Den šestý - Trest a dobří kamarádi 2. část

757 61 8
                                    

Probudila jsem se ve společence. Včera mě sem přinesl Black. Po tom našem vydařeném trestu. Nechala jsem to být a ani jsem to nechtěla rozpitvávat. Odešla jsem nahoru do dívčích ložnic. Holky ještě spaly. Lehla jsem si na postel a znova usnula. Mohla spát klidně až do oběda. Byla totiž sobota, ale přesto vstala kolem sedmi. Nemohla spát nechtěla. Oblékla si bundu a vyšla na školní pozemky. Lily už tam seděla s Jamesem opřená o strom. O kousek dál posedával opřený Tichošlápek. Emma si k němu přisedla. 

"Co chceš Whitová." řekl a nespustil oči z vodní hladiny.

"Nic, jen co všechno se včera stalo?" pověděla a prohodila svými plavými vlasy.

"Byla z tebe šípková Růženka." uchechtl se. "Ta kytka se ti přisála na kůži nebo... nějak se ti tam prostě uchytila a pak ti začala téct krev." řekl a sklopil pohled. "Kytka spadla na zem a ty s ní." dořekl.

"A pak?" chtěla jsem vědět dál.

"Pak jsem tě vzal do náruče a jako správnou šípkovou Růženku nechal spát." usmál se na mě.

"No, a proč jsi mě nevzal na ošetřovnu?" vyzvídala jsem dál.

"Protože Hagrid řekl že je to zbytečný, a že prej se z toho vyspíš." pověděl.

"Aha." řekla jsem krátce. "No, co myslíš. Zkusíme jít za těma dvěma?" prohodila hlavou k opodál sedícímu páru.

"Jo, za zkoušku nic nedáme." usmál se. Šli jsme k nim pomalým loudavým krokem. Jako první se zvedla Lily a kráčela k nám.

"Promiňte že jsme se a vás zlobili." řekla posmutněle.

"Dlouho jste trucovat nevydrželi co?" popíchl právě přicházejícího Jamese Tichošlápek.

"Ne, nejde to. Ale to co jste udělali, na to teda nezapomeneme." řekl James a utřel si imaginární slzu.

"Ale noták," protáhla Emm. "Byla to jen sranda." hájili se.

"Víte co zapomeneme na to, co se stalo stalo se, ale jestli se vy dva nepřestanete všude cukrovat, uděláme to znova, ale ve větším měřítku." pohrozil Sirius. Všichni se zasmáli.



Nakonec vše zůstalo při starém. Sirius s Emmou se nikdy nepřestali nesnášet, James s Lily se cukrovali jen na chodbách nikoliv v hodinách, Angii byla poslední měsíc v červnu určena jako učitelka Bylinkářství na praxi, Remus jako učitel OPČM, rovněž praxe a Kristy? Ta byla obyčejným žákem, neobyčejné školy dál. Ovšem, plus s tím, že věděla, co se na začátku dubna stalo...

...The End...















A jsme u konce.. :) při psaní této mojí prvotiny jsem se neuvěřitelně bavila a jsem ráda, že jsem ji dotáhla do konce. :D každý komentář a votes mi vyčarovali úsměv na tváři a jsem za ně neskutečně vděčná. :D moc vám za všechno děkuji a třeba se setkáme u nějakého dalšího příběhu.... :')


Když Apríl tak pořádně!Kde žijí příběhy. Začni objevovat