nad těmi dvě-mi slitovala a příslušným kouzlem je vysušila taky. Pak pomocí různých formulí uklidily celý pokoj. Převlečené a upravené šly na snídani.

"Máme dvouhodinovku lektvarů." řekla Kristy a kousla do rohlíku s nutelou.

"Achjo." zaskuhrala Lily píchajíc vidličkou do smažených vajec.

"Copak je Lily? Jsi přece Křiklanova oblíbenkyně i kdyby jsi něco udělala špatně, stejně tě bude vychvalovat až do nebe." usmála se na ni Emma.

"Ale mě trápí něco jiného." odložila vidličku a opřela se rukou o stůl.

"Jestli se to týká Pottera tak to nechcem vědět." řekla Kristy a zbývající kousek rohlíku strčila do pusy.

"No, mě by ostatně zajímalo čeho se to týká. A kdyby to byl Potter tak by si se usmívala a neměla takový kyselo-smutný výraz." podložila si hlavu Angii dlaněmi a nasadila tvář poslušného posluchače.

"Jo týká se to Jamese. Leží na ošetřovně.." odmlčela se.

"A co se mu stalo?" zeptala se Angii a ruce položila na stůl.

"No, včera jsme byli na školních pozemcích. Jenomže byl zrovna úplněk a my na to zapomněli." zatvářila se provinile Lil.

"Aha. Tak proto tu nejsou Poberti." zahleděla se do stolu Emma.

"Jak je na tom Remus?" zeptala se Angii, která si to taky uvědomila.

"Dobře, jen se teď Jamesovi asi miliónkrát omluvil a trápí ho svědomí, i když to byla naše vina." znovu sklopila hlavu a potlačila slzy. Ano snažila se to schovávat a ráno byla celkem v pohodě, když ale zazněla řeč o vyučování, uvědomila si že tam James není a tím si vlastně připomněla, kde -je-.

"Pojďme. Třeba na to při vyučování zapomeneš." usmála se na ni povzbudivě Emma a zvedla se od stolu.

"Jo, asi jo." usmála se a společně s holkami odešli do učebny. Lily si sedla tam, kde obvykle sedávala s dívkami, když Pottera nenáviděla. Při představě co dělala se usmála. Pak ale do učebny vešel Křiklan a ona se plně věnovala hodině. Tedy... aspoň nerušila a myšlenkami byla na ošetřovně.

Když skončila hodina nezvedala se pořád tam seděla celou přestávku přes kterou si opsala poznámky, které profesor Křiklan načmáral na tabuli.

"Slečno Evansová, proč jste si poznámky neopsala přes hodinu? Dal jsem myslím dost času nemýlím-li se." ozval se starší profesor, milující lektvary.

"Ano pane profesore, ale můj přítel je na ošetřovně a.." nedopověděla Křiklan ji zastavil.

"Já vím slečno. Sám jsem panu Potterovi připravoval lektvar." zadíval se na ni smutně. "Ale nemějte strach slečno. Pan Potter bude v pořádku a teď se prosím soustřeďte na hodinu." jen co to dořekl zazvonilo a do třídy se nahrnul zbytek žáků. Lily už dávala pozor a příslušné přísady dávala do kotlíku. Po skončení hodiny šla s kamarádkami mlčky na přeměňování. 


Když Apríl tak pořádně!Kde žijí příběhy. Začni objevovat