1. dubna Závěrečný díl aneb kamarádi za všechny peníze 1.část

678 64 2
                                    

Všichni studenti Bradavické školy vstávali ráno velmi brzy. Nebylo to způsobeno tím, že jim začínalo vyučování. Naopak dnes měli celý den volno. V dívčích ložnicích byla už jen Lily. Na okno náhle zaťukala sova. Rudovláska otevřela okno a převzala od tohoto nádherného zvířete ten vzkaz.

Dnes v 10:00 na školních pozemcích.

James...

Lily se usmála. Pak se ale podívala na hodinky. Bylo za deset deset. Rychle se oblíkla. Vzala si přeci jen i bundu. Na prvního dubna byla pořádná kosa. Viděla už z dálky mávajícího Jamese. Nevěděla však, že je to pouze Sirius, který na sebe vzal Jamesovi podobu.

"Ahoj Jamesi." pozdravila ho Lily. Sirius se bál chvíli odpovědět, nevěděl jestli ho po hlase nerozpozná.

"Ahoj Lily." řekl nakonec. Naštěstí se mu to povedlo a Lil nic nepoznala. Pokusila se "Jamese" políbit. On však chvíli uhýbal. Když byla rudovláska až příliš blízko u jeho rtů, začal se Sirius vracet do své pravé podoby. Lily odskočila a zaječela.

"Tichošlápku! Co tu děláš?!" ječela na celé kolo.

"Apríl!" Vykřikl Tichošlápek a okamžitě začal zdrhat. Lily totiž vytahovala hůlku.

"Siriusi Blacku! Co sis od toho sliboval!?" řvala a metala po něm kletby. Sirius se smál a mizel do hradu. Když jej Lily honila přes půl školy všichni se po nich otáčeli. Sirius zmizel do chlapeckých ložnic. Lily bouchala do dveří ale nic nepomohlo.

"Siriusi Blacku!! Tohle si vypiješ!" zařvala na konec a kopla do dveří. Naštvaná se odebrala zpět do dívčích ložnic.


...STEJNOU CHVÍLY NĚKDE JINDE...

"Ahoj Jamesi." pozdravila Jamese falešná Lily. Tudíž Emma.

"Ahoj Lily." pozdravil.

"Nechceš se jít projít k jezeru?" Emma použila nějaké hlasové kouzlo, takže byl její hlas totožný s Lilianiným.

"Jo. Jasně." řekl a usmál se na ni. Když šli chodbou, přitiskl James Emmu ke zdi a chtěl ji políbit. Emma jej jen odstrčila a její obličej se divně deformoval.

"Lily co je s tebou?" řekl šokovaný a docela dost vystrašený James.

"Ale já nejsem Lily..." řekla Emma a její obličej se ji vrátil do její podoby.

"Emmo?.."

"Apríl Jamesi, Apríl!!!" vykřikla a začala utíkat.

"Whitová já tě přetrhnu na tři půlky a Lily tě zmrzačí!" řval po ní a utíkal za ní. Emma zmizela do dívčích ložnic .

"Whitová otevři!" křičel ale nakonec to vzdal. Emma ani Sirius takovou reakci nečekali. Jejich přátelé byli opravdu naštvaní. Chichotající se hnědovláska se rozhlídla po pokoji. Na posteli seděla její rudovlasá kamarádka.

"Emmo?" řekla a měla velké otazníky v očích. Její kamarádka dělala jakoby nic.


Když Apríl tak pořádně!Kde žijí příběhy. Začni objevovat